بازدید 9215

بدهی چند ساله سریلانکا به ایران وصول می‌شود

سفارت کشورمان در سریلانکا اعلام کرد که بدهی چند ساله سریلانکا به ایران، با حضور علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در کلمبو و امضای یک یادداشت تفاهم وصول می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲ 22 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در اولین مقصد تجاری این وزارت خانه با سریلانکا یادداشت تفاهم امضا کرد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه برای تسویه بدهی نفتی سریلانکا که سال‌ها تعیین تکلیف نشده بود بامداد روز دوشنبه ۲۹ آذر وارد کلمبو شد، در آنجا یادداشت تفاهمی امضا کرد که به دنبال آن مقرر شد در ازای واردات ماهانه چای بدهی سریلانکا به کشورمان تسویه گردد.

لازم به ذکر است، این واردات چای، مازاد واردات سنتی نیست، بلکه از این به بعد واردات جاری در بخش چای از این طریق انجام می‌شود و تا حد ممکن از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

همچنین معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در ادامه رایزنی‌های خود با مقامات و تجار سریلانکا از جمله رییس اتاق بازرگانی سیلان و سازمان توسعه تجارت سریلانکا، وزیر کشت و صنعت، وزیر مشاور در امور همکاری‌های منطقه ای، قائم مقام وزیر خارجه و وزیر صنعت دیدار کردند و راه‌های توسعه اقتصادی و نهایت استفاده از فرصت‌های موجود را بررسی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
مرسی سریلانکا.
یعنی به جای پول به ماچای میده؟
ب این میگن اقتداررررر.نفت مفت بدی ب ی کشور داغون مثه سریلانکا،بعد چن سال با التماس ازشون چای بگیری
خدایا چقدر بدبخت شدیم که پول خودمون را باید بعد از سالها اینطوری بگیریم
ببین به کجا رسیدیم بجای اینکه این پولها نقد بیان و خرج زیر ساخت بشه برای تولیدات بروز و صادرات میریم بجاش چای و و... میاریم .
جای تاسف است که به دلیل سال ها سوء مدیریت ، مجبوریم به جای ارز مربوط به مطالبات کشورمان جنس های نامرغوب سایر کشورها را بگیریم.
چای؟؟؟؟
چای درمان کدام درد این ملت است؟؟
چای پول است؟؟
دارو است؟؟
هواپیمای مدرن مسافربری است؟؟
کشتی باری است؟؟
دستگاه خاموشی آتش
نفت رو سالهاست دادین حالا به جاش جای وارد می کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینکه برای وصول طلب قطعی از یک کشورمعمولی جهان سومی مجبور به عقد قرارداد وخرید کالا از ان کشور شویم برای کشور سرشکستگی ندارد؟؟؟این قرارداد اگر درزمان فروش نفتمان امضا میشد ایرادی نداشت اما الان این خریدار استکه برایمان تعیین تکلیف میکند.راستی اگر سریلانکا چای نمیداشت .چه میکردید؟
رانت آقازادگي ،مواظب باشيد كه به چه قيمتي مي خرند وبه چه قيمتي به ملت قالب مي كنند مثل خودرو
البته به قیمت نابودی چایکاران داخلی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست