بازدید 5257

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای پنجمین روز در دیماه مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم ۲ هزار و ۴۵۷ باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 29 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۴ نفر دیگر به شمار بستری های کرونا در هرمزگان اضافه شد و مجموع بستری ها به ۸۴ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع بستری ها ۱۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نوروزیان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به سویه اومیکرون در هرمزگان ، ابراز داشت: هیچکدام از مبتلایان بستری نبوده و به صورت سرپایی درمان های لازم را دریافت می کنند و حال عمومی آنها مساعد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم تاثیر بسزایی در کاهش علایم کرونا در سویه جدید داشته که روند تزریق این دز در استان مناسب بوده و تاکنون ۱۶۹ هزار و ۹ نفر در هرمزگان دز سوم را تزریق کردند.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تنها با واکسیناسیون و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی می توان از اوج گیری دوباره کرونا به ویژه سویه اومیکرون پیشگیری کرد و از همین رو از همه مردم درخواست داریم حساسیت شرایط را درک کرده و همچون گذشته اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس