بازدید 71647
دو هزار و نهصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آقای نماینده آخر از ایران برویم یا نرویم؟ / احمدی نژاد، اسفند ماه از مجمع تشخیص می‌رود یا می‌ماند؟ / ماجرای کتابی که "اردوغان" به "قالیباف" هدیه داد، چه بود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند موسویان: انتظار توافق زودهنگام نداشته باشید / تحلیل دیپلمات سابق ایران از روند مذاکرات ایران و ۱+۴ / توضیح دیپلمات ایرانی درباره نشست امنیتی تهران-ریاض / انتقاد «نشریه سپاه» از سخنگوی حزب اعتماد ملی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 13 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

تجمع معلمان استان‌های مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی

امروز شماری از معلمان استان های مختلف کشور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کرده و خواستار توجه مسئولان و پیگیری خواسته‌های خود از سوی مسئولان کشوری علی الخصوص وزیر آموزش و پروش شدند. معلمان در این تجمعات، خواستار تصویب و اجرای طرح رتبه بندی معلمان بر اساس اسناد بالادستی و اجرا و بهره‌مندی کامل و حقیقی از منافع واقعی آن شدند. طرحی که به گفته منادی سفیدان، عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس بر اساس آن نباید دریافتی معلم کمتر از ۸۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های یک استاد دانشگاه که همتراز او در وزارت علوم است، باشد. این همترازی با توجه به اینکه اکثریت معلمان لیسانس و فوق لیسانس هستند، معادل سازی خواهد شد.

بخشی از سوءتفاهم‌ها با سعودی‌ها رفع شده

سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سیاست تنش‌زدایی در سطح منطقه گفت: در بخش مسائل منطقه‌ای، ما دیدار‌هایی با مقامات کشور‌های امارات و عربستان داشته‌ایم و تا حدودی سوءتفاهم‌ها نیز برطرف شده است؛ همچنین روابط خوبی با قطر و کویت داریم. البته با کشور بحرین هنوز ارتباط چندانی برقرار نشده است که عمان قطعاً در این زمینه هم می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

درخواست جامعه روحانیت مبارز برای برخورد با امام جمعه هتاک

مولوی گرگیج، امام جمعه آزادشهر، به تازگی سخنانی توهین‌آمیز علیه مقدسات شیعیان مطرح کرده که واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است. غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، درباره ابعاد هتاکی این امام جمعه به مقدسات شیعیان به «نامه‌نیوز» گفت: «در اینجا چند اتفاق رخ داده است که با نگاه به تقارن آنها می‌توان دریافت که پشت پرده همه آنها یک توطئه بزرگ است. هرگاه جهان اسلام خصوصا در منقطه ایران در آرامش به سر می‌برد و رویکردی وحدت‌گرایانه در کشورهای مسلمان وجود دارد، اقدامات توطئه‌افکن آغاز می‌شود که چنین حالتی را در تاریخ اسلام به دفعات شاهد بوده‌ایم؛ خواه این اقدامات سخن یک امام جمعه باشد یا موضع یک مقام بلندپایه طالبان».او ادامه داد: «توهین‌کنندگان ابزارهایی هستند برای اجرای نقشه‌های توطئه جهانی علیه جهان اسلام و هدف هم برهم‌زدن همگرایی مسلمانان است. طبیعی است که این تفرقه‌ها در مسائل مذهبی و تاریخی می‌تواند اثر تخریبی گسترده‌ای علیه ثبات اجتماعی، سیاسی و مذهبی جامعه داشته باشد و باید در نطفه خفه شود».

او در پایان گفت: «من به‌عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از همین تریبون اعلام می‌کنم که جامعه روحانیت مبارز سخنان این امام جمعه هتاک را به شدت محکوم می‌کند و از مقامات مسئول درخواست دارد تا به مساله ورود کنند و جلوی ادامه این اظهارات را بگیرند، زیرا ممکن است باعث برهم‌ریختگی مذهبی کشور می‌شود. با ذکر این مخاطرات جامعه روحانیت درخواست می‌کند مسئولان ذی‌ربط هرچه سریع‌تر به موضوع ورود کنند و ابعاد این توطئه را شناسایی و در جهت جلوگیری از تکرارش از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.»

ممکن است روسیه و چین پشت ایران را خالی کنند

پیرمحمد ملازهی، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «تعارض منافع واقعیتی است که میان روس‌ها و چینی‌ها با غربی‌ها وجود دارد اما در اینجا مشخصا دو مساله به چشم می‌خورد؛ یکی فشار اسرائیل بر آمریکا و اروپایی‌هاست که باور دارند ایران در آستانه نقطه گریز است. دوم آنکه روس‌ها سعی می‌کنند به نوعی نقش میانجی را برای ایران و غربی‌ها ایفا کنند». این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی درباره نقش روسیه و چین در مذاکرات اظهار کرد: «این دو کشور جانب غربی‌ها را نمی‌گیرند اما حتما بر اساس منافع خود عمل می‌کنند و اگر احساس کنند که منافعشان تهدید می‌شود، پشت ایران نمی‌ایستند. علاوه بر این می‌بینیم که اساسا خیلی اصرار ندارند که ایران با غربی‌ها به نتیجه برسد زیرا آمریکا بحث‌ خاورمیانه، عربستان و اسرائیل را به برجام گره زده است و ایران هم زیر بار نمی‌رود. از سوی دیگر آمریکا می‌خواهد موضوعاتی مانند تکنولوژی موشکی را هم در مذاکرات بیاورد که ایران این موضوع را خط قرمز خود اعلام کرده است و در نهایت آمریکا می‌خواهد ایران متعاقب احیای برجام از روسیه و چین فاصله بگیرد. در این شرایط روسیه و چین هم چندان تمایل ندارند که توافقی به دست آید. البته این را هم بگویم که اگر نظر چین و روسیه تعیین‌کننده شود، آن زمان است که مناسبات اقتصادی تعیین‌کننده و بعید است چین که تجارت هنگفتی با آمریکا دارد، پشت ایران بایستد.»

روایت امیری‌فر از نامه‌های مردمی به احمدی‌نژاد در گونی

امیری‌فر درباره سفرهای استانی احمدی‌نژاد و نامه‌های مردمی بیان کرد: «سفرهای استانی به این جهت بود که یکسری گروه‌ها را می‌آوردند و نامه‌های کیلویی از مردم می‌گرفتند و به آن‌ها هم وقت نمی‌شد رسیدگی کنند و کلا جنبه تبلیغاتی داشت. البته اصل کار یعنی سفر استانی خیلی خوب است که مردم با مسئولین خود آشنا شوند، اما اینکه نتیجه چه می‌شود، این سفرها نتیجه ای نداشت. خیلی خیلی کم به نامه‌ها توجه می‌شد؛ گونی‌گونی نامه می‌آوردند و اصلا نمی‌رسیدند به آنها رسیدگی کنند. برخی از نامه هایی که شاخص بود را رسیدگی میکردند و نهایتا بیست درصد را می خواندند». او درباره شباهت رفتارهای رئیسی و احمدی‌نژاد در سفرهای استانی به «خبر سراسری» گفت: «نباید فراموش کرد که اصل سفر خیلی خوب است آقای رئیسی هم چهره مردمی دارد لذا چهره به چهره شدن با مردم خیلی ارزشمند است اما نتایج آن با سی هزار نامه را باید ببینیم چه می شود. آقای روحانی هم این سفرها را می رفت اما نتایجی نداشت؛ آقای رئیسی با مردم صحبت و گفتگو میکند و در نهایت اول کارشان خیلی مهم است که بداند مردم فشار گرانی و تورم را تحمل میکنند. باید به مرور دید که نتایج سفر های آقای رئیسی چه می شود.»

ماجرای کتابی که "اردوغان" به "قالیباف" هدیه داد چه بود؟

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره دیدار‌های حاشیه‌ای دو و چندجانبه رئیس مجلس با بیان اینکه با وجود حضور ۱۶ رئیس و نایب رئیس مجالس کشور‌های مختلف در اجلاس، رئیس جمهور ترکیه فقط با رئیس مجلس کشورمان دیدار دوجانبه داشت، اضافه کرد: درباره هدایایی که طبق پروتکل‌های دیپلماتیک در این گونه جلسات بین کشور‌ها رد و بدل می‌شود، حواشی و خبرسازی‌هایی انجام شد که متاسفانه واقعیت ندارد. هم ارزش ریالی که درباره تابلویی که به آقای اردوغان اهدا شد، مطرح گشت غیرواقعی و فضایی ارزیابی شده است و هم هدیه‌ای که رئیس جمهور ترکیه به آقای قالیباف اهدا کرد، کتاب نبود و یکی از صنایع دستی ترکیه بود. عمویی تصریح کرد: رئیس مجلس در این دیدار موضوعی را مطرح کرد که مورد استقبال اردوغان قرار گرفت و آن این که آقای قالیباف در این دیدار تاکید کرد، ما دنیا را تنها در ۵ کشور غربی عضو دائم شورای امنیت محدود نمی‌دانیم و معتقد به توسعه روابط با همه کشور‌ها از جمله کشور‌های همسایه هستیم. این موضوع مورد توجه آقای اردوغان قرار گرفت و او بعد از این اظهارنظر آقای قالیباف، کتابی که توسط خود او با همین موضوع نوشته را به رئیس مجلس شورای اسلامی هدیه داد و این هدیه ارتباطی به هدایای دوجانبه‌ای که هیئت‌های دیپلماتیک طبق پروتکل‌های مرسوم به یکدیگر تقدیم می‌کنند، ندارد.

اعتراض رییس فراکسیون زنان مجلس به حذف ردیف بودجه مستقل معاونت زنان

آقای نماینده آخر از ایران برویم یا نرویم؟ / احمدی نژاد، اسفند ماه از مجمع تشخیص می رود یا می ماند؟ / ماجرای کتابی که

 

راننده فرمول یک ایرانی که دنیا را تکان داد، کیست؟

نیکولاس لطیفی در آخرین مرحله از رقابت های فرمول یک تصادف کرد و باعث شد همیلتون قهرمان نشود و به رکورد تاریخی خود نرسد!بعد از تصادف او به دلیل ورود ماشین امنیتی به مسابقه، فاصله زمانی همیلتون و ورستاپن از بین رفت و در نهایت راننده هلندی در دور آخر توانست همیلتون را بگیرد و قهرمان شود.ورستاپن قبل از سانحه تصادف لطیفی لاستیک های ماشین خود را به نرم تغییر داد اما همیلتون که در فاصله ۶ دور به پایان مسابقه تصور می کرد به دلیل اختلاف ١٢ ثانیه ای قهرمان است، لاستیک های ماشین خود را عوض نکرد.بعد از این اتفاقات، نام نیکولاس لطیفی از دیروز سر زبان ها افتاده است. خیلی از رسانه های جهان او را عامل تغییر نتیجه فرمول یک قلمداد کردند. این راننده فرمول یک زاده کبک کاناداست ولی اصلیتی ایرانی دارد. پدر او یکی از سرمایه داران کانادایی است و چند مجموعه غذایی را تحت مالکیت خود دارد./خبرآنلاین

افشاگری جدید احمدی‌نژاد: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند!

سال ۹۱ همان هایی که ما مامور می‌کردیم بروند و بازار را کنترل کنند و هر کس هر چقدر ارز می‌خواهد به او بدهند، خود آنها ارزها را می گرفتند و کنار می‌گذاشتند تا گران شود و بعد بفروشند!کسی که خودش منفعت دارد، نباید در موضع تصمیم گیری باشد. این موجب فساد می شود. کسانی بودند که تا چند سال بعد، به پیمانکارهایشان سکه و ارز می دادند! هم گرانتر می دادند و سود می بردند و هم دولت را زدند و به تصور خودشان سود کردند!

احمدی نژاد، اسفند ماه از مجمع تشخیص می رود یا می ماند؟

ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی تجدید عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر انقلاب گفت: سیاست رهبری در این رابطه سیاست ویژه شخص ایشان است که شرایط کلی کشور را ارزیابی می کنند.حسین الله کرم ، دبیر شورای حزب الله، اسفندماه را زمان آغاز تسویه حساب با محمود احمدی نژاد خوانده است. الله کرم پانزدم آذرماه، در حاشیه نشست همفکری و هم اندیشی نیروهای جریان انقلاب در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری گفت: دوره پنج ساله عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اسفند ماه امسال به پایان می‌رسد و از اینجا به بعد تصفیه ( تسویه) حساب ما با وی شروع می‌شود!حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اتمام دوره عضویت محمود احمدی نژاد و اظهارات حسین الله کرم دبیر شورای حزب الله جمهوریت گفت: تعیین اشخاص حقیقی برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار رهبری است و کسی نمی تواند برای رهبری تعیین تکلیف کند، ایشان هر آنچه مصلحت بدانند عمل می کنند.وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ضرورتی برای رسیدگی به تخلفات احمدی نژاد وجود دارد، پاسخ داد: به طور طبیعی اگر تخلفاتی محرز شده باشد اقتضای تحقق عدالت این است که به تخلفات رسیدگی شود و در این باره نباید بین اشخاصی که مسئولیت دارند و فاقد مسئولیت ها تفاوتی قائل شد.

چهره اصولگرا: «نه شرقی نه غربی» جنگ با شرق یا غرب نیست

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، تاکید کرد: گفته‌ایم نه شرقی نه غربی اما نگفته‌ایم جنگ با شرق یا غرب؛ بنابراین ما براساس منافع خود با جهان به جز رژیم صهیونیستی روابط داریم و مذاکره می‌کنیم و در هر جایی که سیاست و منافع جمهوری اسلامی ایران و مردم تامین شود در آنجا هستیم.

ریابکوف: احتمال دستیابی به توافق افزایش یافته است

طبق گزارش رسانه‌های روسیه، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه این کشور روز دوشنبه (امروز) درباره مذاکرات جاری در وین و همچنین مواضع ضد روسی آمریکا اظهارنظر کرد.در شرایطی که مذاکرات در وین با هدف پایان تحریم‌ها غیرقانونی اعمال شده علیه ایران ادامه دارد، یک مقام ارشد مسکو بر احتمال حصول پیشرفت در مذاکرات تاکید کرد.بنا بر گزارش «ریانووستی»، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با این رسانه روس گفته که احتمال احیای توافق هسته‌ای ایران بیشتر شده است.ریابکوف تصریح کرد: «من فکر می‌کنم اکنون احتمال دستیابی به توافق در مقایسه با آنچه قبل از ازسرگیری مذاکرات بود، افزایش یافته و بهتر است بگویم که دلایلی برای انتظار پیشرفت وجود دارد.» «علی باقری» مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴ در یک مصاحبه جدید گفت‌وگوهای جاری در وین را مثبت و رو به جلو خواند.

زیدآبادی به دادسرا احضار شد

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود از احضارش به شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان خبر داده است.احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشته است: ابلاغیه از طرف شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان بود که طبق آن به عنوان مطلع باید در روز هفتم دی ماه خودم را به آنجا معرفی کنم، در غیر این صورت جلب خواهم شد.

دفتر نمایندگی ایران در عربستان بازگشایی شد؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیان توضیحاتی درباره حواشی مطرح درباره بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان پرداخت.محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسائل مطرح پیرامون بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان گفت: بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان صحت ندارد و این موضوع در دستور کار جلسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نبوده است.به گفته ی عباس زاده مشکینی، گفت وگوهایی بین ایران و عربستان در حوزه کارشناسی و مقدماتی در حال انجام و پیشبرد است و این مقدمات باید طی شود و سپس وارد گفت وگوی رسمی بین دو کشور بشویم.اخباری تحت عنوان بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان مطرح و گفته شده که در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شده که تا چند روز دیگر در جده عربستان دفتر نمایندگی ایران بازگشایی شود تا کارهای دیپلماتیک ایران را در عربستان پیگیری کند.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد که بازگشایی دفتر نمایندگی ایران باید در گفت وگوهای رسمی مطرح شود و سپس مورد توافق قرار بگیرد که ما هنوز به مرحله گفت گوهای رسمی نرسیده ایم.

انتقاد «نشریه سپاه» از سخنگوی حزب اعتماد ملی

نشریه اخبار روزانه و داخلی سپاه با انتشار مطلبی با تیتر «آستین بالا زدن یک اصلاح‌طلب برای امنیت رژیم صهیونیستی!» از «صادق جوادی حصار» ضمن انتقاد از سخنگوی حزب اعتمادملی نوشت: «صادق جوادی حصار» طی یادداشتی در روزنامه آفتاب یزد بحث از «مردم اسرائیل!» به میان آورده و نوشته است: «اعضای 1+4 به‌ تنهایی و بدون آمریکا حاضر نیستند آن‌طور که بایدوشاید به تعهدات برجامی خود عمل کنند. باید به‌گونه‌ای افکار عمومی را متوجه این مساله کنیم که آمریکا و اسرائیل در حال مظلوم‌نمایی هستند و ایران اصلاً در پی حمله نظامی و حمله هسته‌ای به اسرائیل نیست. ایران باید شفاف بیان کند که معتقد به انجام رفراندوم است تا تعیین سرنوشت مردم اسرائیل به دست خودشان رقم بخورد!». این گفته‌های جوادی حصار در حالی است که در راهبرد جمهوری اسلامی، اساساً کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بخواهد مردمی داشته باشد. موضع ایران در قبال فلسطین، گرفتن رأی و نظر ساکنان اصلی فلسطین است، نه افرادی که با اشغالگری در مناطقی از این سرزمین ساکن شده‌اند. صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از هر رهگذری دنبال تأمین امنیت این غده سرطانی می‌گردند.نشریه سپاه در ادامه مطلب خود اضافه کرد: این تحلیل‌های آب دوغ خیاری در حالی توسط برخی از چهره‌های داخلی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بارها علیه منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده؛ از ترور دانشمندان هسته‌ای تا آسیب زدن به تأسیسات هسته‌ای کشور و در دوره جدید مذاکرات وین نیز بر ضرورت تداوم فشارها بر ایران تأکید دارد.بنا بر گزارش دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی هم روز گذشته در واکنش به یادداشت عضو حزب اعتماد ملی نوشته بود: اساسا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بخواهد مردمی داشته باشد و نظری بدهند. بحث از یک رژیم غاصب است که در هفتاد هشتاد سال گذشته با مهاجرت عده ای از صهیونیست ها سرزمین مردم فلسطین را با کشتار غصب کردند.

توضیح دیپلمات ایرانی درباره نشست امنیتی تهران-ریاض

خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ایرانی گزارش کرده است که هیچ مقام ایرانی در نشست امنیتی تهران و ریاض در پایتخت اردن حضور نداشته است.خبرگزاری رسمی اردن (پترا) امروز (دوشنبه) گزارش کرده بود که کارشناسان سعودی و ایرانی در گفت‌وگوی امنیتی در «امان» پایتخت اردن شرکت کردند که در آن اقدامات اعتمادساز میان این دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با این حال، رویترز به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی گزارش کرد که هیچ مقام ایرانی در این جلسه که پترا گزارش کرد به میزبانی پژوهشگاه عربی مطالعات امنیتی برگزار شده، حضور نیافته است. این دیپلمات ایرانی آن طور که رویترز گزارش کرده، این چنین گفته است: «آن چه در امان برگزار شد، یک نشست رسمی نبود اما البته چنین نشست‌هایی بین دانشگاهیان برای درک بهتر واقعیت‌های بین دو همسایه مفید است.» طبق گزارش رویترز، عربستان سعودی تاکنون هیچ‌ اظهارنظری درباره گفت‌وگوی امنیتی در امان مطرح نکرده است.خبرگزاری رسمی اردن «پترا» امروز (دوشنبه) از پایان نشست گفت‌وگوی امنیتی میان ایران و عربستان سعودی با مشارکت کارشناسان هر دو طرف در امان پایتخت اردن خبر داد و اعلام کرد که نشست مذکور بر«کاهش تهدید موشک‌ها و مکانیسم‌های پرتاب، اقدامات فنی برای اعتمادسازی میان طرفین بویژه درباره برنامه هسته‌ای ایران و همکاری در زمینه سوخت هسته‌ای و دیگر محورها» متمرکز بود.

آقای نماینده آخر از ایران برویم یا نرویم؟

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: البته ما در حوزه‌های هنری، فرهنگی و ادبی یکسری ملاحظات شرعی نیز داریم که مبنای تشخیص آن مراجع، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های دینی هستند، در واقع در این گونه حوزه‌ها دستگاه‌های تخصصی باید نظر دهند؛ یعنی نظر شخص نمی‌تواند مبنا قرار بگیرد، اگر به محتوا و پیام آثار نقدی داریم، نقدمان را عالمانه و صادقانه مطرح کنیم، در خصوص اینکه می‌گویند افراد از ایران بروند، باید توجه کنیم که نمی‌توان برای دیگران تعیین تکلیف کرد، اگر نقدی عالمانه و صادقانه وجود دارد مطرح کنند، چرا می‌گویند افراد از ایران بروند؟

منتظری گفت: مبنا باید معیار و ضوابطی قلمداد شود که از سوی دستگاه‌های تخصصی و مراجع ذیربط تعیین و تصویب شده است. این معیار است، سلیقه‌ها نمی‌توانند معیار باشند، برای مثال من به عنوان یک شخص این حق را دارم که تمایلی به شنیدن یک نوع موسیقی نداشته باشم، ولی اجازه ندارم نظر خود را به جای معیار مبنا قرار دهم، در شرایطی که مقام معظم رهبری همه را دعوت می‌کنند به اینکه تلاش کنید نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی ما حفظ شوند و به دغدغه‌های آن‌ها توجه شود چراکه این‌ها سرمایه‌های کشور هستند، آن وقت چرا توصیه می‌کنید افراد از کشور بروند؟ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

وی در پایان اضافه کرد: به هر شکل تمام عرصه‌های هنری، سینما، موسیقی، هنر‌های تجسمی و یا خوشنویسی هرکدام برای خلق اثر به الزامات و به ابزار خاصی نیاز دارد، برای مثال در خوشنویسی بدون قلم "نی" نمی‌توان خطی بنویسیم، در حوزه موسیقی هم برای خلق اثر امکانات و لوازم خاص این حوزه مورد نیاز است.

تحلیل دیپلمات سابق ایران از روند مذاکرات ایران و ۱+۴

احمدی در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار داشت: «در صورتی بازگشت امریکا به برجام معنا دارد که حداقل تحریم‌های برجامی را لغو کند. در مورد تحریم‌های فرابرجامی، گاه نظراتی بوده و هست. مثلا در ماده ۷ قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس بر لزوم لغو همه تحریم‌ها تاکید شده است. ۲۲۰ نماینده مجلس هم در اردیبهشت امسال طی بیانیه‌ای "دسته‌بندی کردن تحریم‌ها" را رد کردند و لغو همه تحریم‌ها از هر نوع، اعم از حقوق بشر، تروریسم موشکی، منطقه‌ای و... را خواستار شدند. اگر مراد روزنامه «ایران» لغو این تحریم‌های فرابرجامی هم باشد، هرچند خواسته بحقی است، اما کار بسیار سخت‌تر خواهد شد. البته آقای باقری چند بار تکذیب کردند و گفتند پیشنهادهای ما صرفا در محدوده برجام است.»

موسویان: انتظار توافق زودهنگام نداشته باشید

سیدحسین موسویان با تاکید بر واقعیات موجود در روند مذاکرات وین گفت: نباید انتظار داشت با دو دور مذاکره، توافق حاصل شود. او می‌گوید در دوره‌ی قبل طبق گفته‌ی روس‌ها، ۹۰ درصد و طبق اظهارات برخی اروپایی‌ها، ۸۰ درصد متن، نهایی شده بوده است و عراقچی به نقطه‌ای رسیده بوده که می‌توانسته بخش باقی مانده را سریع نهایی کند؛ در نهایت تصمیم کشور بر این می‌شود که ادامه‌ی مذاکرات با دولت جدید باشد و فرصت نهایی کردن توافق در اختیار دولت آقای رئیسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹۲
آقای رییسی با این بودجه ای که برای آموزش و پرورش بستی کاملا مشخصه تو هم مثل روسای جمهور آموزش و پرورش بی اهمیت ترین وزارت خانه هست واقعا روحانی راست می‌گفت بودجه شما خرج جاهای دیگه میشه ، بودجه آموزش پرورش در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ همت هست و اگه ۲۵ همت رتبه بندی رو اضافه کنید می‌شود ۱۲۵ همت در حالی که برای ۱۴۰۱ بودجه ۱۱۴ همت رو در نظر گرفتید معلوم نیست رو چه حسابی یعنی عملا ۸درصد کاهش بودجه ؟؟؟ الکی بود برای وزارتخانه ۶ ماه فقط سرپرست گذاشتی تا کسی برای بودجه سال آینده چانه زنی نکنه ؟؟ میدونی بودجه چند نهاد حداقل ۲ برابر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
جایگاه و مقام آموزگاران بر هیچ کس پوشیده نیست اما...دست مزد یک کارگر(هدف از کلمه کارگرکسی است که در یک واحد صنعتی کار میکند تحصیل کرده یا تحصیل نکرده) برای حدود 2830 ساعت کار(حالا کمی بیشتر یا کمتر) در یک سال کاری تعریف شده است..دست مزد معلمان برای چند ساعت کار در سال در مدارس آموزش و پرورش تعریف شده؟...آیا محاسبه کرده اید؟..پس از محاسبه لطفا با دستمزد یک کارگرهم مقایسه کنید!!!...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
ناشناس 1505
من خودم سالهاست در شرکتهای خصوصی کار میکنم و طبق تعاریف کارگر محسوب میشم
اما مقایسه شما اصلا درست نیست.معلم حتی اگه فقط یک ساعت هم در روز کار منه نباید دغدغه معاش داشته باشه.
اینکه در حق کارگر جفا میشه نمیتونه توجیهی برای ظلم بر معلم باشه.
اگر چه من نسبت به مسائلی مثل شیوه جذب معلم، سطح سواد معلم، اخلاق و منش معلم (البته نه همه بزرگواران) و خیلی چیزهای دیگه معترض هستم اما اینها دلیل نمیشه که ما وجدانمون رو زیر پا بذاریم
انصافا بودجه سال آینده آموزش و پرورش چیزی جز توهین به معلمان نبست . بودجه کاهشی ؟؟؟؟؟!!
هیچ کجای دنیا به اندازه ایران به زنان بها داده نمیشود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دوست قشنگم
یا نمیدونی دنیا کجاست یا نمیدونی بها چیه یا نمیدونی زن کیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دقیقا، کدوم کشور غربی زن می تونه بخاطر نفقه یا مهریه مرد رو به دادگاه وزندان بکشونه
محسن
| Belgium |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
فکر نمی کنم از ان شهرتان تا حالا بیرون امده باشی بعد حرف از دنیا می زنی.....؟!!!!!!..؟
جالبه با اعلام حذف دلار ۴۲۰۰ توی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شاهد نزولی شدن شدید دلاریم از امروز.
دلیلش شاید پایان رانت دلاری باشه .
پس با حذف دلار رانتی ۴۲۰۰ قطعا قیمت دلار پایین تر هم میاد همچنان.
به مدد الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
برای پایین آمدن دلار مدد الهی و نماز پایین آوردن قیمت دلار نیاز نیست!! درایت و تدبیر نیاز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
به مدد الله حذف دلار جهانگیری هم خودش درایت و تدبیر مهمیه
چون نقدینگی را خیلی می‌کنه و تورم پایین میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خودونم میدونید که دارید فرافکنی میکنید ، قیمت دلار ارتباط مستقیم با مذاکرات داره ، الانم چون یکم نتایج مثبت به گوش میرسه قیمتها متوقف شده ، هرچند مقطعی
جالبه با اعلام حذف دلار ۴۲۰۰ توی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شاهد نزولی شدن شدید دلاریم از امروز.
دلیلش شاید پایان رانت دلاری باشه .
پس با حذف دلار رانتی ۴۲۰۰ قطعا قیمت دلار پایین تر هم میاد همچنان.
به مدد الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بشین تا دلار بیاد پایین...
متاسفانه کسانی در قدرت هستند که اصلا صلاحیت ندارند . شما نمیتوانی از قدرت کنار برو . اینجا سرزمین ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
آفرین..
محسن
| Belgium |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
هیچ حکومتی ابدی نبود و نیست.....
خفقان یعنی صدها هزار معلم حق خود را داد بزنند
ودر هیچ سایت به اصطلاح خبری
حتی یک تیتر راجع به آن نباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بعد انتظار دارند که مردم برای به دست آوردن خبر به سایت‌های داخلی مراجع کنند وبه آنها اعتماد داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خفقان چیه شما برای زیادی خواهی خودتان می خواهید تیتر اول خبرگزاری ها باشید همیشه هم اعتراض می کنید برای 6ماه کمتر می خواهید حقوقی برابر کسانی بگیرید که اگر ده برابرش را به شما دهند حاضر نیستید یک هفته آنجا کار کنید معلوم نیست فرق شما با سایر کارکنان و کارگران چیه که آنها اعتراض می کنند فوراً اخراج می شوند و به بدترین وجه برخورد می شود شما اعتراض می کنید همه می گویند اعتراضشان به جاست در حالیکه از خیلی از ارگان‌ها بالا تر حقوق میگیرد معلوم نیست از موقعی که استخدام می شوید همه جرائم برای شما آزاد هست و هیچکس برخورد نمی کند
ریسی یک نماینده دولتی است نه مردمی
مردم نماینده ای جهت رای دادن نداشتند
بر ای همین مثلا در تهران کمتر از ۱۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند
ریسی یک نماینده دولتی است نه مردمی
مردم نماینده ای جهت رای دادن نداشتند
بر ای همین مثلا در تهران کمتر از ۱۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
تهرانی ها چرا به گزینه مورد حمایت خاتمی رای ندادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
ناشناس 1540
تهرانی ها رای ندادن چون فهمیدن که قرار نیست چیزی عوض بشه حالا کاندیدا میخواد مورد حمایت خاتمی باشه یا حاتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
رای ندادن پس الان هم سلامت باشن
تحریم های حقوق بشری چه ربطی به اقتصاد داره؟
باید تک تک برویم خدمت نماینده ۶ درصدی از ایشان کسب تکلیف کنیم که اجازه داریم در ایران بمانیم یا خیر.
حضرت آقای دکتر میر کاظمی
60هزارمیلیارد تومان بودجه اختصاصی دکتر نوبخت که به رتبه بندی فرهنگیان در سال 1400 اختصاص داده بود را کجا خرج کردی؟؟؟؟
شما که سالهاست در مناطق سنی نشین ایران زیارت عاشورا را که در فرازی از آن به سه خلیفه اهل تسنن توهین میشود از بلندگوی مساجد شیعیان پخش میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
در زیارت عاشورا به خلفا توهین نشده . منظور از «اولی» قابیل است که هابیل را به ناحق کشت؛ «دومی» قیدار، پی کننده شتر حضرت صالح (علیه السّلام) است؛ «سومی» قاتل حضرت یحیی بن زکریا (علیهما السّلام) است؛ و «چهارمی» ابن ملجم، قاتل علی بن ابی طالب (علیه السّلام) است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
ناشناس 1557 که احتمالا همون ناشناس 2144 هستی تحریف نکن لعنت در قرآن اومده یکی از مصادیقش هم کسیه که موجب آزار و اذیت پیامبر بشه که خب مشخصه در تاریخ کی این کار رو کرده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
آقای قابیل و قیدار ! فکر کنم تا بحال زیارت غاشورا نخوندی
میگه " والعن یزید خامسا " یعنی پنجمین خلیفه مخالف شیعه
فکر میکنم وقتی به تعداد افرادی که مثل این نماینده فکر می‌کنند نگاه میکنم پی می‌بریم که این طرز فکر یک گروه اقلیت در کشور است!! بنا بر این بهتر است اقلیت فکری به حال خود کند و ثواب نیست که اکثریت جامعه بخواهند از کشور بروند تا آقای نماینده خوش به حالشان باشد!!!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
این افراد حتی یک گروه هم نیستند و انگشت شمارند ....؟!؟نه حرفی برای گفتن دارندو نه کارایی...؟
آقا ساده برخورد نکنید . فرمولا وان خیلی کثیف است . همان خودرویی که لطیفی سوار می شود مال مرسدس است . اصولا چند تا شرکت بزرگ این تئاتر را می گرداندند . تیمهای مرسدس، مک لارن ، ریسینگ پوینت و ویلیامز (تیم لطیفی) موتور مرسدس دارند، رد بول و آلفا توری موتور هوندا ، فراری و آلفارومئو و هااس موتور فراری و رنو قراضه هم که خوب وضعش معلوم است . از اول فصل حدس زده می شد مرسدس نمی خواهد که هامیلتون هشتمین قهرمانی را بگیرد و از شوماخر جلو بزند. هامیلتون سیاه پوست است و از خانواده معمولی که به اینجا رسیده برخلاف فرستاپن یا لطیفی که پدرش سرمایه دار است ( البته با پول باباش لطیفی چیزی نشده ) . نمی خواستند اسطوره آلمان را یک غریبه جا بگذارد . چند بار در طول فصل با عوض کردن بی مورد یا عوض نکرد به موقع به هامیلتون ضربه زندند . در مسابقه جده هم هامیلتون با هنر خودش با چنگ و دندان اول شد. اسپینی که لطیفی کرد را یک تازه وارد هم نمی کرد . در پیچ قبل از اسپین شدن هم تلاش کرد که یک غلطی بکند که نشد ولی در دومی با یک گاز بیخود ماشین را کاملا اور استیر کرد . ببینید که چه شرط بندی هایی جابجا شد . همانطور که گفتم خودرو لطیفی موتورش مرسدس است و جزء آکادمی مرسدس است . فرمولا وان نون دونی مافیا است ( مثل پرز راننده دوم ردبول که باباش کارتل مواد مخدر در مکزیک دارد).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
جناب آقای رائفی پور سلام.
شما کجا اینجا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا تو رو خدا زودتر نتیجه مذاکرات روشن کنید ما رو از این گرانی نجات بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
سلام
نتیجه مذاکره تاثیری در کیفیت من و شما نخواهد داشت.
برای پولهایی که احیانا به دست بیاید برنامه ها از قبل آماده شده.
عاشقان روسیه تحویل بگیرند دو دستی :
سانترفیوژهای ایران یا به خارج از کشور منتقل شود یا در انباری تحت نظارت آژانس در ایران نگهداری شود

خبرگزاری روسی تاس نوشت: میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، روز دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت، مذاکرات برای احیای برجام هر چند نه خیلی سریع ولی در حال پیشرفت است.

به گزارش «انتخاب»؛ او گفت: "این روند در حال پیشرفت است. نه خیلی سریع، اما همچنان رو به جلو است."

این دیپلمات فاش کرد که یکی از موضوعات حساس مورد بحث در وین، موضوع سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم در سایت های هسته ای ایران است.

اولیانوف گفت: ما با این سانتریفیوژها چه باید بکنیم؟ گزینه انتقال آنها به خارج و یا از بین بردن آنها وجود دارد. گزینه دیگر، مهر و موم این سانتریفیوژها و انبار کردن آنها در ایران تحت ضمانت آژانس بین المللی انرژی اتمی است. می‌توان در مورد اینکه کدام یک از این گزینه ها انتخاب شود، توافق کرد. این تنها یکی از ده‌ها موضوعی است که باید حل کنیم.»

دور هفتم مذاکرات در 29 نوامبر آغاز شد و در 3 دسامبر هیئت های اروپایی برای رایزنی های بیشتر به کشورهای خود بازگشتند و مذاکرات به طور موقت متوقف شد. در 9 نوامبر، مرحله دیگری اتفاق افتاد و ایران پیش نویس توافقنامه ای را در مورد احیای برجام، متشکل از دو پیش نویس، در رابطه با لغو تحریم های آمریکا و اقدامات مربوط به برنامه هسته ای ایران ارائه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کلی انبساط خاطر به ما دست داد
در نهایت تصمیم کشور بر این می‌شود که ادامه‌ی مذاکرات با دولت جدید باشد .

تصمیم کشور؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
آقا مشکل اینه که اگه توافق بشه یعنی همه اون چیزی که تو برجام گفته شده بود و اینها سالها مخالف برجام بودن.
حتی دارن تلاش میکنن اسم برجام رو نیارن
یادمان نرودمعمولاًبزرگان موردهجمه وتوهین قرارمیگیرند حالااگر
آن بزرگوارعکس العمل شدیدنشان دهد همان خواست توهین کننده است چقدربه بزرگان دینمان توهین شده وهرگزعکس العملی نشان ندادندبلکه بامهربانی برخوردکردندالبته نمیدانیم چه کسی جسارتی به شیعیان کرده وچه جسارتی بوده ولی بهتراست تلاش شودبین افرادی که خدایشان وپیامبرشان وکتابشان وقبله آنهایکیست همدلی واتحادایجادکنیم چون باید بدانیم نیت دشمنان مشترکمان تفرقه افکنی وغکس العمل های شدیدازطرفین است نگذاریددشمن شادشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
میدانی دوست من
آنگاه که در خیلی از شهرهایی که نام مذهبی رویشان میگذاریم، با شروع ماه ربیع مراسم و گعده های پنهان و آشکار برگزار میشود و عده ای به نام دین، توهین میکنند و افترا میبندند . هزل میسرایند دیگری هم به خود اجازه مقابله به مثل میدهد . این میشود که من که در خانواده شیعه به دنیا آمده ام باید امروز ساعتها بحث کنم با دوست و همکارم که در خانواده اهل تسنن به دنیا آمده.
شما را بخدا دینمان را از ما نگیرید. مراممان را نگیرید، رفاقتهایمان را نگیرید. در جنگ و بازی قدرتتان ما را قربانی نکنید
آقای نماینده مگر این مملکت ارثی پدرتونه
به والله از این روسیه و چین نامردتر در دنیا وجود نداره. هر دوی آن ها آب زیرکاه و فرصت طلب هستند و بالاخره هم از پشت خنجر خواهند زد
کجاش خوبه که کلی هزینه‌ی مستقیم و غیرمستقیم برای بیت‌المال تراشیده بشه که مردم مسئولینشون رو بشناسن؟ به همون مردم اینترنت و کامپیوتر بدین، خودشون سرچ می‌کنن، آشنا می‌شن. خودتونم به مشکلاتشون برسین جای این که همه‌ش تور باشین.
والا مام از خدامونه بریم آمریکا، عینک آفتابی بزنیم و جاز گوش کنیم. شما نمی‌ذارین.
ماکه رفتیم !!!
ابر و ماه و خورشیید و فلک در کارند تا از دولت رییسی یه چیز بزک کنن.. ولی متاسفانه با این دولت فشل اتفاق خاصی نخواهد افتاد....حالا هی رسانه ها و صدا و سیمای میلی خودشون ...
توهین به امام جمعه محترم ایزدشهر موجب خدشه دار شدن وحدت اسلامی مابین شیعه و سنی می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
مجیدجان آزادشهر
عوارض خروج از کشور زیاد کردن یعنی نرید دیگه همینجا بمونید.
هیچ جای دنیا مسئولی جرات گفتن اینکه باید از کشور بروی را ندارد به غیر از ایران . این هم از برکات بیشمار .. برای مسئولین
معلومه آمریکا همه ی تحریم هارو لغو نمیکنه . تحریم هایی لفو میشه که مربوط به برجام باشه .
ماجرای کتابی که "اردوغان" به "قالیباف" هدیه داد چه بود؟
بعنی اینکه من باسواد تر از تو‌ هستم
این حرفی که نماینده زده اگردرژاپن بودفورامجبوربه عذرخواهی واستعفاوتقریباازصفحه سیاست کشورپاک میشد!
این به اصطلاح افشاگری‌هایی که مموتی میکنه رادیگربچه های دبستانی هم درایران میداننداین آقا ازمجمع تشخیص هم جنب نخواهدخوردواگربشوددرسال یک خبرهم ازاوپخش بشودراضیست!
مسلمین و منطقه در آرامش و صلح هست؟ کجا افغانستان سوریه عراق یمن ایران یا فقط شما در آرامش هستی
نماینده ائی که فکر میکنه ملت بخاطر سلیقه و علایق شخصی خودش باید از کشور برود یا آن نماینده دیگری که جلوی دوربین و حاضرینی که برای بررسی و مشکلات کشور گرد هم آمده اند باید بایستد و نماز بخواند ( احیانا برای خدا شاهد بیاورد که نمازش را خوانده ) و یا مسئولان دیگری از همین قماش که با آرای مردم انتخاب میشود یک چیز رو نشان میدهد و آن اینکه متاسفانه بخشی از مردم هنوز به درک و شرایط عقلی نرسیده اند که برای آینده و بهبود شرایط کشور انتخاب درستی داشته باشد صرفا تبلیغات و ظواهر اشخاص کارسازتر است تا اندیشه و عقل .
هرکجا خواهد دل تنگت برو
چین و روسیه چون منافعشان در به نتیجه نرسیدن برجام است تا زمان به نتیجه نرسیدن برجام از توافق با ایران حمایت می کنند ولی همینکه احساس کنند توافق به نتیجه می رسد سرد می شوند.
آن اقای نماینده باید از ایران برود
رفتن یا مآندن احمدی نژاد ، چه اهمیت و کارکردی میتواند داشته باشد ؟

مهم تیم و وزرا و یارانش بودند ، که الان در پست ها و

مقامها و مسولیتهای مجلس و دولت کشور هستند .!!!!
یعنی اگر جناب آقای قالیباف اشاره ایی به صحبت های پیرامون اهمیت همسایه ها نمی کرد احتمال داشت آقای اردوغان اصلا هدیه ایی به آقای قالیباف نمی داد ؟
خیلی دوست دارم بدانم این نماینده که امر به رفتن ملت از این مملکت می کند خود را در چه جایگاهی می بیند که این حس مالکیت بر این سرزمین و مملکت در او آنقدر قوی شده است که دیگران را امر به رفتن از ملک خود می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راننده فرمول 1 ایرانی نیست! چرا سعی دارید محصول پرورش در یک دنیای استاندارد رو به ایران ربط بدید؟!
آقای نماینده 90%مردم اگر شرایط داشتند از ایران فرار میکردند جای افسوس هست بجای درست کردن وضعیت حرف از رفتن مردم میزنید متاسفم
ممکن است روسیه و چین پشت ایران را خالی کنند
روسیه و چین از ایران هم باج میگیرند و هم بعنوان اهرم فشار جهت رسیدن به منافع خودشان استفاده میکنند.ولی ما نباید تا ابد خواب بمانیم .قراردادبا روسیه وچین از منظر آنها نوعی گول زنک است و آنها احمق نیستند .
چرا در مورد بورس و وعده های دولت سیزدهم به خصوص در مورد بورس حرفی نمی زنید؟ خجالت آوره
تبعیض تا این حد خدایی اینا چکار می کنند که همیشه ناراضی هستند راه را یاد گرفتند چند ماه از سال را بیکار می گردند و به سیروسیاحت می پردازند هوا سرد میشود تعطیل هستند هوا گرم می‌شود تعطیل هستند بیشترشان توی شهر و دیار خودشان هستند و مجبور نیستید خانه ای اجاره کنند بعد خودشان را با کسانی مقایسه می کنند که اگر ده برابر حقوقی که آنها می گیرند به این به اصطلاح معلم ها بدهند حاضر نیستند یک ماه آنجا کار کنند اگر خیلی جان سخت باشند ۶ماه نشده استعفا می دهند بعد مگر این معلم ها را به زور استخدام کردند که همیشه اعتراض دارند اگر ناراضی هستند استعفا دهند بروند دنبال کاری که حقوق بیشتر به آنها می دهند به خدا ظلم هست به هزاران کارگر و کارمندی که از شانس بدشان معلم نشدند توی زندگی هم باید شانس داشته باشید
خوب یاد گرفتید هی برید برید راه انداختید اونی که باید بره خودتی
حالا این امام جمعه اهل سنت چی گفته؟ که هتاکی محسوی میشود؟

ضمنا این روحانیت مبارز در خصوص ضرب و شتم عده ای از خدا بی خبر که پیر زنی بنام مادر ستار بهشتی را مجروح کردند
نمیخواهند حرفی بزنند؟؟؟؟؟؟؟
آقای نماینده ما در ایران بودیم خود شما از کجا آمدید که الان به ما میگید از ایران برویم؟
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
این نماینده دولت پول و مقام قدرت خیلی بهش مزه داده.....؟اگر در این کشوری که من هستم یک نماینده چنین حرفی بزند هم زندانیش می کنند و از تمام پست دولتی منع خواهد شد ولی در کشور ما هر چه دوست دارند می زنند و پاسخگو هم نیستندو کارایی هم صفر....؟
کمی هم از نظرات حامیان رییس هم بگذارید.
همش نمیشه نظرات کسانی که به رییس رآی ندادند می گذارید
آقای نماینده میفرمایند از ایران بروید و از طرف دیگر عوارض خروج از کشور را 14 برابر میکنند. میشه بگید با کدام سازتان برقصیم؟؟ (راستی ساز از دیدگاه این آقا حرام است)
مگه زنان هم امور دارن؟ زنان را بس همین یک هنر نشینند و زایند شیران نر
دوباره شروع کردند به برخی تناسب می گیرند و در خواست اظهار نظر و ارایه راه حل می کنند دو ماه بعد به دادگاه احضار می کنند
ماجرای کتاب اردوغان یه جا در متن اومده کتاب نبوده از صنایع دستی بوده آخر متن میگه کتاب بوده که در خصوص روابط همسایگان اردوغان نوشته کدوم را باید باور کنیم
تابناک عزیز دوتا فحش به احمدی نژاد بده تا سبک شید.... مشکل مردم چیز دیگه است مردم به شب شام محتاجند شما هنوز درگیر احمدی نژادی.... آدم نمیدونه دیگه چی بگه... انگار ایران نیستید..
کشور غربی عضو دائم شورای امنیت ۳ تاست نه ۵ تا !!!! دو تا دیگه چین و روسیبه هستند که غربی حساب نمی شوند
آقای نماینده فکر نمیکنی بجای 80 میلیون ایرانی فقط شما برید راحتتره
بعضی ازمسئولین ما برای خود نسبت به مردم راطه خالق ومخلوقی قائلند.والا فرمایشاتی از این نوع که مردم از این کشور برونند نویدادند.
این که می گویند اگر نمی خواهید، از کشور بروید، خیانت به کشور است. شاه هم می گفت اگر حزب رستاخیز را نمی خواهید از کشور بروید.
من یک ساز دهنی فیک و یک عینک افتابی طبی دارم می تونم برم
والا اگه تنبل نبودم و همون هفده سال سال پیش که تافل گرفتم باید می رفتم
اون نماینده ای که این حرف زده با همفکرانش باید از ایران برن توی جزیره ای دورافتاده
اقای نماینده اگر بنده هم مانند شما بدون یک ساعت کار زندگیم درشرایط مطلوب فرا هم بود فکر میکردم مملکت ارث پدرمه وبقیه را خوش نشین تصور میکردم
دلسوز مردم آقای دکتر احمدی نژاد است 95درصد مردم احمدی‌نژاد را دوس دارن تنها مسعولی بود از جیب مردم دزدی نکرد ما مردم از زندگی ساده دکتر را خبر داریم مثل مردم درجه سه زندگی می‌کنه دشمن احمدی‌نژاد دشمن مردم ایران است خداوند پشتیبان احمدی نژاد است خداوند از بنده پاکش را دوس دارد
همه چیز توی خبرها گیر میاد بجز گرانی و معیشت و تأمین اقلام اولیه زندگی.
دوستان بلاخره بریم نریم تکلیفمون رو مشخص کنید ما بریم بی زحمت یخورده نفت هم بما بدید قول میدیم زودی زود بریم
حالا که برگشتیم به دوران پاره سنگی و هرکه بودجه میخواد بهش نفت میدن بره بفرشه خوب به ملت هم نفت بدن خودشون برن بفروشون و برن از کشور
من یک معلم تمام وقت مدارسه غیر انتفاعی هستم . با 22 سال سابقه ی کار به ولله دو میلیون و پانصد حقوق می گیرم.
درسته که به کارم و به دانش آموزانم عشق می ورزم اما سر کلاسی که ممکنه بچه های شما عزیزان هم در ان باشند دغدغه ی معیشت نداشته باشم. به خدا پیش زن و بچه ام سرافکنده ام.
پارسال فرزندم دانشگاه فرهنگیان قبول شد ، نرفت. منو دید نرفت.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر