بازدید 51084

درگیری مسافران در فرودگاه کیش

تاخیر طولانی پرواز شب گذشته کیش-تهران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر باعث اعتراض و درگیری مسافران در فرودگاه کیش شد که البته به گفته مسئولان فرودگاه این پرواز در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز به مقصد تهران انجام شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 13 November 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پرواز کیش-تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی ایران ایر که شب گذشته قرار بود ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه فرودگاه کیش را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کند، با تاخیر طولانی مدت مواجه شد. ابتدا به مسافران این هواپیما اعلام شد پرواز ساعت ۲۲ انجام خواهد شد، اما در این زمان اعلامی هم پرواز انجام نشد.

این تاخیر طولانی مدت صدای اعتراض مسافران را درآورد و در نهایت بین برخی از آن‌ها و برخی مسئولان حاضر در فرودگاه درگیری لفظی به وجود آمد. البته به گفته مسافران حاضر در فرودگاه، علت تاخیر این پرواز نقص فنی هواپیما در تهران عنوان شده بود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش در این باره این‌گونه توضیح داد که این هواپیما قبل از پرواز از اصفهان به مقصد کیش دچار نفص فنی شده بوده و با حدود یک ساعت تاخیر به کیش رسید و مجددا دچار نقص فنی شد.

عزت‌الله محمدی ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل تاخیر به وجود آمده، افزود: بر این اساس به مسافران اطلاع رسانی کردیم که این پرواز در ساعت ۲۲ انجام می‌شود اما نقص فنی در موعد مقرر برطرف نشد و با وجود اطلاع‌رسانی‌ برخی از مسافران عصبانی شدند و اعتراض کردند. البته در این اتفاق، ضمن عذرخواهی از مسافران و پذیرایی از آن‌ها سعی کردیم این مساله را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ درگیری در فرودگاه نداشتیم، گفت: برخی مسافران به شدت عصبانی شده بودند و توهین‌هایی کردند که این اتفاق با من در میان گذاشته شد و به گونه‌ای مدیریت کردیم تا به پروازشان برسند و نهایتا این پرواز با حدود چهارساعت تاخیر در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز به مقصد تهران انجام شد.

با وجود پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه توضیحی از مسئولان ایران ایر درباره دلایل تاخیر هواپیما ارائه نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
هواپیما نداریم و ایران ایر یک شرکت به آن بزرگی الان کمتر از 20 هواپیمای کهنه و درب و داغون دارد. لطفا بلیط نفروشید تا این بلاها سرمان نیاید. فردا خدای نکرده یکی از این قراضه ها سقوط می کند، آن موقع هاج و واج انگشت به دندان باید تماشاچی فقط باشیم.
یه تانکر آب وجوش ویه بسته چای کیسه ایی کجا اسمش پذیراییه؟
مسئولان ایر لاین ها حتما دروغ می گویند
یادمه اوایل انقلاب یه فیلم سینمایی از تلویزیون پخش شد که مربوط به آلمان ها در زمان جنگ جهانی دوم بود. توی این فیلم قطار مسافریری که بیشترش هم نیروهای نظامی بودن توی ایستگاه یه تأخیر کوچولو داشت. پیرزنی که جزو مسافرین بود به مأمور قطار گیر داده بود که رییس این قطار کیه؟ باید به من توضیح بده چرا قطار 4 دقیقه تأخیر داشته.
ایران ایر و توضیح؟!! مثل اینکه در ایران زندگی نمی کنید!
شما مسئولین خیلی پررو هستید و صحبت از توهین مردم به خودتان می کنید.شما ها باید نفری یک سیلی جانانه می خوردید که دیگر با وقت و عمر و زندگی مردم و اعصابشان بازی نکنید.
هرجای دنیا این اتفاق در سیستم حمل و نقل هوایی بوجود بیاد، در وهله اول علت بصورت متقن اطلاع رسانی شده سپس علاوه بر پذیرایی از مسافران به تناسب مبلغی که بابت خرید بلیط پرداخت کرده اند، به آنها خسارت تأخیر در پرواز پرداخت میشود اما ظاهراً در کشور گل و بلبل ما یه جورایی از مسافر طلبکارند و این مسافر است که باید به هر سازی که سیستم فشل هواپیمایی میزند، برقصند...!!
باید پول مسافران را پس دهید.
من به نوبه خودم تاخیر تا ۸ ساعت از بغداد به تهران درسال ۹۵ داشتم
متاسفانه بعضی از پروازهای ایرانی متعهد به ساعت پرواز نیستند . پرواز ایران ایرتور در سفر مشهد به کیش مورخ ۲۶شهریور از مشهد چندبن ساعت با تاخیر حرکت کرد و در برگشت لز کیش به مشهد هم در مورخ ۳۱ شهریور ۶ ساعت پرواز رو به جلو انداخت طوری که یک روز مفید ما هدر شد. ودرمقابل اعتراض ما فقط گفتند میتوتید بلیط رو کنسل کنید .و در شرایطی که به بهانه کرونا هیچگونه پذیرابی انجام نمیشد فاصله گذاری مناسب وجود نداشت
بی مسئولیت ترین و بی کفایت ترین مدیران هواپیمایی رو ما داریم چند سال قبل با هواپیمایی کاسپین از امارات میومدم ایران، هواپیما 19 ساعت تاخیر کرد دریغ از یک آّب معدنی که به ما بدند مردم هم که داد و بیداد کردن نماینده کاسپین رفت پلیس امارات رو آورد و یکسری ماجرای دیگه
کجای دنیا اینطور برخورد میکنند؟؟؟؟
فرودگاه کیش،افتضاح شده بار میهمان را تا تحویل بدن یک ساعت ط
ول میکشه چند روز پیش پرواز سپهران با شش هفت ساعت تاخیر به مشهد انجام شد دیگه شورشو در آوردن پول بلیطو چند برابر میگیرن یه پذیرای نمیکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی