بازدید 4072
۲

نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۶۴۳ نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند. این موضوع نشان می‌دهد نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 23 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله؛ نظام درمانی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.

در ابتدا مجری این شبکه تلویزیونی گفت در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۶۴۳ نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند. این موضوع نشان می‌دهد نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی گزارش داد زمانی که ۱۶ نفر از ساکنان یکی از خانه‌های سالمندان در براندنبورگ همزمان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند، این موضوع همگان را شوکه کرد. این افراد با وجود اینکه به طور کامل واکسینه شده بودند، جان خود را از دست دادند. از طرف دیگر نیمی از کارکنان این خانه سالمندان واکسن کرونا را تزریق نکرده بودند.

کاترین گرگر معاون شهردار شهر شورتفاید گفت همه افرادی که خبر مرگ این سالمندان را شنیدند غمگین شدند.

خبرنگار این شبکه افزود آلمان تلاش می‌کند واکسیناسیون علیه کرونا را اجباری کند.

یکی از شهروند آلمانی نیز گفت من در حیطه علوم پزشکی کار می‌کنم و نمی‌دانم چرا برخی از افراد آموزش دیده و شاغل در بخش درمان با زدن واکسن مخالف هستند. این موضوعی غیرقابل درک برای من است.
فرد دیگری گفت کادر درمان در تماس مستقیم با جامعه هستند. آن‌ها می‌توانند بیماری را بدون اینکه بدانند یا بخواهند به خانه خود منتقل کنند.

خبرنگار این شبکه گفت میزان واکسیناسیون در آلمان پایین‌تر از حد انتظار است، اما حتی اگر مردم بخواهند که واکسینه شوند تعیین وقت برای انجام آن هم کار دشواری است. در اینجا در شمال برلین تنها در اواخر هفته در این مرکز واکسیناسیون انجام می‌شود. مردم ساعت‌ها در صف انتظار می‌کشند تا بتوانند واکسن بزنند.

آندره اشتال شهردار شهر برناو افزود این موضوع که بیشتر مراکز واکسیناسیون یک ماه پیش تعطیل شدند موضوعی بسیار آزار دهنده است. آنگاه آن‌ها اعلام کردند که می‌خواهند چند میلیون نفر را در یک زمان کوتاه واکسینه کنند. این موضوعی آزار دهنده است، اما ما هر کاری را برای واکسینه کردن شمار بیشتری از افراد انجام می‌دهیم. ما باید این کار را در همکاری با پزشک‌ها انجام دهیم.

در ادامه خبرنگار گفت برخی از پزشکان تزریق واکسن را متوقف کرده اند. اما دولت می‌خواهد که آن‌ها را ملزم کند که تزریق واکسن را انجام دهند تا از فشار بر مراکز واکسیناسیون کاسته شود.

یک شهروند آلمانی دیگر افزود زدن واکسن در اینجا بسیار مشکل است. ما بیش از نیم ساعت است که در اینجا ایستاده ایم و هنوز باید زمان بیشتری را در اینجا باقی بمانیم. گرفتن وقت واکسیناسیون در اینجا بسیار دشوار است. این موضوع شما را بسیار عصبی می‌کند.

در ادامه خبرنگار گفت شماری از سیاستمداران محلی هم از وضع موجود ناراضی هستند. آن‌ها باید به موضوع بی نظمی در واکسیناسیون در حوزه‌های انتخابیه خود رسیدگی کنند. تنها واکسیناسیون افراد می‌تواند از وقوع موج چهارم شیوع کرونا در آلمان جلوگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
"این افراد با وجود اینکه به طور کامل واکسینه شده بودند، جان خود را از دست دادند"!!!!!!!!!!!!!
یعنی واکسنهای ارباب خوب کار نکرده؟
بیش از ۳۰ درصد مردم آلمان یعنی میلیون ها نفر واکسینه نشدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل