بازدید 5188
۵

ذخیره خوبی از واکسن در کشور موجود است

عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفته است که حدود ۲۲ تا ۲۳ درصد مردم کشور هنوز واکسن کرونا نزده‌اند، این افراد یکی از مهمترین ضعف‌ها در ایجاد ایمنی جمعی خواهند بود چون ممکن است به این بیماری مبتلا شوند و به دیگران منتقل کنند و حتی واکسن زده‌ها را هم دچار بیماری کرونا کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 03 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا،  دکتر پیام طبرسی معتقد است: باید با اقناع کردن مردم و ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه تزریق واکسن این افراد را فراهم کنیم چون اکنون واکسن کرونا با انواع مختلف و به اندازه کافی در کشور موجود است و هرکسی می‌تواند نوع واکسن مورد نظر خود را انتخاب و تزریق کند تا دچار بحرانی مانند پیک پنجم نشویم.

واکسینه شدن ۳۶ میلیون نفر تاکنون

طبق آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۵۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۳۷ نفر دز اول، ۳۶ میلیون و ۵۴ هزار و ۸۹۳ نفر دز دوم و ۹۷ هزار و ۴۸۱ نفر، دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۹ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۱۱ دز رسیده است.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری در زمستان سال ۱۳۹۸ در کشور، پنج میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۹۹ نفر بوده است و در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
از برکت چه خبر؟! چقدر به جیب زدند و چند هزار نفر قربانی شدند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
الان مگر برکت موجود نیست و مردم نمی زنند؟
یکجوری وانمود می کنه که انگار اصل موضوع، داستان بوده و کسی تابحال نه برکت دیده و نه، زده!ا
موج پنجم کرونایی ها که از مرداد تا اواسط شهریور بودند از ۱۵ ابان امکان تزریق شان یعنی ۸ هفته بعد از بهبود فراهم و موج پنجم کرونایی ها می ایند
مشکل میزان ذخیره نیست، مشکل اینه که اگر داوطلب کم بشه، و تاریخ مصرفشان بگذره، باید این ذخیره ها را دور ریخت.
دنبال تشویق یا اجبار مردم به واکسن زدن باشید.
چرا کسی‌ می‌خواد بره خارج....سینو فارم و سینواک و اسپوتنیک رو قبول نمیکنن؟ چرا تو روسییه کرنا زده ...بالا؟ آیا این وکسن‌ها واقعا تاثیر دارن؟ امیدوارم وارد موج هفتم و هشتم نشیم.
۸۰ درصد مردم اگر واکسن زدن مثل انگلیس باید همه بتونن تو ورزشگاه بدون مسک بشینن فوتبال ببینن؟ چرا اینطور نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی