بازدید 3692
۱

پوتین: عرضه گاز به اروپا را افزایش دادیم

رئیس جمهور روسیه گفت: غرب همواره دروغ می‌گویدو عرضه گاز ما به اروپا افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 24 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی راشاتودی، روسیه صادرات گاز به اروپا را افزایش داده است. این گزارش می افزاید رئیس جمهور روسیه گفت: عرضه گاز ما به اروپا افزایش یافته است و ما آن را کاهش ندادیم. ولادیمیر پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود گفت: غرب همواره دروغ می‌گوید. گازپروم در حال تحویل همه چیز‌هایی است که پیمانکاران خواستار آن شدند، زیرا ما قرارداد داریم. ما علاوه بر تقاضای آنها، تحویل (گاز) به اروپا را تا دوازده الی بیست درصد افزایش دادیم. این شرکت تنها شرکتی است که در بازار جهانی این کار را کرده است. تامین کنندگان امریکایی بازار اروپا را ترک کرده اند و مقدار کمی از گاز را تامین می‌کنند.

وی افزود: بنابراین، اروپایی‌ها به سمت بازار‌های گران تر، به سمت برزیل، آسیا، چین، کره جنوبی و ژاپن رفتند و چون باید پرداخت بیشتری می‌کردند، این بازار‌ها را متوقف کردند. سپس قیمت‌ها بالاتر رفت. عوامل زیادی وجود داشته است که یکی از این‌ها آب و هوای بد بود. ما سال گذشته، بهار سرد داشتیم. بنابراین، ما با کاهش گاز روبرو شدیم. وی گفت: بزرگترین مشتری ما در اروپا آلمان است. من فکر می‌کنم در حال تامین ۵۰ میلیارد یا ۵۱ میلیارد متر مکعب هستیم. بنابراین، ما در حال حاضر پنج میلیارد و ششصد میلیون مترمکعب بیشتر تامین می‌کنیم که ده درصد بیشتر توافق است. این رقم زیادی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شرکت کاز اعلام کرده که ادارات دولتی باید مصرف گاز را کم کنند تا خانه ها گرم بماند، انگار تو ادارات دولتی،اسرائیلی های غاصب سر کار هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل