بازدید 53143
دو هزار و نهصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معاون رییسی: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند / شنیده‌ها و احتمالات سلیمی نمین از دیدار رهبری و روحانی / نماینده اصولگرا: اگر نفوذی‌ها را پاک کنیم، بخش عظیم مشکلات حل می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ذوالنور: سکوت خواص در سال ۸۸ از خیانت سران فتنه کمتر نبود / مجرد‌ها برای نهضت مسکن تعهد محضری ازدواج بدهند / دستیار وزیر خارجه: مذاکرات باقری کنی به فارسی، عاقلانه است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 30 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شنیده‌ها و احتمالات سلیمی نمین از دیدار رهبری و روحانی

عباس سلیمی‌نمین درباره ملاقات حسن روحانی با رهبری، گفت: «ملاقات‌ این چنینی، مسبوق به سابقه و کاملا طبیعی است. روسای جمهور گذشته هم بعد از پایان دوره خود، ملاقات‌های فراوانی با مقام معظم رهبری داشتند. آقای خاتمی بعد از دوران ریاست جمهوری‌شان البته قبل از مسائل سال ۸۸ علیرغم مواضع خاص رهبری نسبت به دولت اصلاحات اما ملاقات‌هایی را با ایشان داشتند. آقای احمدی‌نژاد هم بعد از ریاست جمهوری با وجود اینکه مشکلات متعددی برای کشور ایجاد کرد اما با رهبری ملاقات داشتند.» او درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند اما رهبری فرموده‌اند که ایشان مجمع را قبول ندارند، حال چگونه می‌توانند در مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا تاثیر و خدماتی باشند، چون در دوران ریاست جمهوری‌شان علیرغم اینکه چندین بار من تذکر داده‌ام که در مجمع شرکت کنند اما به هیچ وجه این کار را نکردند.»/انتخاب

نماینده اصولگرا: اگر نفوذی‌ها را پاک کنیم، بخش عظیم مشکلات حل می‌شود

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل مسجد جامع بم بیان کرد: دشمن دنبال ایجاد ناامیدی در مردم بوده و اینکه نشان دهد کشور به بن بست رسیده است. نماینده مردم شهرستان های بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در مجلس افزود: همچنین بدبین کردن مردم به یکدیگر، مسئولان و دستگاه ها و نیز بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی و نادیده گرفتن انبوه خدماتی که در این مملکت انجام شده، از دیگر اهداف دشمن است. حجت الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد: اگر افراد نفوذی را از دستگاه های جامعه پاک کنیم، بخش عظیمی از مشکلات کشور حل می شود. نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: ۹ دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی انقلاب اسلامی ایران بود و یک پیروزی بزرگ در مقابل یک فتنه بزرگ به شمار می رود. وی بیان کرد: نقش بصیرت مردم در ۹ دی زمانی مشخص می شود که ما گستردگی و پیچیدگی فتنه را بدانیم، زیرا این فتنه ابعاد بسیار ظریف و دقیقی دارد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه برای رفع برخی از آسیب‌ها در حوزه بانوان به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت مردم هستیم، عنوان کرد: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند. وی با تاکید بر اینکه مساله حجاب باید از ادارات شروع شود، گفت: تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است؛ برای زوج‌های دهه شصت وام‌های خاصی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل را رفع کند.

دستیار وزیر خارجه: مذاکرات باقری کنی به فارسی، عاقلانه است

سید رسول موسوی در یک رشته توییت در حساب توییتری خود نوشت: غیرحرفه ای ترین سخنی که درباره تیم مذاکراتی کشورمان شنیده ام درباره زبان مذاکراتی است. گمان می برند مذاکرات به انگلیسی سریع تر و بهتر به نتیجه می رسد، در حالی که توجه ندارند زبان ابزار مذاکره است و در مذاکره آنچه اصل است، مفاهیمِ تضمین کننده منافع است، نه چانه زنی های زبانی و انشای متن. یک مذاکره کننده حرفه ای می داند هدف اساسی او در مذاکره به حداکثر رساندن ستاده و به حداقل رساندن داده و اصلا مهم نیست این داد و ستد به چه زبانی باشد. مذاکره حتی می تواند با ایما و اشاره باشد. دستاورد یک مذاکره خوب را با آورد آن می سنجند، نه انشای متن یا زبان دانی مذاکره کننده. از اساتید و پژوهشگران تاریخ دیپلماسی ایران بپرسید در ۲۰۰ سال تاریخ روابط معاصر کشور که هزاران مذاکره در تمام زمینه های مربوط به روابط خارجی کشور صورت گرفته و اسناد آنها در آرشیوهای مختلف کشور موجود است، چند درصد مذاکرات به زبان ملی و چند درصد مذاکرات به زبان بیگانه بوده است؟
دو مثال مهم برای اثبات ادعای خود: همه قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر و نقش راهبردی آن را در تاریخ معاصر کشور می دانند. مرحوم عزالدین کاظمی مدیرکل حقوقی وقت مذاکره کننده اصلی بود. او و همتای عراقی اش هر دو تحصیل کرده فرانسه و مسلط به زبان فرانسه بودند، ولی او تمام مذاکرات را به فارسی انجام داد.


با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مذاکرات سختی درباره چگونگی اجرای قطعنامه بین ایران و عراق تحت نظر سازمان ملل شروع شد.
تمام مذاکرات مربوط به قطعنامه ۵۹۸ که هزاران صفحه اسناد آن موجود است توسط هیات ایرانی به زبان فارسی صورت گرفته در حالیکه اکثریت اعضا هیات های دو طرف به زبان انگلیسی مسلط بودند مذاکره به زبان ملی این فرصت را به مذاکره کننده می دهد که بجای فکر کردن به یافتن واژگان مناسب برای مذاکره به مفهوم واژه ها توجه کند و در فاصله زمانی که مترجم عبارات طرف مقابل را ترجمه می کند به شنیده و پاسخی که می دهد چند بار بیندیشد. بخصوص وقتی زبان می داند و حرف حریف را فهمیده! مذاکرات آقای باقری کنی به فارسی عاقلانه، حساب شده و قانونی است. اصل ۱۵ قانون اساسی، زبان و خط رسمی و مشترک مردم ایران فارسی است. اسناد و مکاتبات و متون رسمی و کتب درسی باید با این زبان و خط باشد. کلام آخر: شاید نسخه اولیه برجام به فارسی بود مشکلات کمتری داشتیم.

کریمی قدوسی: امام فتنه ۸۸ را پیش‌بینی کرده بودند

کریمی قدوسی: امام همواره خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام می‌فرمودند که به دنبال مال دنیا نروید که بدبخت می‌شوید و ملتی را به بدبختی می‌کشانید. امام در سال ۶۹ فتنه ۸۸ را پیش‌بینی کردند، این جمله امام در در صحیفه موجود است. ایشان اول بشارت بزرگی به مسئولین نظام می‌دهند و می‌فرمایند: بدانید انقلاب مردم ایران، محدود به ایران نمی‌شود. انقلاب مردم ایران سرآغاز انقلاب جهانی اسلامی به پرچمداری حضرت حجّت ارواحنا له الفدا است. این بشارت را یک انسان معمولی نمی‌دهد. این بشارت را موسس نظام جمهوری اسلامی در اوج عرفان و حماسه بیان می‌کنند و بعد با این جملات، وقوع فتنه ۸۸ را این چنین پیش‌بینی می‌کنند. خطاب ایشان با مسئولین است که اگر رفتید سراغ مسائل عادی و مادی، جمع آوری مال و ثروت، تشکیل حزب برای بقای خودتان، بدانید خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی به وجود می‌آورید و مرتکب گناهی می‌شوید که بخشودنی نیست.

مجردها برای نهضت مسکن تعهد محضری ازدواج بدهند

پس از پایان ثبت نام متاهلین در روز ۱۵ دی‌ماه، ثبت نام از افراد مجرد بالای ۲۵ سال در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد و آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده، این افراد باید تعهدنامه محضری برای ارائه عقدنامه در هنگام تحویل واحد بدهند و اگر هنگام تحویل واحد ازدواج نکرده باشند، قرارداد فسخ می‌شود.

خضریان: فتنه گران ۸۸ هنوز در قوای کشور حضور دارند

علی خضریان نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در روزنامه ایران نوشت: پس از آنکه از فتنه سال ۸۸ با حضور مردم و جنبش اجتماعی با رهبری رهبر معظم انقلاب عبور کرده‌ایم، سؤال اساسی این است که آیا آن فتنه با آن ابعاد تنها توسط تعداد معدودی سران آن جریان انجام شد؟ علی‌القاعده این گونه نیست. برای بدنه اصلی فتنه‌گران که جامعه را دچار تشکیک کرد و زمینه این را فراهم کرد که با غلبه ابهامات و تردیدها توان تشخیص جامعه از آن گرفته شود یا با جابه‌جا کردن متن و حاشیه باعث شد که بدنه‌ای در معارضه با جریان حق قرار بگیرد، چه اتفاقی افتاد و اینها امروز در حال چه اقدامی هستند؟ آیا بعد از نهم دی ۸۸ از کار افتاده‌اند و دیگر به فعالیت خود ادامه نداده‌اند؟ این افراد همچنان فعالانه به دنبال این هستند که به دوگانه حاکمیت و مردم دامن بزنند و استراتژی اصلی آنان هم ناامیدسازی اجتماعی است. آنان در تقابل با حاکمیت هم از فعالیت‌های خود چیزی کم نمی‌کنند و ظرفیت خود را تماماً به میدان آورده و از آن استفاده می‌کنند.

ذوالنور: سکوت ‌خواص در سال ۸۸ ‌از خیانت سران فتنه کمتر نبود

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه سکوت خواص در سال ۸۸ از خیانت سران فتنه کمتر نبود، گفت: اگر مردم در سال ۸۸ مقاومت نمی‌کردند، فتنه به اهداف خود می‌رسید و جمهوری اسلامی به مسلخ می‌رفت. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در مدرسه فیضیه حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای با صرف هزاران میلیارد دلار به جان اعتقادات و استحاله فرهنگی جوانان ایران افتاده است، اظهار داشت: انتخابات که یک عرصه و کارزار مهم برای تجلی قدرت و وحدت ملی است، اما گروهی از افراد موسوم به ملی مذهبی ۱۴ ماه قبل از انتخابات برای توطئه و فتنه انگیزی با حضور اندیشمندان آمریکایی به هم اندیشی و مشورت پرداختند. وی با بیان اینکه نتیجه این نشست این شد که شعار و رمز انتخابات سال ۸۸ باید دو کلمه دروغ و تقلب باشد، افزود: هشت ماه قبل از انتخابات نیز کمیته صیانت از آرا برای القای احتمال تقلب در ایران تشکیل شد تا به دنیا این پیام را مخابره کند که ما به نظام خود اعتماد نداریم و سیستم انتخاباتی ما ناسالم است تا پشتیبانی‌های بین المللی را جلب کرده  و بستر لازم برای لشکرکشی‌های خیابانی فراهم شود.

سخنگوی دولت عزادار شد

صبح امروز فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت دارفانی را وداع گفت.دختر سخنگوی دولت سه ساله بود که بر اثر بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۸۲
انتشار یافته: ۱۱۱
من به حضراتی که درباره ۸۸ حرف میزنن فقط یه نکته رو یادآور میشم:

اینکه سبزها هنوز با احترام از کاندیداشون حرف میزنن ولی شما اصولگراهای نون به نرخ روز خور از شنیدن اسم احمدی‌نژاد حالتون بهم می‌خوره نشون میده که کی برای ذعدغه‌اش تو خیابون بود و کی برای کاسبی
پاسخ ها
بامزی
| Switzerland |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
آفرین، خیلی خوب گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
حالا خوبه که تمام پیش بینی هایشان و سرمایه گزاری

شان بر روی احمدی نزاد غلط از اب در امد

و بر عکس تمام پیش بینی های موسوی درست و دقیق در امد

واقعا اگر غیر از این بود ، این جبهه پایداری، چه بلایی سر مردم و کشور می اوردند !!!؟؟

خدا واقعا می دانست و شاخ نداد !!؟؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
فتنه 88 هم یکی از جنایات رژیم پهلوی است
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
و این نکته رو من اضافه کنم که چه بسا اگه میذاشتید اونها رییس جمهور بشن الان حتما سرنوشتی مثل خاتمی و احمدی نژاد یا روحانی پیدا میکردند و همه ازشون منفور بودن، ولی با کاری که کردید باعث محبوبیت اونها شدید.
ناشناس
| Hong Kong |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
احسنت ، احسنت ، احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
احسنت. جواب دندان شکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بی حجاب ها رو دستگیر اعدام و سپس از کشور اخراج کنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
احسنت ولی یه نکته رو نگفتی

نون نه کباب برگ به نرخ روز میخورن ..اونم مجانی با ساندیس
نماینده اصولگرا: اگر نفوذی‌ها را پاک کنیم بخش عظیم مشکلات حل می‌شود1!!!!!!!!!!!یعنی بیش از 70 درصد مردم که شما را قبول ندارند نفوذیند؟ حالا چطور میخواهی پاکشان کنی؟

کریمی قدوسی: امام فتنه ۸۸ را پیش‌بینی کرده بودند!!!!!!!!!!!!!!!زنده نیست که تکذیب کنه برای همین هر طور دلتان می خواهد داستان سرهم بندی کنید.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند!!!!!!!!خیلی وقته که این حرف ها برای مردم فقط جوک محسوب می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
منظور از نفوذی ها مردم نیست بلکه نفودی در حاکمیت است ،حال دنبال یک بخشی در حاکمیت هستند که گناهکار و فتنه گرشان کنند ،خوب گیریم این صحیح باشد ،این گروه هم بیندازید بیرون ،با کی میخواهید ادامه بدهید!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ظاهرا تندروهایی حاکم بر مجلس و دولت و اکقر نهادها

که از نجات کشور و مردم از اوصاع اسفبار و فلاکت بارتر

فعلی صعیف و ناتوان بوده و هستند

فقط اسلام را در حجاب و عفاف کامل زنان می بینند !!!؟
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آقای کریمی قدوسی حرف راست رو زده ، امام خمینی گفته بود اگر رفتید دنبال مال دنیا و تشکیل حزب برای
بقای خودتان خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بوجود میاورید
شنیده‌ها و احتمالات سلیمی نمین از دیدار رهبری و روحانی:
هدف روحانی از این ملاقات تودهانی محکم زدن به مخالفان بود. آقای روحانی در سه سال پایانی ریاستش به اندازی انگشتان دو دست هم پایه مردمی نداشت. حتی اعضای کابینه اش
البته نفوذی داریم ولی قدرت تخریبشون اندازه غضنفر های داخلی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آفرین
معاون رئیس جمهور در امور بانوان: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند: ایکاش معاون رئیس جمهور قاطعانه به رفع مشکلات معیشتی مردم ورود کند. نه اینکه درباره مشکلات بسیار کلان اقتصادی مردم، وعذه های سرخرمن به ملت تحویل بدهد. ایشان اصلا متوجه نیست که آدم گرسنه دین و ایمانش بسیار سست است.
معاون رییسی: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند
دهان بسته کاملا
شما که سکوت نکردی چه گلی به سر این ملت زدی؟
سلیمی نمین! بدجوری دلخوری. نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
مردم در مشکلات متعدد ناشی از بی کفایتی و فساد و ناکارآمدی مدیران و مسولین گرفتار هستند

سلبمی نمین و همفکرانش بدنبال چه مسایل پیش پا افتاده ای هستند

که اصلا برای مردم هیچ اهمیتی نداشته و ندارد
رهبری فرموده‌اند که ایشان مجمع را قبول ندارند، حال چگونه می‌توانند در مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا تاثیر و خدماتی باشند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این حساب احمدی نژاد که هیچ کس را در جمهوری اسلامی قبول ندارد تا چه رسد به مجمع تشخیص مصلحت نظام را حتماً که منشاء اثر و خیر و برکت برای این ملت هستند !
آقای خضریان...
جریانات سال هشتاد و هشت اگر برای طرفداران جنبش سبز،، آبی نداشت اما برای پایداری چی ها،،،نون فراوان داشت..
ملت آگاه هستند و دوران "بیهوده گویی" به پایان رسیده است..عامل اصلی فتنه هشتاد و هشت،،رئیس جمهور محبوب شما است که امیدواریم به زودی محاکمه شود
آقای محسن رضایی این کامنت رو برای شما مینویسم میدانم احتمال خواندن این کامنت توسط شما یک در میلیون است ولی مینویسم
شما را بخدا حرف مردم را بشنوید و اینقدر با این مردم بیچاره سر ناسازگاری نگذارید
جوانی و عمرمان پای لجبازی مسئولین رفت شش هفت ماه از آغاز این دولت هم گذشت و هنوز اوضاع هر روز روبه بدتر شدن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خضریان فقط آنی ور آنی تایم :)))
محسن رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
پیامتان را خواندم
گوش هام گرفته صدای مردم رو نمیشنوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
رییسی از 12 مرداد رییس جمهور شد و دولت از 3 شهریور کارش رو شروع کرده، شش هفت ماه؟؟
جناب آقای کریمی قدوسی ای انسان همه چیز دان و ای دانای به همه رموز نهانی و ای بینای بیننده درون ذهن هر کسی که با او درگیری داری ! ای اعجوبه قرن ! لطفاً خواهشاً به دایره پاک و بی الایش حضرت امام ورود نکن و از تفسیر کلمات نورانی ایشان بپرهیز امام ، امام ملت است و وسیله ای برای مطامع جناحی شما نیست !
به اقای کریمی قدوسی یاداور شوید که
حضرت امام در شب ۱۴ خرداد ۶۸ رحلت نمودند
و سال ۶۹ نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
ولش کن واسه خودش خوش باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
بنده خدا همینکه میدونس عمام تو دهه شصت مُرد هم کلاهتو بنداز بالا
تابناک محترم ،به حضرات غظنفر آبادی و کریمی قدوسی و خضریان و انیسه خانم بفرمایید ،آنقدر اوضاع اقتصادی مملکت خراب است که علنا دختران و خانمها و بعضی پسران دارند تن فروشی میکنند ، باور کنید دختری بیست و چند ساله برای رفع مشکل مادی در شبکهٔ فضای مجازی دارد التماس میکند ،که ناچارا یکی از همین تازه به دوران رسیده ها او را به فحشا میکشاند ؟ نفوذی و جاسوس و خیانتکار همین حضرات و هم باندی و همفکران اینها میباشند که ایرانی ویران میخواهند ،،؟
دیدار روحانی با رهبری چقدر برای اصولگرایان سنگین و ناراحت کننده است که سعی دارند بهر طریقی حتی تحریف انرا بی اهمیت جلوه دهند اگر بقول. شما روحانی متکبر است پس درخواست هن برای یک عضویت ساده هم نمی دهد
اگر باقری زبان بلد نیست دلیل ندارد که دلیل بیخود برای ان بتراشیم
به نظر میاد جناب سلیمی نمین دچار رویا پردازی شده‌اند.
بیسوادی مذاکره کنندگان را دارند توجیه می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
سواد اون هیئت قبلی رو دیدیم که فرق تحریم و تعلیق رو در متن برجام نفهمیدن و کلاه گشاد رو تا نوک پا سر همه کردند و جالب اینکه بابتش ۷۰۰ سکه هم جایزه گرفتن . خخخخ
امام امروز ملت رو پیش بینی کرده و هشدار دادن به مسوولان که بترسید از روزی که مردم از نیت باطنی شما مطلع شوند که اگر چنین شود آن روز هم یوم الله خواهد بود
کاسبان تحریم همان کاسبان فتنه اند
در یک لباس در یک قامت و البته با منافع مشترک
وقت سحر نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
انشاا...
خضریان. انی ور انی تایم.
بله قراردادهای ترکمچای و امثالهم را بیاد داریم که بخاطر ندانستن زبان و دیپلوماسی چکار کردند با کشور! و البته باز در عصر حاضر میبینیم بی سوادی چه بلای سر کشور اورده!!!
پاسخ ها
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا؟ ناشناس جان تصور می کنید عهدنامه ترکمنچای و به قول شما امثالهم به دلیل ندانستن زبان انگلیسی بوده؟؟؟
به آقای کریمی قدوسی گفته شود که امام سال 1368 رحلت کرده اند. چگونه سال 69 فتنه را پیش بینی کرده اند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
همانطور که ایشان تفسیر موضوع را به اعتراضات 88 ربط دادند.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
گفته بودن نمایندگانی داشتیم که از پای منقل میومدن مجلس!! همینه دیگه
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تابی جون سوتی سال 69 از کریمی ه یا از خودت؟ خوبه تابناک توضیح بده
تابناک عزیز
آن کورسوی امیدی هم که به دولت جناب رئیسی داشتم امروز با بیانات گهربار انسیه خانم برای همیشه خاموش شد!

ضرب المثلی ترکی هست به این مضمون: یارو کار نداشت دستش را برید تا سرگرم بشه!...
بجای رسیدگی به امور مملکت 40 ساله حجاب حجاب میکنید... بنده با اصل حجاب کار ندارم اما چرا نمیفهمید روشی که در پیش گرفتید اشتباه و هزینه ساز هست؟ بدترین روش که آزمون و خطا هست را انتخاب کردید و دست بردار هم نیستید... چرا نمیفهمید نیم قرن گذشت... نیم قرن... و هنوز اندر خم همان کوچه اولید
آقای سلیمی نمین.هر چی که آرزوت بوده رابزبان آوردی. میشه بگی از کجا به این نتیجه رسیدی.یکم خجالت هم خوب چیزیه
خزعلی و قدوسی و خضریان و... چون در بدنه هستند صحبت هایی از بصیرت و فتنه و ولایتمداری دارند
بعد که از اریکه قدرت پیاده شدن میشن روشن فکر و حامی مردم
این بازی ها و استفاده از این کلمات برای نون به نرخ روز تکراریست
به زودی در پیشگاه ملت پاسخ گو خواهند بود اما نه اون جور که خودتون فکر می‌کنید اونجور که ما مردم فکر میکنیم
از صبح تا شب فقط حرف می زنند و همه هم مدعی هستند. والله مردم در حد دوزار قبولتان ندارند.
درباره شرط ِ ازدواج در نهضت ملی مسکن برای مجردها: با این کار فقط ازدواجهای صوری و مسایل قضایی مترتب بر آن، طی یک دوره به حاکمیت تحمیل می گردد.
آقای قدوسی، اتفاقا دقیقا منظورشان همین است که الان آقای قدوسی انجام هست.
سلام آقای قدوسی متخصص حرفهای بی ربط
سرکار خانم معاون رییس جمهور شما قاطعانه باخانمهایی که برای یافتن غذا درون سطل زباله وافرادی که بخاطر عدم توانایی خرید میوه اقدام به کش رفتن پرتغال ونارنگی کنید بینهایت خدمت بزرگی بکشور نموده اید چون خانمی که تاکمر درون سطل زباله میگردد همین خم شدن تا کمر منظره نا خوشایندی ایجاد میشود که بمراتب از بد حجابی بد تر است
همه حرف مفت. به داد ملت نمی خواهید برسید سر مارا شیره می مالید.
حالا هی به مردم بی دلیل فشار بیارید تا از یکجا بزنه بیرون
چرا مردم را راحت نمیزارید؟
اگر میخواهید جمهوری اسلامی دوام داشته باشد، دنبال جذب باشید نه حذف. آن نماینده ای که میگوید اگر فلان گروه را حذف کنیم مشکل حل است، به جمهوری اسلامی خیانت میکند
کاش همه ریس جمهور ها مثل احمدی نژاد مرد بود ن به فکر مردم بودن توهشت سال دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ماهیچ فشار اقتصادی و فقر نداشتیم ولی الان چی که خدا ازشان نگذره بلای سرشان بیات که شب روز خواب نداشته باشد n
چه کسی برای نان مردم ایران غیرتی خواهد شد؟ چه کسی برای عزت شهروند ایرانی غیرتی خواهد شد؟ دغدغه ی موی بانوان یا دغدغه نان آوران؟
معاون رئیس جمهور در امور بانوان: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند!
بعضی خودشان چرا توی خیابان فرشته مرکز شل حجاب ها زندگی میکنند
با احساسات مردم بازی نکنید
جالبه بدونید زوجین دهه چهل و پنجاه هنوز نه مسکن دارن و نه کار و شغل مشخص که بالای۷۰ درصد آمار طلاق مربوط به دهه ۵۰ هستش شما بفکر دهه شستی افتادید ده پنجاهی همونایی هستن که بچه گی شون دوران انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی بو جوانی شون هم در انتظار سازندگی و شکوفایی الانم که داریم پیر میشیم و مطلقه و بی سرپناه کی میخواد جواب مارو بده کدوم دوره ریاست جمهوری
دست و پاتون رو از زندگی مردم بکشین بیرون لطفا .
آقای معاون بجرئت می‌توان گفت که نه تنهاشمابلکه تمام دولتهاازاوایل انقلاب تاکنون تنهاکاری راکه محکم وبی وقفه انجام داده ایدهمین محدودیتهای حجاب برای بانوان بوده که واقعیتش رابخواهیدتنهاچیزی هم هست که ملت موقع انتخابات مسئولیتی رابه دولت آینده نداده بوده اند!
اگر بنا باشد همه بگویندکه حق با من است پس کی مقصر است تشخیص بزه از هر طرفی به عهده قاضی مستقل وکاردان است آیا چنین کسی رو داریم ووقتی عدالت در سایه خود بینی گم شد جامعه ای چون امروز از آن ظهور میکند که همگان همدیگر را مقصر بدانند ومقصری پیدا نشود
محسن رفیقدوست و عزت الله ضرغامی در جمهوری اسلامی دو لنگه یک در هستند. لنگه اول که رفیقدوست باشد در زمان رهبری آقای خمینی برکشیده شد و تا وزارت سپاه و مسئول بنیاد مستضعفان و پتروشیمی ایران پیش رفت و دومی در زمان رهبری آقای خامنه ای. دومی که سردار سپاه است 10 سال صدا و سیما را دراختیارداشت و حالا در کابینه ابراهیم رئیسی شده وزیر میراث فرهنگی. ایشان همانقدر از فرهنگ و تاریخ ایران سر در می آورد که محسن رفیقدوست از پتروشیمی. البته هیچکدام بی هنر نیستند. هنر بزرگشان انداختن سیم خود روی سیم قدرت است. از همه فرهنگ و هنر ایران، ضرغامی کباب کوبیده را می خواهد ثبت جهانی کند!
متاسفانه به نظر میاد برخی افرادی که هیچ اعتقادی به دین ندارند حتی حاصرند حجاب را به تمسخر بگیرند. ای روزا ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراست. ایا اعتقادی داریم به حضرت فاطمه، اگر مدعی هستیم که معتقد به ایشان هستیم ایا نباید راه و رش ان حضرت در زندگی ما جاری و ساری گردد. به نظر شما حجاب از دیدگاه ان حضرت چگونه بود. ایا وضعیت امروز جامعه ما در مسآله حجاب ان چبزیست که ان حضرت به ان اعتقاد داشتند. ایا وضع امروز جامعه ما از شرایط اقتصادی صدر اسلام و شعب ابیطالب بدتر است؟؟ اگر نظری می دهیم حداقل گمی ازاده باشیم.
خانم خزعلی هر چه شما و دولت شما قاطعانه تر برای اجرای قوانین حجاب ورود کنید. مطمئن باشید مردم هم قاطعانه تر از شما از حجاب متنفر خواهند شد. همیشه مدیران نااگاه برای فرار از مسئولیت اصلی خود به مسایل جانبی جامعه میپردازند به مشکلات و فقر موجود در جامعه ورود کنید تا حجاب ملت بدبخت. بیامیزد از کلمه لا اکراه و فی دین
ادمای بیکار هنوز سرگرم نظر دادن تو تابناک هستین فقط هاهاها خوش بحالتون خوبه خیلی حالتون
این همون نیست حتی یک نفر اعضای خانوادش تو ایران زندگی نمیکنه ؟
اشتباه رفتم باید با تزویر و ریا زندگی می‌کردم راهو اشتباه رفتم از خودم گله دارم
دوباره چون در امور مملکت موندید وکم آوردید رفتید سراغ مبارزه با بی حجابی ؟
ذوالنور دیروز کلی مقدمه چینی کرد که آقازاده اش را برای فردای جامعه معرفی کند آنجا که گفت داشتند ماشین زن محجبه رو آتش می زدند و پسر من با عجله دست او را گرفت و نجات داد و بعدا از من پرسید مسئله شرعی دست زدن به نامحرم چیه ناراحتم
جناب نماینده مجلس به زودی مردم شما را حذف می کنند یک نگاه به تعداد رای خودت ودیگر نمایندگان بنداز. نشانه هایش را خواهی دید .
آقای موسوی زبان فارسی زبان رسمی کشور است نه زبان ملی!
جناب مگر نمی دانی چیزی که کار را درست پیش می برد ابزار درست است ؟مگر می شود زبان طرف مقابل را ندانی اما بدانی او چه می گوید وچه می خواهد وچه می کند ؟!
نتونستید تورم رو کنترل کنید نتونستید تو مذاکرات هسته ای امتیاز ندید ولی حداقل زورتون به زن ها می رسه.
انسیه خانم
حجاب از باطن و یقین شخص باید شروع بشه. خود فرد باید به این نتیجه برسد که حجاب داشته باشه یا نه
وگرنه تو در اداره به زنها سختگیری میکنی اونا جای دیگه جبران میکنن
اینطوری هیچ وقت نشده و نمیشه
خودتو عذاب نده
وقتی سیستمی هنوز اولویتهاش را نمیدونه ...دیروز بعد از مدتی طولانی برگشتم ایران رفتم پاسدارن شب ساعت 7 وای از این همه نوجوانانی که تو سطل زباله ها هستند و معاون رییسی میگه حجاب و ایشان واقعا این اعتقادشه دروغ نمیگه ایشان واقعا اعتقاد داره مساله حجاب مهمتر از کودکان کار هست . شما به چنین فکری میخوای چی بگی ؟؟؟؟
در مقابل حجاب موضع سرسختانه نگیرید.
قانون چرا انرژی خودرا در حجاب صرف کنه بجای ااین در خودرو سازیها قاطعانه وارد بشه ورانت درست نکنه
چرا دست از سر حجاب زنان بر نمیدارید ؟شما کارای مربوط به خودتونو درست کنید حجاب یک امر کاملا شخصیه ،خدا در مورد دین میگه لا اکراه فی الدین ،شما از خدا خداترید؟؟؟اینجا ایرانه اگه طالبانو دوست دارید تشریف ببرید افغانستان
امیدواریم بزودی دولت این بی حجابان بی حیارو از کف خیابونا جم کنه ان شاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
شما با خانواده برو افغانستان هزینش با ملت ایران ، اینجا مال مردم ایرانه
نفوذی کدومه؟ همه چی دربست دست خودتونه. شما مملکت داری بلد نیستید. بیشتر از این بنویسم تابناک سانسور می کنه وگرنه….
راحت بگو به زبان انگلیسی تسلط نداریم و اطلاع درستی از اصطلاحات حقوق بین الملل نداریم
مگه تا حال تو ادارات کارمندا بی حجاب بودن که خزعلی خانم میگه باید حجاب از ادارات شروع بشه.
سرکار خانم انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گویی شما هم مثل پدرتان در این کشور زندگی نمی کنید و خبری از وضعیت مردم ندارید؟!!!!!!!!!
می دانید تورم روزانه چجوری هست؟ حبر دارید طی 6 ماه گذشته ما چقدر فقیرتر شدیم؟ خبرداری گوشت کیلویی چند هست؟
این خضریان همونی نبود که روز اغاز مجلس که ایستگاته بهارستان بسته بود به دروغ نوشته بود روز اول کاری ام با مترو به بهارستان رفتم؟!!!!!!!!!!!
معاون رییسی متوجه نیست که جامعه بخاطر فشار اقتصادی تحمل چیز دیگری را ندارد. حتی بشار اسد هم دیگر بیخیال جنگ شد و داره با مخالفانش مذاکره می کنه. اقا شما نمی توانید میلیونها زن ایرانی را از کشور حذف کنید. این کارها جامعه را به سمت خشونت می بره.
آیا کسی نیست به این کریمی قدوسی بفرماید تا کی می خواهید هر کارتان را به نام امام راحل و مقام رهبری جا بزنید و چرا در برابر این همه دروغی که به دیگرن می بندد بازخواست نمی شود؟ آیا امام در سال 69 زنده بود که فتنه 88 را را پیش بینی کرده باشد آخر تا کی عوام فریبی آیا طرفدارن وی و هم حزبی های این فرد به او تذکر نمی دهند که اگر به مطلبی اشراف نداری در مورد آن سخن نگو از این حرف وی می توان فهمید مابقی فرمایشاتش هم در مورد برجام و اصلاح طلبان همه دروغ است.
جلوی بدحجابی را بگیر سید این چه افتضاحی هست ....هرکس قبول نکرد پس از جنودشیاطین است و قتلش حلال است ما دین اسلام را داریم در کجای دین محمدص گفته زنان عریان بیایند در کوچه و بازار...جمع کن سید شما حرکات رابفرما ببینید چه میشودالله باشماهست باقدرت جلوبرویدو همیشه درنظرداشتن باشید شما نمایندگان الله هستیدبرکره خاکی و میشودهرنیت خیلی ک دردل داری انشاالله
لطفا به آقای کریمی قدوسی گیرندهید...به تقویم افغانستان امام سال 69رحلت فرمودند....
ایشون مدافع حقوق زنان هستند یا مخالفش؟
درست کردن حجاب عین داستان ترافیک بعضی خیابوناست ، وقتی می رسید آخر ترافیک میبیند پلیس وایساده
وقتی به رفع مشکلات اقتصادی و تورم و بیکاری و حقوق بازنشستگان و بهداشت و درمان و آموزش و مسک و ... می رسند سخنرانی می کنند که باید بشود و فراموش می کنند رییس قوه مجریه باید انجام دهد اما جمله خبری و توصیه ای می گویند.
اما ببینید همین دولت وقتی به بحث حجاب اجباری که بیش از ۹۰ درصد مردم ایران با آن مخالف هستند می رسد می گوید قاطعانه اقدام می کند. چرا باید تفکر یک اقلیت انتصابی بر ۸۵ میلیون ایرانی تحمیل شود؟ چرا این قاطعیت را در حل مشکلات کشور و مردم به کار نمی برید؟ الان بسیاری از مردم ایران اصلا نمی خواهند مسلمان باشند شما دم از رعایت حجاب می زنید؟
تمام روسای جمهوری ها های مستقر
بجز اقای هاشممی ( که خودشان در حین ریاست جمهوریشان ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام راهم بر عهده داشتند)
قاعدتا و حتی الامکان ، از حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام خود داری میکردند
دلیل اصلی این خود داری هم در قانون اساسی متبلور است که رئیس جمهور را بعد از مقام معظم رهبری
بالاترین مقام مملکتی بحساب میاورد
و این بالاترین مقام بعداز رهبری ، شایسته نیست که در غیاب رهبری ، در مجمعی حضور پیدا کند که اول شخص نباشد
با توجه به مراتب فوق:
من پیشنهاد میکنم که ترتیبی اتخاذ گردد که ریاست جمهوری مستقر ، بصورت همزمان ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را هم بر عهده داشته باشد و البته در این حالت:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم میبایست تا انسان کاملا مدیر ، مدبر و کارازموده ای باشد که بتواند زیر نظر تقریبا تشریفاتی ریاست جمهوری ،امور مجمع تشخیص مصلحت نظام را به بهترین وجه ممکن اداره نموده و همواره ، اوضاع را اماده اخذ تصمیم در مسیر اهداف اصلی ان ، همچنان به روز نگهدارد
آقای ذوالنور هزاران میلیارد دلار
آخه چجوری!!!
میشه بگی چجوری حساب کردی!!
معاون رئیس جمهور در امور بانوان: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند
بهتر است چادر را اجباری کنید
خانم خزایی اینهمه مشگلات اقتصادی، بیکاری، فساد ، دزدی وریای مسولین، اختلاس های وحشتناک ، لیست مفاصد اقتصادی که همتی به آقای رییسی داد اینحا قاطعانه ورود کنید و عرضه ای نشان بدید نه اینکه دردی کنید و با جحاب کامل دردادگاه حاضر شوید.
لیست مقاصد را تو گاوصندوق نگدارید والا وحی نازل میشه که لیست را موریانه خورده است .
مشکلات مملکت جحاب نیست این مساله توکل دنیا و کشورهای مسلوان حل شده بیخودی خودتو با این مسایل پیش پا افتاده و صد من یه غاز ورد گم کنی مشفول نکن البته ازشما هنری ساخته نیست بهرحال برای حقوق که میگیری غیر این حرف هامگر حرفی یا هنری داری
اقای کریمی قدوسی یادشان رفته است امام در سال 69 در قید حیات نبودند . و از قول ایشان فتنه 88 را پیش بینی میکنند .
خانم محترم،برنامه ای برای اقتصاد دارید؟! لطفا برای این مورد قاطعانه ورود کنيد، مردم خسته شدند از بی لیاقتی مسولین،
یعنی آدم حرف ها و دغدغه های مسئولین رو میشنوه ... اون یک ذره امیدشم از بین میره! دیگه درختان این باغ پیر، بی محصول شدن! چکار باید کرد؟
بد و بدتر نکنین با زور حجاب نمیشه شما ها بااین کارتون مردم را به لج و لجبازی تشویق میکنید آنکه حجابش را حفظ کرده هر چه بگید روسری را از سرت بر دار بر نمیدارد آنکه معتقد بحجاب نیست با زور روسی سر نمیکنه اگه زور هم بگین دست بکار های بدتر هم میزنه و دیگران را هم به لجن میکشه
بله باید به حجاب ارزش داد ، جلو بی بندو باریها رو گرفت ، پس ما هم حقی داریم که مقید به حجاب هستیم ، البته ما خانم ها با ید باور قلبی پیدا کنیم ، فلسفه حجاب رو بدونیم ، وبدانیم حجاب نشات گرفته از کلام خداوند و قرانه ، سر سری قضاوت نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
برو افغانستان ، خرجشم من میدم
از حجاب مهمتر ورود کردن به مسله قاتی شدن خانمها و اقایان در کابین های مترو است . چرا هیچکس جلوی این کار را نمیگیره و خانمها در کابین اقایان و همجنین اقایان در کابین خانمها سوار میشوند ؟ بخصوص در خط 2 مترو .
از حجاب مهمتر ورود کردن به مسله قاتی شدن خانمها و اقایان در کابین های مترو است . چرا هیچکس جلوی این کار را نمیگیره و خانمها در کابین اقایان و همجنین اقایان در کابین خانمها سوار میشوند ؟ بخصوص در خط 2 مترو .
جرات ندارند با فساد فحشا فسق فجور مبارزه کنند از حجاب صحبت می کنند برو فقر را درمان کن همه چی حل میشه
امام سال ۶۸ رحلت کردند چطوری سال۶۹ فتنه سال۸۸ رو پیش بینی کردند
انسیه خانم
حجاب از باطن و یقین شخص باید شروع بشه. خود فرد باید به این نتیجه برسد که حجاب داشته باشه یا نه
وگرنه تو در اداره به زنها سختگیری میکنی اونا جای دیگه جبران میکنن
اینطوری هیچ وقت نشده و نمیشه
خودتو عذاب نده
بنده خدا میخواهد بگوید من هم هستم،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر