بازدید 4928
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان:

اسلام‌آباد مخالف تنش‌آفرینی در خلیج فارس است

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت صلح و ثبات در همسایگی خود، اعلام کرد: اسلام‌آباد با هرگونه تنش آفرینی و اقدام بی ثبات کننده در خلیج فارس مخالف است.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۷ 05 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از منابع رسمی پاکستان، این اظهارات سخنگوی مرکز دیپلماسی دولت اسلام‌آباد یک روز پس از اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جلوگیری از سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران توسط ارتش تروریست آمریکا عنوان می‌شود.

«عاصم افتخار» روز پنجشنبه طی کنفرانس خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد در واکنش به پرسش خبرنگاران مبنی بر ماجراجویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در خلیج فارس و تهدید آشکار تل آویو علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، اظهار داشت: چنین گزارش‌ها از سوی رسانه‌های بین المللی بیشتر یک گمانه زنی به نظر می‌رسد.

وی افزود: با این حال پاکستان به عنوان سیاست اصولی خود، حامی حفظ صلح و ثبات در همسایگی خود و همچنین فراتر از آن در منطقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد که این کشور از هیچ اقدامی که موجب تشدید تنش‌ها در خلیج فارس و ثبات‌زدایی در منطقه شود، حمایت نخواهد کرد.

با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

سپاه پاسداران به اقدام همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام سازی این عملیات اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان