بازدید 6676
۳

شهردار تهران جانشین وزیرکشور در ستادبحران تهران شد

وحیدی مصوبات نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 25 November 2021

به گزارش «تایناک» به نقل از پایگاه خبری شهر احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه نسبتاً مفصلی با مسؤلین دست اندرکار ستاد بحران داشتیم و بر اساس آن مصوباتی تهیه شد.

وزیر کشور افزود: اولین مصوبه این بود که شهردار تهران جانشین وزیر کشور در ستاد بحران تهران شد. همچنین قرار شد که برنامه جامع در تهران که قبلاً تهیه شده بود بازنگری و روزآمد شود و با توجه به اقتضائات جدید ارزیابی های لازم روی آن صورت بگیرد.

وحیدی ادامه داد: قرار شد کارگروه‌هایی که از قبل شکل گرفته با ارزیابی لازم این کارگروه‌ها مجدداً با قدرت فعالیت خود را انجام دهند. همچنین درباره سلسله طرح های لازم برای پیش نشان گری، پیش بینی، پیشگیری و آمادگی پاسخ صحبت و قرار شد که برای هر کدام زمان تهیه طرح و برنامه تحقق توسط کارگروه‌های مختلف انجام شود.

او اضافه کرد: طبق این مصوبات بنا شد که درباره نحوه کمک رسانی و کمک گیری از سایر استان‌ها که باید در شرایط وقوع بحران های طبیعی کمک کنند، مانورهای لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور گفت: برای انجام مانورهای سالانه در حوزه های بخشی، موضوعی و منطقه ای و همچنین مانوری در قالب یک روز در سال در سطح شهر تهران برنامه هایی طراحی خواهد شد.

وحیدی افزود: همچنین درباره آموزش و آگاهی لازم جهت آمادگی مردم برای مقابله با وقوع بحران ها بحث و قرار شد توسعه و تکرار این آموزش‌ها به فرهنگ سازی خوبی منجر شود.

او با بیان اینکه آمادگی شهر تهران در مقابل بحران های طبیعی مهم است، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف در این باره فعال هستند و باید با توجه به شرایطی که اقتضا می کند برنامه ها قویتر و پشتیبانی‌های لازم صورت بگیرد تا آمادگی های لازم را کسب کنیم.

در این جلسه مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
قحط الرجال است ! بخورید و ببرید ولی خدا وکیلی شخم نزنید که بعد از شما بشود دوباره این ویرانه کشور را آباد کرد و ساخت !!!
این زاکانی با این سرعتی که داره روزانه سمت میگیره تو جاهای مختلف احتمالا به زودی رکورد ولایتی رو هم میشکنه
پیش بسوی فتح همه قلل توسط جهادیون و انقلابیون با کارنامه درخشان دیپلم و معدل مشعشع آن
یا خدا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر