بازدید 6576
۳

تردد از تهران به شهرهای زرد و آبی، مجوز نمی‌خواهد

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی تهران ازنارنجی به زرد تغییر کرده است، گفت: تردد از تهران به شهرهای زرد و آبی نیاز به مجوز ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 06 November 2021

به گزارش تابناک، ایمان قربانی با اشاره به تغییر وضعیت تهران ازنارنجی به زرد گفت: با این شرایط محدودیت خروج از تهران تنها فقط برای شهرهای نارنجی و قرمز است و بر همین اساس خودروهایی که می‌خواهند از تهران به شهرهای نارنجی و قرمز تردد کنند باید اقدام به دریافت مجوز کنند و برای تردد از تهران به شهرهای زرد و آبی نیاز به مجوز نیست.

وی افزود: باتوجه به اینکه از ابتدای آذر ماه افرادی می‌توانند مسافرت بروند که واکسن زده باشند و سامانه‌ای طراحی می‌شود که افرادی که واکسن زده اند بلیت و مسافرت‌ها براساس آن صادر می‌شود، خواهش ما این است که افرادی که واکسن نزده‌اند اقدام به دریافت واکسن کنند تا برای مسافرت و کارهای روزمره‌ای که به استان‌های مختلف دارند دچار مشکل نشوند.

قربانی تاکید کرد: بی تردید همچنان رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
فرض کنید مقصد من شهری آبی است ولی باید از دو شهر قرمز رد بشم تا به مقصدم برسم. تکلیف چی می شه؟ کماکان ممنوعه یا می شه تررد کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
شما تردد بفرمایید دولت هم کاسبیش را می کند
آقا نیروی انتظامی کلک مرغابی میزنه ما قصد سفر به گیلان ( شهرستان رشت ) را که در وضعیت زرد است داشتیم عوارضی قزوین جریمه شدیم این چه آزادی عبور به مناظق زرد و آبی است ؟ از روی هوا و کوهها هم که نمیتونیم پرواز کنیم !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان