بازدید 12176
۲

شهروندان آمریکایی خواهان بازنشسته شدن بایدن هستند

نتایج آخرین نظرسنجی صورت گرفته نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آمریکایی خواهان بازنشسته شدن جو بایدن بعد از پایان دوره اول ریاست جمهوری هستند.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 18 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، براساس نظرسنجی که توسط نشریه هیل انجام شده است، ۶۱ درصد از رأی دهندگان ایالات متحده می خواهند که بایدن در پایان دوره چهار ساله خود کناره گیری کند و راه را برای فردی جدید برای ریاست دموکرات ها باز کند.

نتایج نشان می دهد که در مقابل ۲۴ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بایدن باید دوباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود و ۱۵ درصد گفتند که در مورد جواب دادن مطمئن نیستند.

در میان رای دهندگان دموکرات، کمتر از نیمی از رای دهندگان (۴۵ درصد) گفتند که می خواهند بایدن برای دومین بار انتخاب شود، ۳۷ درصد نیز امیدوارند که رئیس جمهوری اجازه دهد شخص دیگری نماینده حزب آنها باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۴۶ درصد از رای دهندگان گفتند که فکر می کنند بایدن از زمان ورود به کاخ سفید کمتر از حد انتظار عمل کرده است، در حالی که ۲۳ درصد گفتند که او بیش از حد انتظار مسئولیت ریاست جمهوری را انجام داده است و ۳۱ درصد نیز گفته اند که تقریباً به همان اندازه که انتظار می رفت انجام داده است.

براساس نظرسنجی دیگری که توسط پولیتیکو صورت گرفته است، رأی دهندگان در ایالات متحده نسبت به سلامت جسمی و روانی جو بایدن برای انجام وظایف خود ابراز تردید می کنند زیرا کمتر از نیمی از آنها می گویند که او قادر به انجام این کار است.

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که بایدن - مسن‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ ایالات متحده - از سلامت خوبی برخوردار است، ۴۶ درصد از سلامت روانی و ۴۴ درصد از وضعیت جسمانی وی راضی هستند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تنها ۴۱ درصد از رای دهندگان معتقدند که بایدن در مجموع قادر به رهبری ایالات متحده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
بایدن بازنشست کنه ترامپ میاد جاش میشینه نباید بازنشت کنه
انگار دوست دارین ترامپ بیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار