آیین تجلیل از مدالآوران کشتی آزاد و فرنگی
آیین تجلیل از مدالآوران کشتی آزاد و فرنگی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر امروز دوشنبه (۳ آبان) در مجموعه ورزشی قمربنیهاشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۴۱
| | 10994 بازدید
گزارش خطا



