بازدید 6770
۶

تردد موتور و خودروهای دودزا در تهران تا شنبه ممنوع

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ضمن تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: تردد موتور و خودروهای دودزا در تهران تا شنبه ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 29 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عابد ملکی صبح چهارشنبه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودروهای گازوئیلی اجرایی می‌شود، ضمن اینکه پلیس راهور باید نسبت به جلوگیری از تردد همه موتورسیکلت‌ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام کند.

وی ادامه داد: جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری از دیگر مصوبات این جلسه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ‌ها و پسماند سوزی انجام می‌شود ضمن اینکه پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و مناطق آلوده‌تر نیز جانمایی شود.

ملکی سپس گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تأمین گاز مورد نیاز نیرو گاه‌ها و سایر واحدهای متصل به شبکه گاز نیز اعمال می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت خودداری از فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز خاطرنشان کرد: مصوبات جلسه برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه می‌باشد و در صورت افزایش شاخص آلودگی مجدداً جلسه برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
يعني بعدا ازاد ميشه ؟
تا شنبه یا از شنبه؟!!!
"تردد موتور و خودروهای دودزا در تهران تا شنبه ممنوع" !!!!!!
یعنی بقیه اوقات مجاز هست؟؟؟ خواهشا برای جان انسان ها ارزش قائل شوید. این چه نوع سیاستگزاری هست؟!
جلوگیری از تردد همه موتورسیکلت‌ها !!!

یعنی یک راکب با وسیله تک سیلندر هم ممنوعه ؟
من فکر میکنم کفگیر عقلانیت در این سیستم به ته دیگ خورده و رسما مملکت ورشکسته عقلی و مدیریتی شده !
استیصال کامل اتفاق افتاده !
بهتره با اسب و قاطر تردد بشه
احسنت به این تصمیم، این همه آدم جمع شده اند و خروجی جلسه این شده که تردد موتور و خودروهای دودزا تا شنبه ممنوع! مگر در سایر ایام نداشتن معاینه فنی و دودزا بودن آزاد است؟
شما مرزهای مدیریت شهری را جا به جا کردید.
واسه خودتان اسفند دود کنید. در ضمن، این تجربیات را رایگان در اختیار سایر کشورها قرار ندهید. اول ثبت مالکیت معنوی کنید بعد از آنها رونمایی کنید که ایده یا حتی خود شما را ندزدند.
چند سال پیش گزارشی منتشر شد که موتور cg125 که از کارخانه بیرون میاد 7 برابر یک ماشین آلایندگی ایجاد میکند . الان هم خیلی ها باور نمیکنن که موتور خیلی آلاینده تر از ماشین است چون فکر میکنند کوچکتر است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست