بازدید 17456

باد و باران در تهران از روز یکشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی سه روز آینده صاف خواهد بود و در نواحی پرتردد مشاهده غبار محلی دور از انتظار نیست. همچنین از یکشنبه (۳۰ آبان ماه) با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده باران آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 19 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر یکشنبه (۳۰ آبان ماه) با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در بخش‌های شمالی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و در روز سه‌شنبه( دوم آذر ماه) در پاره‌ای از نقاط با وزش باد شدید همراه می‌باشد.

همچنین طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه پردیس با بیشینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۹ آبان ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۳۰ آبان) صاف و غبارآلود و تا قسمتی ابری با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان