بازدید 62052
دو هزار و هفتصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت تماس لاریجانی و رئیسی و استعفای او/اتهامات عجیب رییس جمهور آذربایجان به تهران/وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارند، نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند روایت زاکانی از حضور سردار همدانی در حوادث سال ۸۸/ امام جمعه کرج: کسی جربزه‌ حرف زدن برای دفاع از بیت‌المال را ندارد و همه منتظر من هستند؟/ نماینده مجلس: خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده حداقل تا سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 15 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

روایت زاکانی از حضور سردار همدانی در حوادث سال ۸۸
زاکانی در آیین بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی تصریح کرد: فرماندهان ما در خط مقدم جبهه و پیش از ما حرکت می کردند و بیانشان این بود که بیایید؛ این یعنی خود خطر کرده و در میدان بلا حاضر بودند که در آن میدان، شهید سعید (شهید همدانی) درخشیده است و بعد از آن هم در دوران جهاد اکبر لحظه‌ای از مسیر درست خارج نشد و می‌توان گفت خود به میزانی تبدیل شده بود. وی افزود: در جمع فرماندهان در توطئه سال ۸۸ در نامه به رئیس جمهور اسم شهید همدانی می درخشد و زمانی که خیلی ها متوجه نبودند، چه اتفاقی در کف تهران در حال رخ دادن است، چشمان این فرمانده باز بود و آگاهانه هشدار می داد. در آن فتنه خیلی ها دچار تردید شدند، افرادی دچار تردید شدند که در گذشته خود بزرگی کرده بودند اما در آن ایام دچار تردید شده بودند. زاکانی بیان کرد: شهید همدانی در مرکزیتی که تمامی اتفاقات ضریب بالایی به خود می گیرد مسئولیت فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) را بر عهده داشت و توانستیم فتنه بزرگ سال ۸۸ را پشت سر بگذاریم و می توانم بگویم در واقع هشت ماه مجاهدت و حضور در صحنه را همراه با بسیجیان و متن مردم داشت.

ادعای علی‌اف: ارمنستان سی سال با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرد
«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان گفت ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است. خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) گزارش داد علی‌اف در سخنرانی خود در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع که در قالب یک ویدئو کنفرانس برگزار شد، ادعا کرد ارمنستان در تبانی با ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود سی سال استفاده می‌کرد.

پاشینیان ادعای علی‌اف را تکذیب کرد
نخست‌وزیر ارمنستان اتهامات تازه رئیس جمهور آذربایجان علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد. نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، ادعاهای اخیر الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان را تکذیب کرد. علی‌اف امروز در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع در قالب یک کنفرانس ویدئویی ادعا کرده بود: "ارمنستان سی سال با تبانی ایران از مناطق اشغالی قبلی آذربایجان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا استفاده می‌کرد."نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در این باره گفت: می‌خواهم خاطرنشان کنم ما بسیار تنگاتنگ با نهادهای انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می‌کنیم. من همچنین می‌توانم ارقامی ارائه کنم که به خوبی میزان ناکام گذاشتن عملیات قاچاق مواد مخدر و کشف و ضبط مواد مخدر را نشان می دهند.بر اساس برآوردهای او، حجم مواد مخدر کشف شده سه تا چهار برابر و حتی بیشتر شده است.پاشینیان افزود: این نشان می‌دهد که نیروهای انتظامی ایران و ارمنستان همکاری تنگاتنگی داشته و به طور موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنند.


امام جمعه کرج: کسی جربزه‌ حرف زدن برای دفاع از بیت‌المال را ندارد و همه منتظر من هستند؟
امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از امام محمدباقر علیه‌السلام درباره بیت‌المال، عنوان کرد: در کافی امام باقر علیه‌السلام از رسول خدا نقل کرد که ایشان فرمودند: پنج کس‌اند که من و هر پیامبر مستجاب‌الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است: … پنجمی این است: و کسی که اموال عمومی را به خود منحصر سازد و تصرف در آن را به نفع خود حلال شمارد. حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه دوستان مواظب باشند در هر مسندی از کوچک تا بزرگ، افرادی که بیت‌المال در اختیارشان است آن را تیول خودشان ندانند، گفت: امیرالمؤمنین جمعه به جمعه بیت‌المال را جارو می‌زد، دو رکعت نماز می‌خواند و بعد از نماز انبیا، ملائکه و شهدا را شاهد می‌گرفت که علی ذره‌ای از بیت‌المال را پیش خودش نگه نداشت و امام رضا علیه‌السلام از ویژه سازان بیت‌المال مسلمین برائت جست. نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً اگر خلافی در شهر صورت گیرد، باید منتظر حرف من باشید؟ کسی جربزه‌دار برای حرف زن و دفاع از بیت‌المال وجود ندارد؟ حتماً باید منتظر شوند تا جمعه‌ای شود و من اینجا صحبتی کنم! بقیه هم باید حرف بزنند. بقیه هم باید راه بیفتند. اگر خلافی را می‌بینید، نگویید شما هم شریک هستید. به بنده هم اگر لازم شد باید تذکر دهید اگر تخلفی می‌کنم. کسی مصون از این قصه نیست. مواظب این جریانات باشید. بیت‌المال و هر چیزی که مربوط به عموم جامعه است مواظب باشید که تیول عده‌ای نشود.

امام جمعه اهواز: آب نداریم باید دعای باران بخوانیم
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آب پشت سدهای خوزستان غیر قابل بهره برداری است و باید برای بارش باران در نماز جمعه دعای طلب باران بخوانیم. حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر در خصوص خشکسالی بیان کرد: از هفته جاری در تمام نمازهای جمعه باید دعای طلب باران بخوانیم و عاجزانه از خداوند طلب باران رحمت الهی کنیم چون آب پشت سدهای استان غیر قابل بهره برداری است. وی اضافه کرد: در آستانه بارندگی باید به بالازدگی فاضلاب نیز توجه شود و مسئولان خود را برای لایروبی آماده کنند.

پزشکیان: مصوبات استانی احمدی‌نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نمی‌شوند، چه برسد به رئیسی
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفرهای استانی رئیس‌جمهور و در پاسخ به اینکه «این سفرها چه فایده‌ای برای مردم داشته یا می‌تواند داشته باشد؟» گفت: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است. اما اینکه این سفرها می‌تواند اثربخش و مفید باشد یا نه؟ به ساختار مدیریتی ما برمی‌گردد و همچنین به نوع مدیریتی که می‌خواهیم در آنجا اعمال کنیم مرتبط است.پزشکیان در رابطه با مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور که از زمان احمدی‌نژاد باب شد، خاطرنشان کرد: گاهی این مصوبات غیرعلمی است، مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به این‌ها.

وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند
بهرام عین‌اللهی در مراسم تقدیر از برترین‌های کنکور علوم تجربی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که در متجمع سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری «متوسط هوش ایرانیان بالاتر از متوسط هوش جهانی است». خداوند این قدرت، یعنی هوش و دانش آن را در اختیار ما قرار داده تا از آن برای آینده کشور استفاده کنیم. با پشتکار و هوش شما جوانان که تداوم پیدا خواهد کرد، به آینده کشور امیدوارم می‌شوم. ایران به واسطه هوش شما جوانان بسیار بهتر از آمریکا خواهد بود. وی یادآور شد: ایجاد هویت و تعلق به کشور مساله مهمی است. اگر به این نقطه رسیده‌ایم به دلیل ایرانی بودن است و این هویت باید در خون ما بماند. دشمن می‌خواهد هویت ایرانی و افتخار آن را از ما بگیرد و ما را وابسته به خود کند. مشکلی که امروزه با آن مواجه هستیم فرار مغزهاست که ظلم به یک ملت محسوب می‌شود. کشورهایی که قدرت ندارند، نابغه‌های کشورهای در حال توسعه را به کشور خود برده و در آنجا پرورش می‌دهند تا برای خود قدرت ایجاد کنند، در حالی که اگر کشورهای در حال توسعه بتوانند نابغه‌های خود را حفظ کنند، سایر کشورها نمی‌توانند قدرت را از آن خود کنند.

نماینده مجلس: خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده حداقل تا سال ۱۴۰۲ ادامه دارد
رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به جمیع شرایط کنونی حداقل تا سال ۱۴۰۲ نمی‌توان ۱۲هزار مگاوات برقی که کمبود داریم را جبران کرد بنابراین خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت. پرویز محمدنژاد قاضی محله، رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره اظهارت اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه غیر علنی مجلس مبنی بر وجود حدود ۱۱ هزار مگاوات تراز منفی برق در کشور و امکان جبران این کمبود با برنامه‌ریزی، گفت: ابتدا باید بگویم این کمبود ۱۲ هزار مگاوات است نه ۱۱ هزار مگاوات، دوم اینکه اگرچه رئیس سازمان برنامه بودجه گفته است؛ طی یک برنامه‌ریزی، درصدد افزایش تولید برق بین ۲۰ تا ۳۰ هزار مگاوات هستند، اما این عدد بزرگی است که به راحتی در اجرا نمی‌توان به آن رسید و جبرانش در این بازه زمانی امکان‌پذیر نیست چراکه مجموعه نیروگاهی که می‌توان تا پایان سال وارد مدار کرد نهایتا ۳ هزار مگاوات است بنابراین حتی درصورت بسیج کردن تمام امکانات مالی با ۱۲ هزار مگاوات فاصله بسیاری خواهیم داشت لذا آقای میرکاظمی باید در این اظهارنظر تجدیدنظر کند.

روایت تماس لاریجانی و رئیسی و استعفای او
منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم درباره علت استعفای لاریجانی از سمت خود در توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: «سابقه موضوع را باید نگاه کنیم. بعد از برجام دولت آقای روحانی تمایلی به کار کردن با شرق و به خصوص چین نداشت. برآورد خودشان این بود که با غربی‌ها می‌توانند کار را اقتصادی و صنعتی جلو ببرند و این باعث شد بسیاری از کار‌ها و حوزه‌هایی که می‌شد با شرق و چین انجام شود، در دولت روحانی جلو نرفت. ما کم‌ترین بهره برداری توسعه اقتصادی برای کشورمان را از سبد چین برداشت کردیم. در سفری که رییس جمهور چین به ایران داشتند وقتی مقام معظم رهبری بحث توافقنامه طولانی مدت و راهبردی را با ایشان مطرح کردند، مشکلات را ارزیابی کردند و دیدند که دولت روحانی تمایل سیاسی برای همکاری با شرق و چین را ندارند بنابراین تدبیر هوشمندانه‌ای را انجام دادند و رییس مجلس وقت یعنی دکتر لاریجانی را برای این کار انتخاب کردند.»

وی ادامه داد: «دکتر لاریجانی هم محبت کردند در چندین مرحله پیش نویسی تهیه و دو طرف باهم گفت و گو کردند. در نهایت در سفر اخیر وزیر خارجه چین به ایران این توافقنامه امضا شد. در این فاصله هم آقای لاریجانی بر اساس مفاد توافق 25 ساله چین که یک موافقت نامه همه جانبه است، تعداد قابل توجهی کمیته اجرایی سازماندهی کردند که برآورد‌های خوبی هم به همراه داشتند و بعضی از آن کمیته‌ها توانستند کار را جلو ببرند. دولت که تغییر کرد، آقای لاریجانی حرف‌شان این بود که دولت روحانی تمایل نداشت با شرق همکاری کند اما این دولت گویا می‌خواهد کار کند و اگر تمایل به کار دارند بهتر است که خودشان آن را پیش برند. لذا ایشان با اقای رییسی تماس گرفتند و گفتند اگر تمایل دارید ما کار را به شما منتقل کنیم و شما ادامه دهید. بر این اساس هم آقای رییسی گفتند که معاون اول کار را تحویل می‌گیرد و جلو می‌برد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳۸
امام جمعه اهواز: آب نداریم باید دعای باران بخوانیم مثل مرحوم آیت الله سید محمد تقی خوانساری نماز ودعای باران بخواند با خشکسالی نمیشود کاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بیشترین رودخانه های اب شیرین در خوزستان است

و در کنار دریا قرار دارد !!!!!!؟

بهتر است که برای نجات کشور از دست مسولان

ناکار آمد نماز خوانده شود !!!!!؟
بهتره هر چه زودتر آذربایجان به ایران الحاق بشه
عهدنامه های گلستان و ترکمنچای با کشور روسیه سابق بسته شد ولی بعدها روسیه تمایلی به حفظ سرزمین های مربوطه نداشت و الان نیز هیچ ادعائی نسبت به آنها ندارد بنابراین باید به سرزمین اصلی خود الحاق شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
آروم تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
حتما" شما امر بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خخخخخخخخخ
چشم تیمسار، حتماً
باید بیان و با ما تو این وضع اقتصادی، قطعی برق و... سهیم بشن
رضا
| Netherlands |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
اسرائیل و ارمنستان غده های سرطانی جهان اسلام هستند اگر این دو تا از بین بروند همه چیز درست می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مشکل علی اف تنها عبور چند کامیون نیست! که اگر بود با توجه پیوند ملت آذربایجان با ایران اصلاً نادیده گرفته میشد ظاهراً علی بخاطر کمک های اسرائیل و چند کشور دیگر و تعهدی که به اونها داده باید نقشی در مواجهه با ایران بازی کند که دارد می کند و به این چند مورد هم بسنده نخواهد کرد تا اینکه ادب شود!
بارها درسایتها نوشتند وگفتند. تمام مشکلات وگرفتاری ایران وحتی دنیا رژیم سرطانی صهیونسیتی وصهیونیستهای جهان میباشد تا چندی که این رژیم پا برجاست ایران ودنیا روی خوشی نمیبینند این یک مسئله مهم وواضح وروشن است ایران باید به هر طریقی شده حتی شده نان شب را صرف نابودی رژیم منحوس صهیونیستی کند تا دنیا وایران روی آرامش را ببینند. مسئولین محترم وکارشناسان کشور عمیقا بررسی کنند. تحریم ها. دشمنی ها .محرومیت ها اخم ها برعلیه ایران از ناحیه هرکشوری حتی روسیه وچین ریشه در نفوذ صهیونیستهادارد والا علی اف های نوکر صفت عددی نیستند تا هارت وپورت کنند
بله دیگه سینه چاکی که به دولت فحش بدهد و او را ناتوان و ضعیف و ..... بنامد وجود نداره !! بریم سراغ دعای باران !! چقدر کارشناسان به ان به اصطلاح انقلابی ها گفتند نباید ذخیره سد ها را آزاد کنید اما منافع مردم را فدای نمایشات جناحی کردند !!
توقع دارید ارمنستان تکذیب کند؟
این همه چین در ایران نفوذ کرده و جناب حقیقت پور تازه دارن میگن دولت روحانی تمایلی به آنها نداشته، حال اگه تمایل داشت چی میشد الان، هر خونه یه چینی داشتیم
جناب وزیر بهداشت! شما که صد هزار ماشاالله ابرقدرت هستید نخبه ها و نابغه های کشور را حفظ کنید. درود بر این همه اعتماد به نفس
امام جمعه کرج: کسی جربزه‌ حرف زدن برای دفاع از بیت‌المال را ندارد و همه منتظر من هستند؟) فقط مواظب باش از تریبون ات بدون اطلاع دقیق و همه جانبه از جرم یک شخص ابروی کسی را نریزید
با جیب خالی به استانها رفتن فایده ندارد مشکل مملکت ساختاری
ادعای علی‌اف: ارمنستان به مدت ۳۰ سال با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرد) خخخخخ اونایی که در جنگ ارمنستان و اذربایجان طرف اذربایجان را گرفتند
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
ما طرف ملت مظلوم آذربایجان را که توسط ارمنستان قتل و عام می شوند را می گیریم ما نیز مخالف علی اف هستیم
وزیر بهداشت مگر نمیدانند که در ایران هم به نابغه ها بها میدهند؟ تمام نابغه های دانشگاه امام صادق سر کارند و کودن های صنعتی شریف در حال مسافرکشی هستند!!!
وزیر بهداشت تو که قدرت داری نابغه هایت را حفظ کن . برو مطالعه کن ببین برترین های کنکور و دانشگاههای کشور در کانادا و آمریکا و اروپا چه زندگی مجلل و راحتی دارند
پاسخ ها
س م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
دقیقا .با این سهمیه ها که هر سال بیشتر میشود مگر دیگه فرصت به نبخگان میرسد.ایشان و فرزند د دامادشان که همه از سهمیه استفاده کردن
این تیترهایی که شما می زنید مردم حق دارند کامنت نگذارند وسکوت کنند چون ازقدیم هم به سکوت تاکیدشده
ایلهام حق داره همه را متهم کند و به زمین و زمان ربط بده .... بیچاره ذختر بزرگش درگیر کوکایین شده .... تو یوتیوب ببینین ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بگم بگم احمدی نژاد تو وجود همه ایرانی جماعت
آقای وزیر بهداشت عزیز, اگر فرار نخبگان را به ضعف برخی کشورهای کم نخبه ربط می دهید. گریختن آنها از کشور را به چه چیزی می توانید ربط بدهید؟
آری نخبه ها سرمایه های ارزشمند انسانی هر کشوری هستند. اما نگه داشتن آنان در هر سیستمی نشان مهارت و درک بالای مدیران آن کشورها خواهد بود. نماندن نخبگان علت های بسیاری دارد:
1- ارزش گذاری به نخبگان- وقتی نخبه ای در برابر یک پخمه قرار بگیرد باید برایش برنامه ریزی کند. رفتن را بر ماندن ترجیح خواهد داد.
2- نبخگان ذهنی اندیشمند و پویا دارد که نیازمند تامین بودجه برای شکوفا شدن و بروز اندیشه های جدید و به جریان انداختن یک ایده و اختراع و غیره است. اگر سیستمی کند کننده این روند باشد و یا ارزشی برای ایده هایش قایل نشوند؛ رفتن را بهتر از ماندن خواهد دانست.
3. وقتی جذب نخبه در کشور بر مبنای اصول ایدئولوژیک وی باشد؛ طبعا علاقمند به جایی خواهد بود که مورد تفتیش اندیشه قرار نگیرد.
4. نخبگان وقتی تامین نیازهای مادی خود را در کشور با مشکل مواجه می بینند؛ نمی توانند در کشور بمانند.
البته بازهم دلیل های دیگر را نیز می توان بدان افزود.
جناب امام جمعه اهواز, با توجه به اجابت پذیر بودن دعای شما و دیگر امامان جمعه محترم که به خداوند نزدیک تر هستید؛ بهتر است برای اثبات اثر بخشی این ادعا, جمعا دست به دعا ببرید تا شاهد بارش باران رحمت الهی باشیم. در کنار آن به جای دخالت در کار متخصصین و اهل فن, اجازه بدهید تا آنان نیز بر اساس تخصص خود کار کنند و به اقدام های خود دست یازند.
دست اندرکاران نیز بی زحمت دست مافیای سد و سازی را کوتاه کنند تا بالاخره مشکل بی آبی به روش علمی حل شود. در ضمن فراموش نکنید که ایران سرزمینی است بسیار کم باران و باید به روش درست علمی از آب های رو زمینی و زیر زمینی بهره برداری درست شود و آب های دریاهای جنوب و شمال نیز به روش درست و فنی شیرین شده و در اختیار مردم قرار گیرند. هم چنین از توسعه صنایع پر آب بر نیز پرهیز گردد (البته تا حد امکان).
بشارت دادند خاموشی ها تا دو سال دیگر ادامه دارد. دست همگی درد نکنه. اینطوری مشت محکمی به دهان‌استکبار جهانی می زنیم.
علی اوف داره بیش از حد پررو میشه
آقای رییسی همین قدر مرد هست که تو اوضاع کرونا و فجایع دولت مورد حمایت شما بین مردم بره ،. مردم نگران زخم بستر روحانی بودن ،، ؟ چهار سال چند بار بین مردم بود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
با همین نگرش و دیدگاه تا سالهای متمادی در همین وضعیت در جا میزنیم
جناب وزیر بهداشت، هیچ کشوری برای نخبه های ما، دعوتنامه نمیفرسته، از بس تبعیض در مملکت زیاده که نخبه های ما تقاضای مهاجرت (فرار) میکنند و آنان می‌پذیرند.
برجام رو رها کنید به فکر تولید باشید ، آیا لوازم کره ای وارد بازار نشد در صنعت لوازم خانگی خودکفا نشدیم ؟؟
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بدبختی اینه که اکثر تولیدات داخل فاقد کیفیت هستند و فقط ظاهر آراسته دارند
خوب این کشور طوری درست کردید فقط ۱۰‌درصد حاضر هستن اینجا زندگی کنند،۹۰ درصد دیگه برا مسولین مهم نیست ،هرجا که آدم خوشش هست زندگی هست
تعداد زیادی از ایرانیان به جرم حمل مواد مخدر در کشور های دیگر زندانی هستند. نکته جالب اینجاست که دولت ایران برای ازادی این اشخاص فعالیت جدی می کند. به نظر شما چرا باید زندانی مواد مخدر با وساطت دولت ایران ازاد گردد در حالی که این افراد در داخل باید مجازات سنگینی را تحمل کنند؟
جناب دکتر عین الهی عزیز وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
این کلمه اگر که در جمله شما ذکر شده است و صحیح هم میباشد یک اگر خیلی مهم و سرنوشت ساز میباشد

" اگر کشورهای در حال توسعه بتوانند نابغه‌های خود را حفظ کنند، سایر کشورها نمی‌توانند قدرت را از آن خود کنند. "
توافق نامه چین چی هست ؟ اگه خوبه و به نفع مملکت و ملت است پس چرا آن را مخفی نگه داشته اید ؟ راستی نفت را به چه قیمت به چینی ها میفروشید؟
آقای روحانی خودش یکبار اروپا را تهدید به اغماض بر روی قاچاق مواد مخدر کرد
ازاین جنبه هم می توان بررسی کرد که شما مسئولین توانایی وکفایتت نگه داشتن نخبه ها رو نداشتید
تا زمانی که "افرادی" مثل شما در راس نظام سلامت این مملکت باشند بهتر از این نخواهد بود.
میدانید چرا؟
چون انسانهایه حاکم بر سیستم، ظرفیت و قابلیت کار با انسانهای نخبه را ندارند و حتی چشم دیدن شان را ندارند و انها را فراری می دهند.
خطاب من به عین الله است فکر می‌کنید چقدر شیوه مدیریت شما و دوستانتان نقش داشته در این مهاجرت نخبگان!؟ اگر از مردم جامعه بپرسید قطعا جوابی می‌شنوید که خوشایند شما نیست؟!! کابینه جدید را نگاه کنید همه از یک دانشگاه و با یک طرز فکر که شاید خیلی هم محبوبیتی در جامعه ندارد!! آیا این دلسرد کننده نیست!؟ خود شما فکر می‌کنید جایگاهی که در آن قرار گرفته اید جایگاه درستی است ایا نخبه تر و دانا تر از شما در ایران برای وزارت بهداشت که یک نهاد اساسی در جوامع دیگر است وبه سادگی با آن برخورد نمی‌شود نبود!؟ ما کشوری هستیم که برای یک موضوعی که در جاهای دیگر امر پیچیده ای نیست( واردات واکسن) اینهمه هیاهو میکنیم!! و نهایتا عده زیادی در این هیاهو جان می‌بازند!؟ به نظر شما در این شرایط مهاجرت امر عجیبی است!؟
کجاست دولت جهادی و انقلابی که سفیر را فرا بخواند؟
کجایند آنان که در سفارت عربستان رگ گردنشان باد کرد؟
روز حساب نزدیک است
علت اینکه لاریجانی انتخاب شد این بود که:
سالها تجارت ایران و چین در دست خانواده لاریجانی بود
امام جمعه اهواز: آب نداریم باید دعای باران بخوانیم
لطفا ببینید غربی ها چه می‌کنند که مشکل با آن ندارند
کاری به اینکه راست یا دروغ باشد ندارم، اما از این کشمکش سیاسی فقط و فقط ایران ضرر خواهد کرد.
کدام پرونده سیاسی را برنده شده ایم؟
اقای لاریجانی بهترین کار را انجام دادند. این قرارداد ننگ امیز به نام دولت سیزدهم نوشته شود بهتر است.
کشورهایی که قدرت ندارد عرضه ایجاد رفاه و آسایش و حقوق دادن به مهندسان و نوابغ شما را دارند
کشور هایی که قدرت ندارند نابغه های خود را فراری می‌دهند و کشور هایی که قدرت دارند شرایط مناسب را برای آن ها فراهم می‌کنند.
خود آمریکا و انگلیس هم نابغه کم ندارند مثل نیوتن و ادیسون
با مهاجرت نخبگان ذخیره ژنتیکی هم مهاجرت می کند و نسل به نسل ضریب هوشی ایرانیان کاهش پیدا می کند.
آفرین به آقای روحانی که تدبیر و آینده نگری دقیقی درخصوص عدم همکاری با چین داشتند.
یادتون هست این زاکانی چقدر به برجام بد و بیراه تو مناظره میگفت حالا میگن گفته برجام رو باید پرستش کرد ؟؟!!! البته خوب پستی گرفت و دیگه مزاحم برجام نیست تو مجلس ، هر چند اینا هدفشون فقط خراب کردن یه جریان بود و بس ؟؟!
اقای عینالهی کشورهای مقصد نخبه ها ضعیف نیستند بلکه انها برای علم ارزش قائل هستند این افراد در انجا احساس ارامش وامنیت می کنند درایران ولایتی وحداد ۱۰۰ پست را اشغال کرده اند
ارمنستان متجاوز و‌اشغالگر ۳۰ ساله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ببین برادر عزیز ما نباید اسیر اتفاقاتی که در کشورهای همسایه و پیرامونی ما می‌افتد بشویم وباید با هوشیاری منافع مردم خودمان را تامین کنیم وتا آنجایی که ما می‌دانیم هم هموطنان ارمنی ما سهم بسزایی در فرهنگ وهنر این مملکت داشته اند وهم مردم ارمنستان با ایرانیها روابط خوبی دارندو تا حالا برای ما مشکلی ایجاد نکرده اند بنابر این بهتر است ما بر اساس منافع ملی خودمان و به دور از تعصبات کور زندگی کنیم
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ناشناس 14:11 یعنی شما معتقد هستید به دلیل نقش بسزای هموطنان ارمنی ( کمتر از یک درصد جمعیت ایران ) باید طرف ارمنستان را بگیریم !؟ پس نقش چهل درصد تورکهای ایران چه می شود!؟ یعنی دوستی با ارمنستان سه میلیون نفری و چند صد هزار ارمنی های داخل بهتر از دوستی با آذربایجان ده میلیون نفری و 35 میلیون
آذربایجانی های داخل کشور می باشد!؟ منافع ملی ایران این چنین تعریف می شود بهتر نیست کمی در تفکراتتان باز بینی نمایید؟
رضا
| Netherlands |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
یعنی هم وطنان اذربایجانی ما شهید ندادند انقلاب نکردند یعنی ما بعلت حمایت از یک کشور متجاوز به ملت مسلمان تمام تعهدات انقلابی خود را زیر پا بگذاریم و هم وطنان اذربایجانی خودمان را از خود برانیم و نسبت به نسل کشی هم دینان و هم وذهبان خود بی تفاوت باشیم و از ملتی حمایت کنیم که خون مسلمانان را مباح می دانند
چرا فقط ایشان جمعه به جمعه حرف بزنه؟ خب همگی حرف بزنید. فقط حرف بزنید که کاری کرده باشید!!!
دیگران نابغه های شما نمیبرند بلکه این نابغه ها هستند که از دست مسولین فرار میکنند به کشورهای دیگر که قطعا اونجا مسولینشون متخصص و زرگر هستند و قدر زر را بهتر میشناسند
نابغه های ایرانی خودشون میرن.
وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند.
شما نابغه ها رو حفظ کن ، اتفاقا اونها اینقدر قدرت دارند که می تونند نابغه را جذب کنند .
گیر دادین به لاریجانی ها! راحتش بذارین .
شما که قدرت دارید، نابغه‌هاتونو نگه دارید.
چه چیزی عجیبه اینکه بر همه اشکاره
من شاگرد اول یکی از دانشگاه‌های کشور بودم و دوستان همکلاسی که در رده بندی حتی خیلی پایین‌تر بودن رفتن خارج و ما اشتباه کردیم ماندیم و ادامه تحصیل دادیم. حالا وزارت علوم، بنیاد ملی نخبگان و خیلی از دانشگاه‌ها همان‌ها که رفتند خارج را نخبه می‌دانند و به آن‌ها امکاناتی می‌دهند (مثلاحمایت مالی برای پذیرش پسا دکترا، پرداخت هزینه بلیط برای رفت و برگشت به کشور، در اولویت قرار گرفتن برای استخدام هیأت علمی و ...) که یک دهم آن را هم برای ما در نظر نمی‌گیرند. رسما ماندن در کشور شده است علامت نخبه نبودن. واقعا هم الآن متوجه شدم که این برخورد درست است چون ما پخمه بودیم که ماندیم و همان‌ها نخبه بودند که رفتند.
پس کار پروزه ۲۵ ساله چین را جناب رییسی از لاریجانی گرفتند و به مخبر دادند !!!!!

خدا به داد مان برسد با مخبر دزفولی!!!!
وای وای ددم وای حسین وای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
مخبر همان قدر که واکسن را به نتیجه رساند قرارداد را هم به نتیجه میرساند
اونایی که میگفتند طالبان عوض شده و هیچ مشکلی با شیعیان ندارند به کجاپناهنده شدند

طالبان کشتار شیعیان رو فقط به اسم گروهی به نام داعش واگذار کرده!!! تقسیم وظایف بین طالبان و داعش
علی اف یک آذری اصیل است و آذری ها بدون مدرک و منطق حرف نمی زنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
به نظر خودت الان خیلی حرف منطقی و درستی میزنی ( آذری‌ها بدون منطق صحبت نمی‌کنند) مگر صحبت منطقی بر اساس نژاد و ملیته که یکی فقط بگه عربها حرف منطقی می‌زنند یکی بگه فارسها یکی بگه نه فقط ترکها
نصایح بجای امامان محترم جمعه کرج و اهوار ،بسیار پسندیده و بسیار خدا پسندانه است
ولی با توجه به اینکه :
تقریبا اینجانب به تمام دنیا البته با استثائاتی مسافرت کرده ام و از نزدیک هم ،ان دیارها را در حد وسع بررسی نموده ام
تا بحال ندیده ام که در هیچ کشوری به اندازه ایران خودمان ، تا این حد ،ناصح دلسوز تریبون دار ، وجود داشته باشد و در عین حال ، به اندازه ایران خودمان ، ، حرام خوری و ناحق را حق جلوه دادن و حق را از دیده ها پنهان کردن هم رواج داشته باشد
باران هم ،تقریبا در اغلب کشورها بدون نیاز به نماز باران خواندن ،،همچنان میبارد
واقعا باید عارضه یابی کرد که مشگل کجاست

واقعا سوال برانگیز است
عناد ایران با جمهوری آذربایجان وجدانا با هیچ منطقی سازگار نیست و آخرش هم دودش به چشم خودمان خواهد رفت.
بهتر است به استقلال آن کشور همسایه احترام بگذاریم و در سیاست های داخلی و خارجی آنان ورودنکنیم. کشور آذربایجان قطعا در آینده یکی از قدرت های بی بدیل منطقه خواهد گشت و لذا عقل سلیم میگوید که با آنها تعامل دوستانه داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
قطعا من با سیاست خارجی جمهوری اسلامی موافق نیستم ولی منظور شما کدام عناد و دشمنی است متاسفانه پان ترکیسم ریشه بسیاری از مشکلات منطقه است و باید با درایت با ان برخوردشود
خداوکیلی وزیر بهداشت چی گفته ؟!! کشوری که قدرت ندارد . نخبه های دیگران را می برد !!! اگر قدرت ندارد . پس با چی نخبه های کشورهای دیگران را می برد ؟!!!!
با سلام ، پس از ادای آقای علی اف ، نخست وزیر ارمنستان اعلان کرد که در این مسیر با همکاری نیروی انتظامی ایران بیشتر از این مقدار که آقای علی اف ادا میکنه ما کشفیات داشته ایم یعنی این اتفاق افتاده است .که مواد ترانزیت میشده و یا شده ولی کشف شده است .من از مسئولین گمرکات سوال دارم شما که در حین خروج مسافرین زمینی و هوائی کلی کنترل میکنید این باند مافبائی کیست که براحتی از مرزهای ایران میتونه با کامیون مواد خارج کنه. آیا تجهیزات ندارید آیا دولت به شما از بیت المال حقوق نمیده ؟ آیا شما مسئول نیستید و یا شما توسط گروهی خاص تهدید میشوید ؟اخیر چند کامیون ایرانی در ترکیه و آذربایجان و حتی عراق بدیل قاچاق مواد دستگیر شده اند که این آبروی یک کشور و ملت را زیر سوال میبره .به هر حال این ادای جدید بدون ارائه مدرکی از سوی دولت آذربایجان علیه ایران خودش جرم است ولی آقای پاشینیان حرفی زده است که یعنی این مسیر ترانزیتی بوده و در آن کشفیاتی هم شده است و شک و تردید را زیاد میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
چند بار هم حاجی های عزیز در سفر به عربستان آبروریزی مشابه براه انداخته بودند و با مواد دستیگر شده بودند.
علی اف صدها میلیون پوند ملک واملاک بنام خود وفرزمدان خردسال در انگلستان خریده است (منبع خبر را همه میدانند لازم به بازگوئی نیست) ومقادیر فوقالعاده بالا جواهرات توسط خانم های اذربایجانی خریداری شده حال ایران و ارمنستان قاچاق مواد مخدر میکنند۔جناب علی اف این ثروت شماوخانواده در انگلستان از کجا امده است۔ شما چه قاچاقی میکنید؟چرا انقدد به انگلستان وتجمع ثروت در انجا علاقمندی؟۔شما ها که ضد انگلیسی بودید وتفکرات ضد انگلیسی به ایران صادر میکردید۔در زمان گذشته اتحاد شوروی اجازه نمی داد شما اب ببینیدولی شناگرهای ماهری بودبد۔در غیاب اتحاد شوروی زدید به دریای ثروت وملک وجواهرات از راههائی که خود بهتر میدانید۔ازادی دزدی۔
وزير محترم بهداشت مطلب درستى درمورد بردن نابغه هاى ايران توسط كشورهاى قدرتمند را ، ابراز نموده اند ، اما كاش گفته بودند به علت ناکارامدی ما ، نابغه ها فرار مى كنند
اقای وزیر بهداشت اون کشورها ارزش قدرت این افراد رو درک کرده اند و ارج می نهند ولی سماها براتون مهم نیستند این افراد و هیچ ارزشی برای ابن افراد و توانایی هاشون قایل نیستید پس ناچار جلای وطن می کنند
بهرام عین‌اللهی در مراسم تقدیر از برترین‌های کنکور علوم تجربی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که در متجمع سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری «متوسط هوش ایرانیان بالاتر از متوسط هوش جهانی است».
خب شما هم زمینه رو فراهم کنید تا مغز هاتون فرار نکنند!!!
من که وزیر بهداشت را نمیشناسم ولی حرفاش حرفه‌ای مردم معمولی تو خیابان هست … شما داری برای دانشجویان صحبت میکنی شما وزیری باید از این قرصت استفاده کنی و صحبت درست و فنی داشته باشی با دانشجو خوب الان گفتی فرار مغزها دیگه درست شد ؟؟؟؟
من که وزیر بهداشت را نمیشناسم ولی حرفاش حرفه‌ای مردم معمولی تو خیابان هست … شما داری برای دانشجویان صحبت میکنی شما وزیری باید از این قرصت استفاده کنی و صحبت درست و فنی داشته باشی با دانشجو خوب الان گفتی فرار مغزها دیگه درست شد ؟؟؟؟
آقای عین اللهی، کشورهایی که قدرت ندارند نابغه های خود را نگهدارند، باعث فرار مغزها می شوند، ابتدا در مورد مطلبی که می خواهی اظهار نظر کنید، مطالعه کامل بکن سپس اظهار نظر بفرمایید.
وقتی کسی که وزیر بهداشت هست اطلاعات اشتباه به مردم میده دیگه چه انتظاری باید از بقیه داشت. اقای وزیر محترم بهداشت.... بر اساس مطالعات مختلف و بررسی های زیادی که در سطح دنیا انجام شده میانگین هوش ایرانیان حدود ۸۴ هست که البته از خیلی از کشورهای مختلف مانند کشورهای افریقایی بالاتر هست اما نسبت به میانگین جهانی پایین تر هستش. در منطقه خلیج فارس تقریبا ما با عربستان و پاکستان و افغانستان و عراق برابر هستیم. لطفا امار اشتباه به خورد مردم ندید
وزیرمحترم بهداشت خودتان میدانیدکه نوابغ ونخبگان ماراکشورهای دیگرنمیبرندبلکه‌توسط کشورخودمان دفع میشوند
وقتی نخبگان در کشورمان مورد بی مهری قرارمیگیرند وبرعکس
بمحض ورودبه کشورهای پیشرفته مورداستقبال وکلیه هزینه های تحصیل آنهارافراهم میکنندوبلافاصله پس ازفارغ التحصیلی شغل مناسب براساس استعدادشان باامکان ترقی تا
بینهایت برایشان فراهم میکنندواقعاًچرانروند چقدرپدرومادرهائی که بامهاجرت جوانان نخبه شان اکنون تنها شده اندوگاهاً به
اصرارفرزندانشان وباهزینه فرزندانشان مدتی نزد آنها میروند ولی چون این والدین مسن هستندهرچقدرهم فرزندشان تلاش در
نگهداشتنشان نزدخود درخارج ازکشورمیکنند مجبورند
به خانه خودشان دراینجابرکردندوغم دوری فرزند راتحمل کنند
ولی شادهستند که فرزندان با لیاقتشان درخارج بدون رانت وپارتی بازی خوشبختندوزندگی خوب وآرامی دارند مطمئین باشیداگردرکشورمارانت وپارتی بازی نبودونخبگان مورداحترام درحدمعمول قرارمیگرفتند هیچکرام مهاجرت نمیکردحتی مهاجرت کرده ها به وطن برمیگشتندچون همگی وطنشان رادوست دارند
ولی امکان رشدونموبرای استعدادشان نیست
اونایی که قدرت ندارن میتونن نخبه ها رو ببرن اون وقت تو قدرتمندی نمیتونی نخبه ها رو نگه داری
" آب نداریم باید دعای باران بخوانیم" ... در کنار آب باشی و آب نداشته باشی.
" کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند" لطفا صورت مساله را عوض نکنید. شما آنها را فراری می دهید و دزدیدنی در کار نیست.
اذربایجان یه کشور بی حاشیه است و با کسی کاری نداره ولی هی تحریکش کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ادامه جمله؟ سانسور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
یس
برادر گرامی جناب وزیر بهداشت.کشور های بزرگ با جبر وزور که نخبگان ما را نمیبرند.فقط شرایطی را که ما وشما نمیتوانیم برایشان فراهم کنیم آن کشور ها فراهم کرده اند.در این صورت است که نخبه خودش به پای خودش حتی با تحمل رنج وسختی مهاجرت میکند
علی اف میخواد با کت شلوار اردوغان داماد شود.
الهام علی اف مرض داره
تا یه بلا سر خودش و مردم آذربایجان نیاره ساکت نمیشه
آخه روان پریش!! تو که از ایران مدرک میخوای که ثابت کنه اسرایلی ها تو کشورت هستن خوب حالا مدرک تو کو که میگی مواد مخدر ترانزیت میشد؟؟
مدرک رو کن و الا ساکت باش و از زندگیت لذت ببر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
از کجا می دانی مدرک نداره
اقای ،عبن الهی،نخبه های ما ازدست شم وامثال شما فرار میکنند نه انها را میبرند ،اگرتبعیض وخودی وغیر خودی دراین کشور برداشته شود هیچ ایرانی حاظر به ترک وطنش نبود
این راهم بگویید که شمااینقدربی هنرهستید که نابغه های خودرامثل آب خوردن ازدست می دهید.آره تمام دنیابدند وفقط شماخوبید.
چرا معاون اول ؟ ایشان همان واکسنهایی که بنا به اقوال بک میلیارد دلار از دولت قبلی پولش را گرفته اند و نتوانستند تولید و تحویل بدهند را تعیین تکلیف کنند قرارداد ۲۵ ساله پیش کش.
اتفاقا یکی از ظلمهایی که به ما شد این بود که از دبستان مدام به ما گفتن ایرانی ها مردم خیلی باهوشی هستن
در صورتی که متوسط هوش ما نه تنها با سایر مردم منطقه تفاوتی نداره که در بعضی موارد پایینتر هم هست.
ضمن اینکه صرف باهوش بودن هیچ امتیاز مثبتی محسوب نمیشه.
جمله معروفی که میگه مشکل ما فرار مغزها نیست بلکه موندن نادانهاست، یک دنیا حرف در خودش داره.
شما به شرکتهاای خصوصی و سایر جاها مراجعه کنید، توانمندترین افراد و کاربلدترینها در رده کارشناسی هستن، و روسا به دلیل ترس از دست دادن جایگاهشون اونا رو له میکنن.
مشکل ما کوتوله پروریه،
آقای وزیر محترم
اگر قرار بود هوش و استعداد افراد تاثیری در جایگاهشون داشته باشه شما الان وزیر نبودی!!!!
فوق فوقش داشتی تو مطب نسخه مینوشتی
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
اگر استفاده از سهمیه در کنکور نبود ایشان و امثال ایشان نهایتا یک کارمند ساده در یکی از ادارات دولتی میشد.0
کشورهای دیگر ، نوابغ ما را با نقشه نمی برند !!!!!!!

بلکه نوابغ و مغزها و نیروی متخصص ما بدلیل عدم وجود

شرایط کافی رشد و پیشرفت و آزاد رقابتی و نبود


امکان رشد و نبود شرایط زندگی در مقایسه با خارج از کشور

خودشان با برنامه ریزی و تلاش و خوشحالی میروند!!!
اگه عرضه داشتید نوابغتون رو نگه میداشتید
اگر با دعا حل میشه در کنارش دعا کنیم وضع اقتصادی هم حل بشه میشه؟
جناب وزیر محترم بهداشت، من یکی از مغزهای ایرانی بودم که با گذراندن دو دوره پست داک یا همون فوق دکترای خودمون از بهترین مراکز علمی امریکا و کانادا برگشتم به آغوش میهنم. برای یک مجوز علمی که حق من بود یک و نیم سال پله های وزارتخانه شما را در شهرک غرب بالا پایین رفتم. ره به جایی نبردم بعد از مدتی کار علمی با حقوق کارگری برگشتم کانادا. باورت میشه در دولت قبلی آخرین دریافتی من پروفسور ۶/۴۰۰ تومن بود؟

بگذریم. نگاهی به همین بسته خبری براحتی به شما روشن میکنه چرا دیگران مغزهای ایرانی را میبرن و سر شما بی کلاه میمونه. تیترها را بازبینی میکنیم:
۱- روایت زاکانی از حضور سردار همدانی۰۰۰: بفرمایید کدام بخش از شرکت این جناب در مراسم یا کدام بخش از افاضات ایشان در چهارچوب وظایف شهرداریست؟ بعبارت دیگه کسی و چیزی در کشور ما در جایگاه خودش نیست. پس طبیعیست که فرار مغزها جای قرار مغزها را میگیره

۲- ادعای علی اف: نه رژیم این آقا رفتار و کردارش شفافه و نه چنین شفافیتی در عملکرد مسئولان میبینیم. کشور نیم وجبی که خاک ما بود به پشتوانه دیگران به کشور مادر خود زور میگه ما هم فقط حرف بلدیم. . هرکس هم با زبان دیپلماسی سخن بگه میگیم از دماغ فیل افتاده. با این تفاسیر معلومه که مغزهامون فرار میکنن

۳- امام جمعه کرج: بنا به فرمایش ایشون هم خبری از دستبرد به بیت المال وجود داره و هم بلبشوی قوانین و سرپوش گذاشتن مسئولین به این دستبردها ایشان را وادار به افشاگری میکنه. مغزهای ما معطل چنین اوضاعی به تماشا نمیمونن

۴-امام جمعه اهواز: فاصله اش تا دوبی چند وجب بیشتر نیست. یه نگاهی به سیستم باران زایی اونجا به مدد پهباد و هوش مصنوعی و بقیه بندازه میفهمه باید مغزهای کشور را به سمت فناوری سوق داد. و..
سه خبر پزشکیان، خاموشیها و ماموریت لاریجانی برای چین را هم اگه بشکافم کمتر از اخبار بالا دردافزا نیست و آش دهن سوزی برای مغزهای ما نخواهد بود.
امیدوارم وزیر محترم بهداشت دریابد جرا کشورهای دیگه مغزهای ما را از ما میگیرن و میبرن.
من اشتباه میکنم یا اقای زاکانی اشتباه میکند. اقای زاکانی درششمین سالگرد شهید همدانی اعلام میکند که افای همدانی درمیدان وجبهه مقدم وقبل از ما حرکت میکرد ودرجهاد اکبر نیز لحظه ای ز مسیر خارج نشده وبه میزانی تبدیل شده بود ومن فکر میکنم ایشان معنی جها اکبر رابا جهاد اضغر عوضی معنا کرده باشد تا جایی که ما میدانیم جهاد اضغر خودسازی وجها اکبر جهاد درراه خداست
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
پسرم آقای زاکانی با آن مدرک کیلویش درست می فرمایند جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس خود....و
لاریجانی با عملکردش مرده و دیگه ولش کنید
"وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند"
ما چرا لیاقت و قدرت نگهداشتنشونو نداریم؟؟؟؟
ادعای علی اف دروغ است و باید ثابت کند ولی یکی بگوید علی اف بی غیرت چرا جمهوری شیعه نشین آذربایجان را به مرکز فساد جنسی برای ترکیه ای ها و غربی ها تبدیل کرده ای ؟! این که دیگر علنی است و بر کسی پوشیده نیست و هر روز در هتل ها و اماکن مختلف رایج است.
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
البته این خزعبلات برای شما علنی است ولی در واقعیت وجود ندارد. هر زمان ایران اتهاماتش را به آذربایجان اثبات کرد آن موقع آذربایجان هم ادعایش را اثبات خواهد کرد!0
ایرانی ها iq حدود 84 دارند که از متوسط هم پایین تره، حالا دوتا یک چندتا دانشگاه خوب داریم که نمیشه 80 میلیون نفر، اگر متوسط هوش مال بالا بود اینقدر با کبود مدیر و.... مواجه بودیم؟!!!
خوب این کشورها چطوری نوابغ ما رو می برنند
خوب این کشورها چطوری نوابغ ما رو می برنند
خوب این کشورها چطوری نوابغ ما رو می برنند
جناب وزیر بهداشت بنظر شما چرا نوابغ ما و اصولاً هرکسی توان داشته باشه از ایران مهاجرت میکنه و در حال حاضر این مسئله سرعت بیشتری گرفته؟
آقای وزیر بهداشت شما چهره علمی هستید و بهتر می دانید فرار مغزها به خاطر چیست
استفاده از کلمه عجیب در اخبار ایران بصورت مسخره‌ای باب شده است لطفا اصل خبر را بدون تحريف بگویید الان مردم به دو مرجع بی بی سی و ایران اینترنشنال دسترسی دارند با کلمات بازی نکنید
اگر مردم ایران به اندازه ای که شما فرمودید هوشمند بودند شما الان وزیر نبودید و مجلس نشینان نمایند!!!!

بیایید این رو کنار بگذاریم که ما ایرانی ها هوشمان از متوسط فلان و بهمان بالاتر است
هوش ایرانی ها طبق یک تحقیق در رده متوسط است (ما ایرانی ها شاید خلاق باشیم و نه لزوما باهوش تر)

در ضمن باید پرسید مگر ما چه نکردیم یا بهتر بگویم چه کردیم که نخبگان راهی کشوری میشوند که ضعیف است و نمیتوانیم در ایران قدرتمند (احتمالا نظرتان این است) نگهداریم

یکی از همین کارها در مجلس در دست اقدام است (صیانت از کاربران در فضای مجازی) ، جالب است نمیدانستم افزادی که کمترین اطلاع را از فضای مجازی ندارند برای مردم باهوش تصمیم میگیرند

منتظر مهاجرت افراد عادی هم باشید...
عجببببب..لاریجانی استعفا کرد و...اقای حقیت پور طوری حرف میزنی مث اینکه ما تو این مملکت زندگی نمیکنیم..
دو کلام حرف حساب فقط رئیس کمیسوین انژی مجلس
چه خبر از تولید واکسن معاون اول در پست قبلی؟
فرمایشات وزیر بهداشت قدری دیرهنگام است، زمانی بود که هوش ایرانیها ضریب مشخصی داشت ، اما از هنگامی که هوشمندان ایرانی به خارج کوچانیده شدند، متوسط این هوش پائین آمد و به همین دلیل است که آدم تاثیرگذار در ایران کم داریم. مشاهده کنید، تقریبا همه اقتصادانان جناح اصولگرا در دولت جمع شده اند، اما شرایط اقتصادی بدتر از قبل در حال تغییر است. سیل ایرانیانی که در ترکیه خانه میخرند و به آن کشور میروند و یا جمع کثیری از ایرانیان که غیرقانونی در پی ورود به کشورهای دیگر هستند و نیز آنها که به راحتی در جوامع غربی پذیرفته می شوند - به ویژه پزشکان - نشانه های آشکاری از نامساعد بودن شرایط برای کار و زندگی است. آخرین مورد که به کوچاندن ایرانیان منجر می شود، محدود کردن اینترنت و شبکه های اجتماعی است که راه را بر زنان بی سرپرست و مردانی که نتوانسته اند در جامعه کاری ست و پا کنندو بالاجبار به معاملات در فضای مجازی روی آورده اند، می بندد. احتمالا اینها کسانی نیستند که بتوانند به خارج بروند ، اما شما که آنها را بیکار میکنید، چه جایگزینی برایشان دارید.
جناب وزیر بهداشت بروید و رفتار و میزان حقوق رزدنتها و انترنها را ببینید.با حجم کاری که روی دوش آنهاگذاشتید.مهاجرت که چه عرض شود خودکشی هم باب شده.چه فایده وقتی باهوشها تحت مدیریت بی هوشها قرار گیرند.
شما که قدرت دارید چرا نابغه های خود را حفظ نمی کنید ؟؟
بالاخره این هم یک قدرته دیگه میتونه نابغه های شما رو میبره!
شما عرضه داشته باش نوابغ را نگه دار
به نظر من ایران پر نابغه ترین کشور جهان است مثلا کجای دنیا نابغه ای مثل بابک زنجانی می توان یافت که یک شبه راه صد هزار ساله را رفته باشد ؟؟
واقعا آقای لاریجانی محبت کردند و ما را مستفیض نمودند!
عزیز من ایران و آذربایجان یکی بودند و باید یکی شوند.
ظاهرا حرکات ایران کل مشاعر و طرح های علیف را به هم زده است که او را تا سر حد جنون و هذیان گویی رسانده است.حتی اگر ادعای او درست هم بود گفتنش ارزشی ندارد چون اولا قابل اثبات نیست و در ثانی کسی کاری در مقابل ان نمی تواند بکند .همه می دانند سالیانه هزاران تن مواد مخدر از امریکای لاتین به امریکا می رود امریکایی ها چه می توانند بکنند؟هنرمندند جلوی ورود ان را بگیرند.اروپایی ها هم خیلی زرنگند باید جلوی ورود مواد مخدر به کشورشان را بگیرند و در هر صورت ورود مواد به انجا مشگل انهاست. ظاهرا علیف وسوسه شده بود که مناطق جنوبی ارمنستان را اشغال کند که با مانورهای ایران عقب نشسته است و برایش پذیرش این که نمیتواند کشور گشایی بکند سنگین است.ورود به قرباغ که جزو خاک اذربایجان بوده و توسط ارمنستان اشغال شده بود بسیار متفاوت از ورود به خاک یک کشور دارای حاکمیت عضو سازمان ملل است.نه جامعه جهانی اجازه این کار را می دهد و نه اتحادیه اروپا که ارمنستان عضو ان است و نه ایران و روسیه چنین اجازه ای می دهند.علیف هم چون این را می داند .دنبال محک زدن عکس العمل بازیگران بزرگ منطقه ای بود که متاسفانه البته از نظر او نتیجه مثبتی برایش به بار نیا ورده است.
دعابکمک کسانی میادکه حداقل مدیریت آنچه به آنهاداده شده راداشته وبه نعمات خداوندارج داده باشندشماکه کوه خواری ودریاخواری وجنگل خواری رارواج دادیدطبیعت خداراازبین بردیدبه هیچ خدایی هم بنده وجوابگونیستیدمردم بیچاره رامجبوربه گریه و ‌التماس برای کاریهای خودتان نکنید
یاشاسین آذربایجان
وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند* یک کلام از مادر عروس!!! شما اگر قدرت (فکر، اندیشه، قدرشناسی، تإمین مالی، تإمین آینده ی شغلی، حفاظت و پشتیبانی مادی و معنوی، و مقداری آزادی عمل میدادید) و داشتید، هیچ پرنده ای حاظر به ترک لانه و کاشانه ی خود نمیشود!!! اعتراف جالب و ناخواسته ای بود از طرف وزیز بهداشت به موارد داخل پرانتز!!!
وزیر بهداشت: کشورهایی که قدرت ندارد نابغه‌های ما را می‌برند تا برای خود قدرت ایجاد کنند
ببین چه به روزشون میارید و چه امکاناتی براشون فراهم میکنید که حاضر به ترک وطن میشن.
لاریجانی با زیرکی خود را از این کار صد در صد غلط کنار کشیده
تابی جان هیچ می دانی هیچ کشوری به اندازه طرفدارانی که آزربایجان در ایران دارد در کشوردیگرطرفدار ندارد
ازاین جنبه هم می توان بررسی کرد که شما مسئولین توانایی وکفایتت نگه داشتن نخبه ها رو نداشتید
اینها فقط خودشون را قبول دارند و تا حالا دیدید برای یک دانشمند و محقق واقعی عزاداری کنند ولی اکر برای خودشان باشد عالم عالیقدر و دانشمند و گرانقدر …………………..
پس از سال‌های خدمت به دیار باقی شتافت .حالا اگر بپرسی یک عدد بین ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ بگو می‌گوید ۱۱۱۱
لطفا به وزیر بهداشت حرفی نزنید سطح سواد

همین است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی