بازدید 21543
۴

خرم استاندار آذربایجان شرقی شد

هیات دولت، عابدین خرم را به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک، هیات دولت به عابدین خرم برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد داد. وی پیش از این فرماندهی سپاه عاشورای این استان را برعهده داشت.
پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.
خرم که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است، فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استان‌ها را در کارنامه دارد.
مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیا صنایع و پیگیری مشکلات اصناف و کارگران، افتتاح طرح‌های عمرانی، زیرساختی و محرومیت‌زدایی به ویژه در منطقه زلزله‌زده، حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، مدیریت نهضت مواسات و کمک مومنانه و راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون عمومی، جوانگرایی در انتصابات و ارتباط با فعالان فرهنگی و اجتماعی و نقش‌آفرینی در تنش‌های مرزی شمالغرب کشورمان از اقدامات شاخص خرم طی ۴ سال گذشته در استان آذربایجان شرقی بوده است.
عابدین خرم جزو گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به وزارت کشور بود و امید می‌رود نقش پیشران در مسیر پیشرفت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم را در شاخص‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه های بالادستی ایفا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۴
ضمن تشکر از زحمات دکتر پورمحمدی ، امیدواریم جناب خرم بانی خیر برای استان باشد
همشون که سپاهی شدند .
خدا بخیر کنه! در دنیای سیاست ورود نظامیان به عرصه سیاست نشانه خوبی تلقی نمیشه. نوعی هشدار است
درود بر مردم آذر بایجان شرقی و غربی.که بیشتر به فکر منافع عمومی هستند و همیشه سعی داشتند افراد قوی در راس مدیریت استان باشد و این امر قطعا باعث پیشرفت این استان خواهد شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر