بازدید 3357
معاون وزیر علوم عنوان کرد

تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت اولویت وزارت علوم

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به عنوان یک اولویت در دولت سیزدهم برای وزارتخانه است.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵ 18 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هاشم داداش پور روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه یاسوج افزود: وقتی دانشگاه و صنعت کنار هم قرار بگیرند می‌توانند موجب شکل‌گیری تحول شگرفی در جامعه و توسعه چشم‌گیر باشد.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بالای کشاورزی است، اظهار کرد: قرار گرفتن دو عنصر صنعت و دولت در کنار دانشگاه در کشوری مثل هلند نشان داد که می‌توان شاهد تحول باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: مدیر دانشگاه باید بتواند مسائل داخلی را مدیریت کند و باید درصدد اتصال نهاد‌های مختلف جامعه به دانشگاه باشد تا دانشگاه محلی برای تحول در جامعه باشد.

داداش پور بیان کرد: هماهنگی و قدرت دادن به دانشگاه از طرف دولت می‌تواند به رشد و توسعه استان مطابق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا در پایان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه یاسوج که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن مرحوم دکتر عسکریان موسس این دانشگاه برگزار شد و از خدمات احمد عریان در سه سال و ۹ ماه گذشته تقدیر و بهادر کرمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان