بازدید 16887

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ آذر/ پس از ۵۶۶ روز مرگ و میر روزانه به کمتر از ۵۰ نفر رسید/ ۱۴ استان بدون فوت در شبانه روز گذشته

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۱ میلیون و ۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۰۶۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 13 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۶۳ دوز اول و ۴۹ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۸۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۱۹۲ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۳۸ دوز واکسن در ایران که ۵۰۵ هزار و ۹۴۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۴۴۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۵۱۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۷۶۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۴۰۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

امروز پس از گذشت ۵۶۶ روز، مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۵۰ نفر رسید. آخرین بار ۵ خردادماه سال گذشته، کمتر از ۵۰ نفر در روز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند.

در شبانه روز گذشته در ۱۴ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، زنجان، ایلام، بوشهر، هرمزگان، یزد، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، البرز و فارس هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده است.

همچنین ۳۰۶۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۰ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
یادتون بنده خدا گفته بود اگر واکسن بزنیم میاد زیر پنجاه و نود درصد شماها که غرب زده هستید مسخره میکردید حالا بیایید عذرخواهی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عجب!!!! بعد از اینهمه مرگ و مسیبت که روی دست مردم گذاشته اند باید عذر خواهی هم کنیم!!!!؟ آنهایی که باید عذر خواهی کنند افراد دیگری هستند!!! انشاالله موقع آن هم میرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
به‌اندازهٔ روزهای کرونایی و شاید چند برابرش برخی دروغ و توهین و فریب و ناامیدی به خورد مخاطبان تزریق می‌کنند. مثلا نمی‌گن در مدینهٔ فاضله‌شون و اروپا هم نیمی از مردم واکسن نمی‌زنند مگر با اجبار، خیلی از مردم راهپیمایی علیه ماسک راه انداختند و خیلی‌ها گفتند آزمایش پی‌سی‌آر باعث مشکل مغزی می‌شه و آزمایش ندادند و بعد اینا می‌گن آمار اونا درسته و آمار ما غلط! نمی‌گن پزشکان ما با عجله برای ورود واکسن mrna مخالفت کردند و نه هر واکسنی و نمی‌گن آمریکا چند روز بعد از مجوز به برکت، چرا تحریم واکسن را برداشت و قبلش می‌گفت اصلاً در تحریم واکسن نیستید و اینا می‌گفتند بدون fatf نمی‌شه واکسن خرید و هزار نکتهٔ دیگه که جز نفاق و عیب‌جویی معنی‌ای نداره. انتظار دارید عذرخواهی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
آره یادمه که همون آدم و 191 نفر همفکرش نامه امضا کردند و لابی کردند که واکسن وارد نشه که خطر داره و اینطوری 90000 ایرانی رو کشتند. آخرشم یکیشون وزیر شد، یکی شهردار و بقیه هم به پاس خوش خدمتی، پستهای متناسب با شان خودشون رو گرفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
شکر خدا گرایش فکری کسایی که واکسن نمی‌زنند و ادعای دین و دیانت هم میکنند معلومه،طب اسلامی و ....روغن بنفشه و ...شتر را یادت رفته؟؟
وزیر استمرار بیماری کرونا در کشور گفته علوم پزشکی ما به پیشرفته ترین دانش بشری مجهز است!!!؟ این همه اعتماد به نفس واقعا غیر طبیعی است!! ما عملکرد شما در همین بیماری کرونا را دیده ایم نیاز به تعریف نیست
نمکی، عین اللهی، روحانی، زاکانی و..... وقتی الان به آمار نگاه می‌کنید از خودتان باید خجالت بکشید! اینهمه انسان مردند بخاطر ندانم کاری و بی تدبیری شما یک عده می‌خواستید فقط میزتان را حفظ کنید یک عده هم می‌خواستید راه پیشرفت خودتان را هموار کنید!! شرم کنید
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
پس چرا کشور اربابت هنوز روزی بالای هزار نفر می‌ویرند. اونا که بهترین واکسن رو تولید میکنن. پس حرف مفت نزنید غربگداها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
و هم چنین آقای م که قول تولید پنجاه میلیون دوز واکسن را تا شهریورماه داد و الآن معاون اوله،خانم الهیان و شیخی و آقای مرندی و ...هم همین طور.
بیشترین تعداد فوتی به نسبت سرانه جمعیت در منطقه خلیج فارس و دیگر کشورهای همسایه با فاصله به کشور ما تعلق دارد!!!!؟ اگر بعضی از کشورهای همسایه ثروتمند هستند و به همین خاطر توانسته اند از پس بیماری بر بیایند ما هم کشور ثروتمندی هستیم حالا اگر مردم ثروتمند نیستند بحث دیگریست!! ولی حتی کشور نه چندان ثروتمندی مثل ترکیه هم بسیار بهتر از ما این بیماری را مذیریت کرده و نتایج بهتری گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
روسیاهی می‌مونه برای اقتصاد دوم دنیا یعنی آمریکا و هم‌پیمانانش که از هیچ فشاری بر ایران کوتاهی نمی‌کنند. این وسط بیشترین ضرر دنیایی و آخرتی برای اوناست که بمب اتمی و رسانه‌ای آمریکا و دروغ‌هاش علیه ایران را برمی‌تابند و سکوت یا ترویج می‌کنند. ما که با همهٔ مشکلات و فشارهای اونا خودمون را در حد میانه نگه داشتیم. و اخلاقی هم نیست که با آمار افغانستان و عراق و حتی این ترکیه مقایسه شویم.
علی
| United States of America |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
واقعأ مطالعه کردی بعد این نطرتو نوشتی؟ ترکیه وضعش از ایران بدتره ولی با فاصله کم. اما بگم از کشور اربابت آمریکا که نامبر وان هست تو دنیا در مرگ و میر اونم با چه فاصله‌ای از ایران. تازه با بهترین واکسنهایی که خودشون تولید می‌کنند با بهترین امکانات وتجهیزات. برو یک کم مطالعه کن قبل از اینکه نظر بدی
از همه کسانیکه برای ریشه کن شدن این ویروس تلاش میکنند تشکر میکنیم

و البته لعنت خدا بر چین .
سلام بر اعلام ۲۲ بهمن سلام بر پایان کرونا!!!!!!!!!
یا زنده نیستم من یا زندگی نه این است .
بر مرگ آفرین باد ؛ گر زندگی همین است .
گر جان به لب رسیدن ؛ باشد نشان مردن .
هر صبح و شام ما را ؛ هنگام واپسین است .
یا حاصلی به جز غم ؛ علم و هنر ندارد .
یا قسمت من و تو در زندگی چنین است .
سلام واکسن بزنین هر چی هست مهم نیست مرسی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی