بازدید 5063
۲

هشدار درباره کاهش مراجعه برای تزریق واکسن کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره کاهش مراجعه شهروندان برای تزریق واکسن کرونا و افزایش همه گیری و مرگ و میر این ویروس منحوس هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 04 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجموعه خبری ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب با اشاره به اینکه ۲ شهرستان قائمشهر و نور در تازه‌ترین به روزرسانی سامانه ماسک وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، گفت: روند ابتلا به کرونا دوباره در استان تدریجی افزایشی شده و این نگران کننده است.

دکتر اویس افزود: هم اکنون ۸۹ درصد مازندرانی‌ها دز نخست واکسن کرونا و ۶۳ درصد دز دوم را دریافت کرده اند و براساس برنامه باید این میزان به ۷۳ درصد می‌رسید که متاسفانه با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مراجعه کنندگان روبرو هستیم.

او درباره کاهش مراجعه شهروندان برای تزریق واکسن کرونا و افزایش هم گیری و مرگ و میر این ویروس منحوس هشدار داد و تاکید کرد: عبور امن از خیز ششم کرونا فقط با تزریق واکسن کرونا در گروه‌های سنی اعلام شده امکانپذیر است.

دکتر اویس گفت: با فرا رسیدن نیمه دوم سال و سرد شدن هوا ممکن است بسیاری از افراد از بازگذاشتن پنجره‌ها برای تهویه مناسب غافل شوند که این مسئله می‌تواند احتمال انتقال ویروس را افزایش دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود:علاوه بر واکسن، ماسک در کنار برقراری تهویه، دوری از تجمع و فاصله اجتماعی اثربخشی زیادی در برابر این ویروس سرکش دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
افرادی رو که مختلف واکسن کرونا هستند شناسایی کنید و به امید خدا وقتی کرونا گرفتند به هیچ‌ وجه خدمات درمانی و بهداشتی بهشان ندهید تا بروند و از روش های خودشان استفاده کنند بلکه هم بمیرند و جهل و نادانی شان‌ دفن شود.‌
بازگشایی مدارس می تواند دلیل بر این امر باشد.
حالا چه برسد به باز گشایی دانشگاهها که رفت و آمد بین شهری هم صورت می گیرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان