بازدید 6090

اعتبار مورد نظر اورژانس تخصیص می یابد؟

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تخصیص اعتبار مورد نظر اورژانس پیگیری های لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در بازدید از سازمان اورژانس کشور گفت: ایستادن پای کار در دوران کرونا خیلی سخت است. در دوران کرونا جامعه بهداشت و درمان رو سفید شد که در تاریخ ماندگار است چه کرونا باشد چه نباشد سازمان اورژانس وظیفه خود را دارد.

نیکزاد گفت: برای تخصیص اعتبار مورد نظر اورژانس پیگیری های لازم انجام می‌شود که باید یا از دولت لایحه بیاید و یا ١۵ نماینده طرحی را به مجلس ارائه دهند.

نایب رئیس مجلس گفت: پیگیر این هستم که این شغل نیز جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه شود، همچنین با وزارت کشور صحبت می کنم که زمین هایی در اختیار شما قرار دهند؛ البته تبدیل اورژانس های کانکسی به سال ١۴٠١ موکول می شود.

نیکزاد ادامه داد: آمبولانس ها فرسوده هستند و ما برای سال ١۴٠١ و بودجه باقی مانده ١۴٠٠ به این موضوع توجه می کنیم همچنین درخواست دارم رییس اورژانس مکاتبات درخواستی خود را به من ارایه دهد تا حل مشکلات انجام شود.

نایب رئیس مجلس همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که دولت سیزدهم انجام داد در قضیه وارد کردن واکسن بود که به اندازه کافی بنا بر اظهار مسوولان بهداشتی کشور، این واکسن را وارد کردند البته این بدان معنا نیست که از واکسن های داخلی حمایت نشد، بنده و قاطبه نمایندگان مجلس از واکسن برکت استفاده کردیم و در آن موعود مقرر واکسن را زدیم، بنابراین یکی از اقدامات دولت سیزدهم این بود که توانست به اندازه کافی واکسن از خارج تهیه کند و اختیار را به مردم بدهد که هر نوع واکسنی در هر پایگاه و خانه بهداشتی استفاده کنند.

نیکزاد تصریح کرد: اکنون همه هم و غم دولت و مجلس این است که واکسیناسیون را انجام دهند تا ما بتوانیم به آن ایمنی لازم برسیم و ان شاءالله برگردیم به زندگی عادی که مردم عزیزمان در مناسبت ها و جاهای مختلف حضور پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار