بازدید 11238

چرا در برخورد با مافیا‌ها رودربایستی می‌شود؟

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آنقدر نامردند که اگر با آن‌ها دست دادید انگشتان دستتان را دوباره بشمارید که نکند چیزی از آن کم شده باشد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 08 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در وضعیت سخت معیشتی به سر می‌برند، سفره‌ها کوچک شده و مردم نگران آینده فرزندانشان هستند. چرا در برخورد با مافیا‌ها رودربایستی می‌شود؟

 حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار، بیان کرد: پرستاران در این دوساله مجاهدانه تلاش کردند، اما خود آن‌ها در وضعیت معیشتی خوبی قرار ندارند که دولت در بودجه ۱۴۰۱ باید برای پرستاران چاره اندیشی جدی کند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مردم در وضعیت سخت معیشتی به سر می‌برند، سفره‌ها کوچک شده و مردم نگران آینده فرزندانشان هستند. چرا در برخورد با مافیا‌ها رودربایستی می‌شود؟ خودتان گفتید عده‌ای نشسته اند و قیمت ارز را بالا بردند، چرا رودربایستی باید کرد؟ چرا دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اقدام جدی در این حوزه انجام نمی‌دهند؟

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مافیا‌ها مردم و معیشت مردم را نشانه گرفته اند، گفت: این یعنی محاربه با نظام. سکوت، خیانت به مردم است. آقای رئیس جمهور تعلل نکنید و هر آنکه هست را به مردم معرفی کنید. مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و خون داده اند، امروز تحمل ناعدالتی را ندارند.

حسینی کیا موضوع اشتغال جوانان را دغدغه مادران و پدران دانست و اظهارکرد: گره اصلی این موضوع به خاطر عدم ثبات اقتصادی، ناکارآمدی سیستم اداری و عدم مبارزه جدی با قاچاق کالا است. دولت برنامه جدی برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال ندارد و باید برای آن برنامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ارسال بودجه ۱۴۰۱ به مجلس هستیم، عنوان کرد: دولت باید ساختار بودجه را تغییر دهد نه ارقام را. بودجه باید مولد باشد نه هزینه ای. دولت باید برای یارانه‌ها تدبیر کند. ما با دادن یارانه مخالف نیستیم بلکه با دادن یارانه به ثروتمندان مخالفیم. دولت باید تورم را مدیریت کند که دچار چالش و بحران نشویم.

نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: دولت در بودجه ۱۴۰۱ باید رتبه بندی معلمان را اجرا کند تا کرامت و منزلت معلمان حفظ شود و معلمان در سختی و رنج نباشند. همچنین کارگران نگرانند، نکند در بودجه آینده سفره این قشر کوچکتر شود.

حسینی کیا با اشاره به اینکه در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار داریم، تصریح کرد: در مذاکراتی که در حال انجام است، تیم مذاکره کننده بداند که مصالح ملی قابل مذاکره و معامله نیست. مسائل موشکی نه قابل معامله و نه قابل مذاکره است. آمریکایی‌ها که به تحریم عادت کرده اند همین امروز ۸ فرد و ۴ نهاد را دوباره تحریم کرد، چگونه می‌خواهید به آن‌ها اعتماد کنید؟

وی در ادامه عنوان کرد: لذا باید مراقبت بیشتر به خرج دهیم و با دست پر به میدان مذاکره بروید. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آنقدر نامردند که اگر با آن‌ها دست دادید انگشتان دستتان را دوباره بشمارید که نکند چیزی از آن کم شده باشد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به مشکلات بازنشستگان بیان کرد: آن‌ها دغدغه‌مند هستند برای اینکه اولا مطالباتشان پرداخت نشده و ثانیا حقوقشان با شاغلین متناسب نیست.‌ای کاش دولتمردان خود را جای بازنشستگان بگذارند تا آن وقت درست اظهار نظرکرده و تصمیم بگیرند.

حسینی کیا در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: وضعیت کشاورزی خوب نیست، بیمه هزینه‌ای با کشاورزان معامله می‌کند و قرارداد می‌بندد. در حالی که باید درآمدی باشد. یک ماشین که بیمه می‌کنید حدود ۴ میلیون تومان می‌دهید از آن طرف ۴۰۰ میلیون تومان خسارت داده می‌شود. این به صرفه نیست. نهاده‌های دامی مشکل دارد لذا به فریاد کشاورزان برسید.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی که قول داده ظرف کوتاه مدت راه‌های خاکی شهرستان سنقر را به سامان برساند، عنوان کرد: وضعیت ارتباطات منطقه نامساعد است که وزیر ارتباطات باید به آن توجه کند چرا که دارای عدم آنتن دهی و قطعی اینترنت و چالش در برخی مناطق هستیم.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور، خاطرنشان کرد: کرمانشاه یک استان جنگ زده، زلزله زده و سیل زده است و خیل عظیمی از بیکاران در این استان حضور دارند، خیلی از استان‌ها تعیین تکلیف شده اند، اما به کرمانشاه توجه نشده است و در بی مدیریتی و ناکارآمدی به سر می‌برد، لذا مسئولیت مستقیم آن با شخص وزیر کشور است که بی تدبیری به خرج داده و نمی‌تواند این استان را تعیین تکلیف کند. مگر می‌شود یک استان دو میلیون نفر جمعیت داشته باشد، اما یک نفر قابلیت استاندار شدن در آن را نداشته باشد. استانداری کرمانشاه را فورا تعیین تکلیف کنید و از این شرایط بغرنج و نابسامانی نجات دهید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بی برنامگی این وزارتخانه باعث این وضعیت به هم ریختگی بازار ارز شده، لذا چرا توجه نمی‌کنید که این بازار روی قیمت‌های بازار سایه می‌اندازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
چون پشت مافیا . غیر مافیای دم کلفت و مسئولی وجود دارد .
چون به کانونهای قدرت وصل می باشند(چاقو دسته خودش را نمی برد)
چرا در برخورد با مافیا‌ها رودربایستی می‌شود؟

چون از خویشاوندان خودتونند
آخه زشته توو روی فامیل و خونوادشون بایستن و باهاش درگیر بشن.
اروپایی ها دزد نیستند. این برخی هموطنان ما هستند که ثروت مملکت را دزدیدند و رفتند امریکا و کانا‌دا. بابک زنجانی، محمود خاوری، ابر بدهکاران بانکی، مافیای اقتصادی، خودرو سازان، قاچاق کنندگان لوازم خانگی، ….. برو عمو این حرف ها دیگه کهنه شده. دزد همین جا در خانه است.
چون در داخل حاکمیت پشتیبان دارند
خب معلومه دیگه مگه میشه با آقازاده ها رودربایستی نداشت؟
خودتون مافیا هستید ...
یعنی واقعا نمی دونی چرا
فقط یک مورد از میلیونها اینکه بررسی کنید چند نفر از کارکنان ایران خودرو و سایپا با سفارش خود نمایندگان مجلس با حقوقهای نجومی سر کارند بنابراین نتیجه اینکه خانه از پایه ویران هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر