بازدید 4638

روند ابتلا و بستری ناشی از کرونا در دامغان کاهشی است

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: روند ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان افزایشی نیست و ثابت و به مرور رو به کاهش است.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 08 November 2021

به‌ گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی خرسندی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: از زمان ورود دامغان به شرایط قرمز کرونایی از اوایل هفته گذشته تاکنون، شرایط نسبتا کنترل شده و تعداد مراجعات و ابتلا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: دامغان در شرایط قرمز تیره قرار دارد و در همین راستا تداوم نظارت بر رعایت شیوه نامه ها در دستور کار ویژه قرار گرفته است که در جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تاثیرگذار بود.

خرسندی اظهار داشت: با انجام ۸۵ درصد پوشش واکسیناسیون دز اول، شهرستان دامغان از لحاظ اجرای واکسیناسیون در شرایط خوب قرار دارد و در شرایط فعلی، نظارت ها افزایش یافت تا شهرستان به شرایط نارنجی و زرد کرونایی بازگردد.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی در مسئله کرونا، رعایت نشدن پروتکل‌ها و عادی انگاری شرایط است، از مردم دامغان درخواست داریم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان دامغان در کنار شاهرود قرمز تیره، شهرستان‌های سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست