بازدید 4025

مدیرعامل جای سرمربی در کنفرانس حریف استقلال!

کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 18 December 2021

بهاری در اقدامی بی سابقه به جای سرمربی در نشست خبری نود حضور پیدا کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، تقابل استقلال با نود ارومیه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازهم نام این تیم را بر سر زبان‌ها انداخت؛ تیمی که در سال ۹۷ طی فرایندی نسبتا پیچیده، صاحب سهمیه لیگ یک شد و در حالی که سه سال پیش مدعی صعود به لیگ برتر بود، فصل گذشته به لیگ دو سقوط کرد.

یحیی بهاری که همه او را به عنوان مدیرعامل باشگاه نود می‌شناسند و بخش قابل توجهی از حواشی این باشگاه را با خود به دوش می‌کشد و در طول این سال‌ها بیش از همه مقابل دوربین‌ها ایستاده و اظهارنظرات و کار‌های بحث برانگیزش کم نبوده امروز در اقدامی عجیب و بی سابقه به جای سرمربی تیم در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال حضور پیدا کرد!

سرمربی مشکل داشت نیامد
بهاری در حالی که همه به عنوان مدیرعامل نود او را می‌شناسند، بدون اشاره به جزئیات ماجرا اعلام کرد که برادرش (بهاری به اسم کوچک برادرش اشاره نکرد) مدیرعامل است و کارت او به عنوان مربی در این فصل صادر شده و به دلیل مشکلی که سرمربی تیم داشته در نشست حاضر شده است! بهاری در این خصوص گفت: مدیرعامل باشگاه اخوی بنده است، ولی تمامی کار‌های اجرایی بر عهده من است. امسال هم در چارت سازمان لیگ من به عنوان مربی هستم. سرمربی ما آقای تاجدار هستند که یک مشکلی برایشان پیش آمد و نتوانستند در نشست حضور داشته باشند. انشالله مشکل ایشان تا پایان امروز حل می‌شود و من هم به احترام هواداران و سازمان لیگ در نشست خبری امروز حاضر شدم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار