بازدید 17521

فلای تودی، ضمانت ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و هتل

فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد تا بلیط هواپیما به هر مقصدی را با ارزان ترین قیمت بخرید و کمترین هزینه را برای رزرو هتل در مقصد مورد نظرتان بپردازید.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 22 December 2021

فلای تودی، ضمانت ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و هتل

یکی از موارد مهمی که در زمان برنامه‌ریزی برای سفر، فکر افراد را به خود مشغول می‌کند، هزینه های سفر است. قیمت بلیط هواپیما ، هزینه رزرو هتل، هزینه تفریحات، بیمه مسافرتی و ... بخشی از دغدغه‌ها در زمینه هزینه مسافرت هستند. افراد برای مدیریت هزینه های سفر دست به کارهای مختلفی می‌زنند و راه‌های مختلف برای کاهش هزینه ها را بررسی می‌کنند. یکی از روش‌ها خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با ارزان ترین قیمت است. 

امکانات و ابزارهای فلای تودی ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل را تضمین می‌کنند و هزینه‌های شما را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهند. در ادامه شما را با این ابزارها آشنا می‌کنیم.

فلای تودی، ضمانت ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و هتل

مرتب سازی نتایج بر اساس قیمت

برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین هزینه به فلای تودی مراجعه کنید. برای رزرو هتل به منوی هتل بروید و جهت خرید بلیط هواپیما وارد منوی پرواز شوید. در منوی پرواز باید اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی و ... را وارد کنید و برای رزرو هتل نیاز به وارد کردن مقصد، تعداد نفرات، تعداد اتاق‌ها، تاریخ اقامت و ... دارید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی کلید جستجو بزنید و منتظر بمانید.

 پس از چند ثانیه فهرست پروازهای دارای جای خالی یا هتل های قابل رزرو در تاریخ انتخابی شما، نمایش داده خواهد شد. این فهرست از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است و اولین مورد همیشه ارزان ترین گزینه‌ای است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. بنابراین پیدا کردن ارزان ترین هتل و ارزان ترین بلیط در فلای تودی بسیار ساده است و در چند ثانیه می‌توانید ارزان ترین مورد را پیدا و برای رزرو آن اقدام کنید. برای رزرو هتل ارزان به سراغ موارد بالای نتایج جستجو بروید و بلیط ارزان را هم در بالای فهرست نتایج جستجو، بیابید.

فلای تودی، ضمانت ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و هتل

تقویم قیمتی

تقویم قیمتی، ابزاری است که در زمان جستجوی بلیط هواپیما مورد نظرتان می‌توانید از آن استفاده کنید تا بلیط ارزان تری بخرید. برای استفاده از این ابزار پس از وارد کردن مشخصات و زدن کلید جستجو در بخش پرواز، منتظر نمایش فهرست پروازهای قابل رزرو بمانید. پس از نمایش نتایج جستجو ابزار تقویم قیمتی را خواهید دید.

با کلیک روی تقویم قیمتی، تقویمی نمایش داده خواهد شد که شما را در خرید بلیط ارزان راهنمایی خواهد کرد. در این تقویم، تمامی پروازهای ارزان در حوالی تاریخ انتخابی شما دیده می‌شود. اگر عجله‌ای برای سفر نداشته باشید، با استفاده از این تقویم می‌توانید تغییری هوشمندانه در زمان سفر خود ایجاد کنید و بلیط هواپیما ارزان تری بخرید. گاهی با 1 یا 2 روز تغییر در تاریخ سفر، هزینه سفرتان به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت. پس تقویم قیمتی در این مورد کمک قابل توجهی به شما می‌کند.

نمودار قیمتی

یکی دیگر از ابزارهایی که در صفحه نتایج جستجوی بلیط هواپیما در دسترس شما قرار دارد، نمودار قیمتی است. این ابزار عملکردی مشابه تقویم قیمتی دارد و به شما کمک می‌کند تا ارزان ترین بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی خود پیدا کنید. برای استفاده از این ابزار در صفحه نتایج جستجوی بلیط روی نمودار قیمتی کلیک کنید. یک چارت با تعدادی خطوط به رنگ‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود. این خطوط تغییرات کمینه، بیشینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما در مسیر مورد نظرتان را به شما نشان می‌دهد. با توجه به این چارت می‌توانید تحلیل دقیقی در مورد قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی‌تان داشته باشید. اگر امکان تغییر تاریخ سفر برای شما وجود داشته باشد، با کمک این چارت می‌توانید سفر ارزان تری را برای خود رقم بزنید و در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. گاهی برای تجربه سفر ارزان تر فقط نیاز به ایجاد یک تغییر کوچک در زمان سفر خود دارید.

سرویس اطلاع از آخرین قیمت

سرویس اطلاع از آخرین قیمت یکی از امکانات کارآمد وبسایت فلای تودی است. برای استفاده از این سرویس در صفحه نتایج جستجو، روی سرویس اطلاع از آخرین قیمت کلیک و ایمیل خود را وارد کنید. پس از این کار با بروز کوچکترین تغییر در قیمت بلیط، از طریق ایمیل وارد شده، مطلع خواهید شد.

دیگر نیازی نیست به طور مرتب قیمت بلیط مورد نظرتان را چک کنید. به کارهای روزمره خود برسید و مطمئن باشید که از کوچکترین تغییرات قیمتی مطلع خواهید شد. در لحظه ارزان شدن بلیط می‌توانید برای خرید اقدام کنید و کمترین هزینه را برای بلیط هواپیما مورد نظرتان بپردازید.

فلای تودی، ضمانت ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و هتل

تخفیفات رزرو آنلاین

ارائه تخفیف برای رزرو آنلاین هتل در همه جای دنیا امری مرسوم است. فلای تودی هم به عنوان بستری آنلاین برای رزرو هتل، تخفیفاتی را در هزینه رزرو هتل به شما ارائه می‌دهد. اگر به flytoday.ir مراجعه کنید و به جستجوی هتل مورد نظر خود بپردازید، با دیدن قیمت رزرو متوجه می‌شوید که هزینه رزرو هتل در فلای تودی از قیمت درج شده روی برد هتل ارزان تر است. بنابراین با رزرو آنلاین، هزینه اقامت شما کاهش خواهد یافت و می‌توانید در هزینه سفر صرفه‌جویی کنید. در برخی مواقع، هتل ها هم تخفیف هایی را برای رزرو آنلاین در نظر می‌گیرند و همین امر موجب کاهش بیشتر قیمت رزرو هتل ها می‌شود. پس در هر زمانی برای رزرو هتل، به فلای تودی مراجعه کنید تا از تخفیفات جذاب رزرو هتل در روزهای مختلف سال جا نمانید.

از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوید

خرید بلیط ارزان و رزرو هتل با هزینه پایین، تنها خدماتی نیستند که فلای تودی به شما ارائه می‌دهد. در کنار ابزارها و امکانات متنوع این وبسایت، در هر لحظه می‌توانید روی خدمات پشتیبانی فلای تودی هم حساب باز کنید. در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. فرقی نمی‌کند که به دنبال بلیط هواپیما هستید و یا می‌خواهید برای رزرو هتل اقدام کنید، در هر مرحله از خرید بلیط و رزرو هتل می‌توانید با فلای تودی تماس بگیرید و از کارشناسان در مورد قوانین، قیمت ها، خدمات و ... بپرسید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار