بازدید 41989
دو هزار و هفتصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

لاریجانی از سه ماه قبل و به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود کناره گیری کرده بود/نظر تولیت حرم حضرت معصومه درباره خال‌کوبی ورزشکاران ایرانی و سجده محمد صلاح/رئیس اتاق ایران: سهم کشور از اقتصاد جهانی نسبت به چهل سال قبل نصف شده

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند رئیسی: برخی می‌گویند سفر‌های استانی هزینه دارد؛ اگر من به استان‌ها نیایم، کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده چگونه راه بیفتد؟ / انتقاد هادی کاظمی از سکوت هنرمندان: تیغ سانسور گریبان همه را خواهد گرفت / آقاتهرانی: نظریات مردم در خصوص طرح صیانت را قبول داریم، اما محکم پای کار خود ایستاده‌ایم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 14 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


انتقاد هادی کاظمی از سکوت هنرمندان: تیغ سانسور گریبان همه را خواهد گرفت
هادی کاظمی، بازیگر سریال «قبله عالم» که پیش از این هم به سانسورهای زیاد این سریال اعتراض کرده بود، در پیامی نوشته است: «خب این هم از سریال «قبله عالم»؛ بالاخره پخش سریال متوقف شد.» کاظمی در ادامه ضمن تشکر از عوامل سریال «قبله عالم» نوشته است: مسأله‌ای ذهنم را درگیر کرده؛ با همکارانمان درددلی دارم؛ اینکه هنرمندان و همکاران عزیزمان هیچ کدامشان هیچ واکنشی نسبت به سانسورها و حواشی «قبله عالم» نداشتند، عجیب بود. شاید چون جزو هیچ باند و گروهی نبودیم، هیچ عکس‌العملی نشان ندادند که البته حق داشتند. البته دوستانی اندک هم بودند که پشت کار درآمدند و کسانی که مغرضانه مثل لودر از رویمان رد شدند. او در ادامه نوشته است: اما جالب است بدانید، این تیغ سانسور گریبان همه کارها را می‌گیرد؛ دیر یا زود. یادمان باشد مرگ همیشه برای همسایه خوب نیست. هر چند این ضرب‌المثل انگار در ایران کار می‌کند. این حجم از بی‌خیالی نسبت به محصول همکارانتان فراتر از خیالم بود! و فهمیدم که در این عصر خودت باید گلیمت را از آب بکشی بیرون و کسی پشتت نیست، چون همه تماشاگری بودند با شانه‌های بالا انداخته، که زیر لب می‌گفتند به ما چه برای ما که اتفاقی نیفتاده.»

نظر تولیت حرم حضرت معصومه درباره خال‌کوبی ورزشکاران ایرانی و سجده محمد صلاح
آیت الله سیدمحمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش و جوانان با وی، افزود: برخی خالکوبی ها، آرایش های موی سر، رفتار و حرکات و ... که امروز در بین ورزشکاران مشاهده می شود اثر تبلیغات فرهنگی تمدن غرب در بین آنهاست و مسئولان فرهنگی و ورزشی ما نیز باید نسبت به بروز بیرونی فرهنگ و ارزش های دینی در بین ورزشکاران برنامه ریزی کنند. امام جمعه قم افزود: حضور، رفتار و شعارهای تماشاگران در ورزشگاه ها در ایران باید متفاوت از برخی کشورها باشد و اصول اخلاقی و حرفه ای باید کامل رعایت شود. تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: محمد صلاح بازیکن مصری تیم لیورپول انگلستان وقتی گل می‌زند به سجده می‌رود؛ این یک کار فرهنگی تاثیرگذار در دنیای ورزش است که از عقاید وی سرچشمه گرفته است.

نظر رئیسی درباره هزینه و فایده سفرهای استانی
رئیس جمهور با بیان اینکه برخی می‌گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که سیزده سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟ مدیر در میدان باید کار را انجام دهد اینکه در اتاق پشت میز بنشینید، نمی‌شود باید در میدان آمد.

لاریجانی از سه ماه قبل و به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود کناره گیری کرده بود
برخی نزدیکان علی لاریجانی «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی بعد از آن بیشتر با «دعوت‌نشدن»، «ساکت‌ماندن» و «دیده‌نشدن» و در یک کلام «نبودن» موردتوجه قرار گرفت تا اظهارنظر کردن یا در جمعی حضور یافتن. او تنها در مراسم تنفیذ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در بیت رهبری دیده شد. پس از آن علی لاریجانی منتظر ماند تا اگر کسی درگذشت، پیام تسلیت دهد یا از همین طریق در شادی‌ دیگران با آنان سهیم شود. حالا پس از گذشت نزدیک به سه ماه خبر می‌رسد که به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی و تشکیل دولت سیزدهم، استعفای خود را از «مجری‌گری» قرارداد ۲۵ ساله با چین تقدیم کرده است. در توضیح این اقدام گفته‌اند لاریجانی خواسته «دست دولت جدید برای کارش باز باشد و تصمیم‌گیری‌ها متمرکز و هماهنگ اتخاذ شوند.»


پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف‌های موجود در نظام آموزشی برای آموزش قرآن گفت: متأسفانه در بخشی‌ از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های حوزه آموزشی و پرورشی در رابطه با قرآن ضعیف عمل کرده‌ایم. اینکه در دوران ۱۲ سال تحصیل یک دانش‌آموز تنها ۷۲۰ ساعت برنامه و تلاوت قرآن در نظر گرفته شود؛ اما بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان روخوانی و روان‌خوانی قرآن را ندانند، ضعف نظام آموزشی، آموزش و پرورش و برنامه‌ریزان قرآنی ما را نشان می‌دهد.

آقاتهرانی: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت را قبول داریم اما محکم پای کار خود ایستاده‌ایم
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح جمعیت و تعالی خانواده را از طرح‌های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این طرح نیز پس از ساعت‌ها بررسی و تدوین، آماده شده است و تا پایان هفته طرح نهایی و ارائه می‌شود. حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، با بیان اینکه سبک زندگی غربی، کشور را نابود می‌کند، اظهار داشت: فرهنگ ما هیچ گونه سنخیتی با فرهنگ غربی ندارد، از همین‌ روی، برای حفظ نظام و کشور باید به حوزه فرهنگ اسلامی بیش از گذشته بها داد شود. وی تصویب طرح صیانت از فضای مجازی را اقدامی اصولی و درست دانست و گفت: اینکه عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند، به سبب این است که منافع مالی آنها به خطر افتاده است. آقاتهرانی افزود: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی را قبول داریم اما چون باور داریم این طرح اصولی و درست است، باید محکم پای آن ایستاد.

رئیسی: پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند، سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست
رئیس جمهور گفت: بناها و مواریث تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان از سده‌های گذشته دارد که امروز با گذشت قرن‌های متمادی همچنان مایه حیرت و ستایش است. حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در ادامه سفر یک روزه خود به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد. او در حاشیه این بازدید بیان کرد: یک پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست. رئیس جمهور در بازدید از مجموعه تاریخی تخت جمشید با جمعی از مردم و بازدیدکنندگان حاضر نیز صمیمانه گفت‌وگو کرد. رئیسی همچنین با کارشناسان مرمت آثار باستانی در محوطه تاریخی تخت جمشید نیز گفت‌وگو و با توضیحات آنها از جزئیات ترمیم بخش‌های مختلف این اثر باستانی ارزشمند، مطلع شد.

رئیس اتاق ایران: سهم کشور از اقتصاد جهانی نسبت به چهل سال قبل نصف شده
غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران گفت: در کشور دیدگاه‌های واقع‌گرایانه‌ای در مورد خودکفایی و حمایت از تولید داخل وجود ندارد. همین موضوع باعث شده، سهم کشور ما از اقتصاد جهانی نسبت به چهل سال قبل نصف شود و جایگاه ایران در انتهای زنجیره ارزش آسیا باشد.

واکنش پلیس به ویدیوی رفتار نامناسب با یک خانم: با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد
به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی از برخورد نامناسب گشت امنیت اخلاقی با یک زن، رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخورد با ماموران خاطی در این ماجرا خبر داد. سرهنگ پیام کاویانی در واکنش به انتشار این ویدیو با تاکید بر اینکه پلیس برخورد خارج از ضوابط را نمی پذیرد، گفت: این گونه برخوردهای خارج از ضوابط را نمی پذیریم و در این ماموریت نیز برخورد نامناسب و خارج از ضوابط ماموران به هبچ عنوان قابل قبول نیست. وی ادامه داد: بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد. گفتنی است در روزهای اخیر ویدیویی از برخورد نامناسب ماموران گشت امنیت اخلاقی پلیس با زنی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

آیت الله علوی گرگانی: ورزش زنان نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد
آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند. این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش و جوانان با وی، افزود: ورزش بانوان در ایران باید بدون نیاز به آقایان باید به سمت خودکفایی و استقلال حرکت کند. وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان اقداماتی انجام دهد که ورزش وسیله توجه به خداوند باشد و برخی رفتارهای احتمالی موجب سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد. آیت الله علوی گرگانی گفت: ایران باید الگوی کشورهای اسلامی در دنیا باشد و از این نظر بروز برخی صحنه ها و تصاویر مورد تایید نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۵
آقای نماینده حداقل 90 درصد نمایندگان مجلس قرآن را نمی فهمند اگر می فهمیدند وضعیت ما اینجور نبود باید در رفتارشان تغییری ایجاد می کرد
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در ادامه سفر یک روزه خود به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد. او در حاشیه این بازدید بیان کرد: یک پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست؟ آقای رئیسی، پیام دیگر تخت جمشید شاید این باشد « ببینید بزرگانی که برای مردمشان خدمت کرده اند، آثار و اسمشان خواهد درخشید.»
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
اگه خدمتی کرده بودند مردم پشتیبانشون بودند. تا کل مملکت و امپراطوری دو دستی تقدیم اسکندر نشه و اسکندر، همه آثار و فرهنگ رو به آتش نکشه و نابود
نکنه. اگه حاکم ظالم نباشه و پشتیبان ملت باشه مردم هم پشتیبان حاکمشون خواهند بود این یک اصله
ناشناس
| Romania |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
كاخ ها را بر روي اجساد كوخ نشينان ساخته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
۱۱:۴۱
در یک مثال نقض به شما بگویم امام حسین تنها ۷۲ تن پشتیبان داشت
اسلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خطاب به اقا امیر اگر اسکندر امد ایران را گرفت اولا چرخش روزگار و خواست خدا بوده که دیدی خودش با چند مریضی کثیف جون داد و دوما امسال مثل شما با طرز فکر شما که چرا چوپان نمیتونه پادشاه بشه . به اسکندر کمک کرد . حالا افراد مثل شما که نون را به نرخ روز میخورند باید انتظار همچین صحبت های داشت
رئیسی: پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست.

بنای تخت جمشید توسط دشمنان این آب و خاک ویران شد.
"آقاتهرانی: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت را قبول داریم اما محکم پای کار خود ایستاده‌ایم"
یعنی مردم نظر شما مهم نیست ما کار خودمون میکنیم. فقط سئوال اینه که اینا نماینده مردم یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
ما نمیدانیم ،

گرین کارت آمریکایی آقا تهرانی را قبول کنیم

یا پیشانی پینه بسته و ادعاهای اسلامی تند جبهه پایداری ایشان را !!!؟؟؟
سهم اقتصاد ایران از تجارت جهانی نصف شده. ایمان مردم هم نصف شده مروت هم نصف شده. عوضش اختلاس دو برابر شده. رانت خوری دو برابر شده.
به جهنم ما استعفا داد .

خیال ناراحت شدم !!!!!! باور نمی کنید؟!!!
اینم اشکم !!!!!!
در مشکم !¡!!!!!
آقای پژمانفر چه کنیم با این غصه ؟!
متاسفانه قرآن خوانان و مسلمان به روخوانی قرآن آبروی دین و دینداری را برده اند
نصف شدن سهم ایران را باید به مدیران همیشه مدعی پیشرفت و نپذیرنده واقعیت تبریک گفت!
جناب آقاتهرانی؛ جنابعالی یا نماینده مردم و مجری نظرات آنها هستید که در اینصورت باید محکم پای نظرات مردم بایستید نه نظرات خودتان!!! یا نماینده افراد دیگری غیر از مردم هستید که در اینصورت جای شما در مجلس نیست!!!
ثانیاً شما از فرهنگ اسلامی تاکنون چه چیز عملی نشان داده اید که بتواند مردم را جذب کند؟؟؟
جناب پژمانفر نمایندگان مجلس چطور!! چند درصد بلد هستند؟
هر انسان مالک بدن خودش که هست !
چرا ما باید در هر مورد اظهار نظر کنیم؟
کی گفته ما حق مطلق هستیم؟
انسان در انتخاب افکارش باید ازاد باشد . یکی در مقابل گل زدن سجده میکند و یکی دست میزند و یکی به اغوش هم تیمی ها میرود . چرا ما باید همه چیز را به زور به مردم تحمیل کنیم که افکار ما را باید همه قبول کنند . مثلا بازی کنی که سجده میکند مگه اتحادیه فوتبال به ایشان هشتار میدهند که سجده نکن
جناب اقای رییس جمهور! فلسفه وجود سلسله مراتب استاندار فرماندار و پایین تر این است که نواقص و کمبود ها توسط مسئولان جزء به رده های بالاتر گزارش شده و در صورت لزوم برای تصمیم گیری به رویت رییس جمهور برسد. قرار نیست رییس جمهور شهر به شهر و روستا به روستا بگردد تا کمبود ها را ببیند.
من نمیدانم مه چطور چند تار موی خانم اشکال دارد ولی بغل کردن همان خانم توسط یک مرد مامور ارشاد حلال است . مگه ایشان محرم این مامور است که بغلش کرده .
واقعا در کشور مگه بی حجاب هم داریم . یعنی ما این همه مامور استخدام کردیم ولی برای دوزد ها و اختلاس گران حتی یک مامور نمیگذاریم . حتی پلیس از مردم خواسته که اگه ذزدی برخورد کردن مقاومت نکنند و همه چیز را در اختیار ذزد قرار دهند
لاريجانى بدون حسن نمى تواند كار كند.
به نظر شما این کاخ نشانه ظلم است؟ پس لطفاً جلوی ظلم را بگیرید. البته دیگرانی که از این کاخ بازدید می کنند به عظمت ایران قدیم پی می برند و این که نتوانسته ایم‌ این عظمت را پاس بداریم.
آقای شافعی از ۴۰ سالش ۲۰ سال اقتصاد ایران دست شما و دوستانتان بود اگر اقتصاد ایران نصف شد در عوض ثروت ها چند هزار برابر شد
اقای اقاتهرانی چه طور ممکنه هم با نظر مردم موافق باشید هم معتقد باشید صیانت طرح درستیه. ترک نمیخورید از این همه تناقض؟
عجب فرمایشی میکنید حاج آقا ، ما با این سانسورها حتی فوتبال هم درست نمی بینیم
هر صنفی شرایط خودش را داره .
آقای آقا تهرانی هم در تضاد افتاد هم در تعارض . حرف خنده دار از نظر معانی و محتوایی می‌گوید می‌گوید حرف مردم را قبول میکنم ولی کار خودمو بر خلاف نظر مردم عمل می‌کن. حال قبول داشتن نظر مردم، دروغ است یا یا عمل به تصمیم خود . یکی از اینها باید دروغ باشد . پیدا کنید راستگو را ؟
از این همه خبر یکی به درد بخور نیست . سرتاسر سایتها شده خبرهایی که نشان از بی راهه رفتن داره . دلمان لک میزنه برای یک خبر خوب برای کشورمان خبری که از پیشرفت اقتصاد باشه، پیشرفت کشور باشه ، آسایش و آرامش قلبی باشه ...
همش حرف .
اولاً اگر امكانات مورد نياز، توسط هخامنشيان در اختيار معماران و هنرمندان قرار نمى گرفت، آن بناها ساخته نمى شد.
ثانياً هخامنشيان يكى از پايدارترين حكومتها در تاريخ جهان بودند و از طريق انقلاب و شورش مردمى ناشى از ظلم و ستمگرى بركنار نشدند، بلكه بر اثر جنگ و توسط نيروهاى خارجى سرنگون شدند.
پس نقش استانداران و سایر مدیران کل استان ها چیه آقای رییسی؟
رئیسی به جای ستمگران باید می گغت عاقبت مسئولانی که به فکر مردم نییستند چنین است.
حرف آقای رئیسی درتخت جمشید یعنی چه بلاخره خوب بود یا بد؟ . اینهمه بازرس وکارمند نمی‌توانند مشکلات رابه تهران اطلاع دهند ....
داداش جون سه ماه چند‌ماه هست نه چندین ماه.
"یک پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست."
من که متوجه نشدم که این جمله یعنی چی!!!
اقا تهرانی میگه نظریات مردم رو در خصوص طرح صیانت قبول داریم ولی محکم پای کار خود ایستاده ایم.پس تو نماینده کی هستی؟نظر مردم رو قبول دارین ولی خود مردم رو قبول ندارین!!!
نظر رئیسی درباره هزینه و فایده سفرهای استانی
رئیس جمهور با بیان اینکه برخی می‌گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟جناب رئیسی اگر قرار براین باشد رئیس جمهور دنبال کارخانه تعطیل شده برود پس بفرمائید وظیفه استاندار وفرماندار چیه؟ این وظیفه را باید محکم وقاطع برگردن وزرای مربوطه واستاندار بیندازید وازانان بخواهید دراستان حوزه استحفاظی انان نباید کارخانه ای تعطیل و... شود درصورت مشاهده هم وزیر وهم استاندار وفرماندار ازسمتشان عزل ویکسال باید حقوق خودرا بعنوان جریمه به بیت المال برگردانند بله اقای رئیس جمهور وظیفه رئیس جمهور سیات کلان سیاستهای خارجی وداخلی واقتصاد کلان کشورهست نه برود شهرستانها به دنبال تعطیلی کارخانجات برود درثانی همین تعطیلی کارخانجات را قضات شمادردادگاه با ریاست تو دردستگاه قضاجکم صادرشد
رئیسی: پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست خوب خدارو شکر به این اعتقاد دارید ظلم به مردم عقوبتی دارد الحمدالله جای شکر باقیست
آقاتهرانی: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت را قبول داریم اما محکم پای کار خود ایستاده‌ایم افرین براین مردمداری واحترام به نظرات مردمی جناب اقا تهرانی بااینکه میدانید نظر مردم درمورد طرح صیانت فضای مجاز چیه ولی میگید ما نظرخودمان رااعلام میکنید ...........
تحریم ها داره اقتصاد رو مثل موریانه میخوره و ازتو خالی میکنه
آیا واقعا مسولین،ناآگاه هستند و یا خود را به ناآگاهی میزنند ؟ مگر نه اینکه‌امل فساد همه معضلات جامعه فقر است ،پس چرا آنقدر که به مناسبات مرد و زن حساس هستند نسبت به فقر که عامل اصلی فساد و فحشا میباشد بی اعتناع هستند ؟ چگونه‌است که زنان از فقر به فحشا و جامعه به اعتیاد و طلاق و‌دزدی ،هزار جور فساد می افتند و مسولین ،ککشان نمیگزد ؟‌اما در مقابل تار مویی ،زمین و زمان را بهم‌میدوزند؟ ،،والا ،،،،
هخامنشی ها که مظهر عدالت هستند چه ربطی دارد سخنان آقای رئیسی
تخت جمشید نشان از عظمت ایران باستان دارد حق ندارد به تاریخ مملو از افتخار ایرانیان توهین کند
همین مونده فقط جناب رئیسی در مورد ظلم نظر بدن
یکی نیست به رئیسی بگه در سفر یک روزه به فارس که نصفش هم در تخت جمشید گذرانده چندتا کارخانه تعطیل شده را میتوانسته ببیند و چطور مشکل آنها را توانسته حل کند ؟؟؟؟؟!!!!!
با سیاستهای شما دیر نیست سهم ایران از اقتصاد جهانی یک دهم شود
مجلس انقلابی
۸ ماه کامل دارین معلم رو فریب میدین یه روز وعده روز معلم ، یه روز وعده خرداد ، یه روز وعده اول مهر ، ۲۴ مهر شده هنوز رتبه بندی وارد صحن علنی نشده ، چرا دارین از نجابت جامعه یک میلیونی معلمین سو استفاده می‌کنید ولله قسم دو سال بخاطر مجازی مشکل گردن پیدا کردم ، ۳۶ ساعت تدریس و ۱۲ کلاس متوسطه دوم ۳۶۰ دانش آموز، ان هم بخاطر ۶ میلیون با ۱۹ سال تدریس ، جوانی ام رو تو مناطق محروم به فنا دادین ، به خودم آندم دیدم با ۳ فرزند وسط ماه کاسه گدایی دستم هست ، ۱۷ ماه شده بخاطر بی پولی ۱۰ شب به بعد مجبورم برم دم ترمینال مسافر جابجا کنم ؟؟ آقای قالیباف ، موسوی و...شرم اور است .اگه این موقعیت رو کسب کردین بدون شک مدیون معلم کلاس اول خودتون هستید .
آقای رییسی چرا دارید با اعصاب و روان جامعه معلمان بازی میکنید ،، چطور وقتی ۸۵ درصد به حقوق یه عده اضافه میشه بحث تورم و کسری بودجه نیست به کارگر و کارمند و معلم که میرسه بحث بودجه پیش میاد ، برای شما که کاری نداره یه ما نوسان به بازار سرمایه بدین همه چیز حل هست ، روحانی تو یک ماه کل کسری بودجه خودش رو تامین کرد .
ما در موضوعات اقتصادی باید واقع بین باشیم و بسیار مسائل در اقتصاد و فعالیت ها هستند که در ظاهر سودآور هستند ولی برایند آنها در عمل نه تنها سود آور بلکه ضررده هستند
مثلا در موضوع استخراج بیتکوین هزینه اولیه بعلاوه هزینه برق مصرفی را اگر حساب کنید گاهاً می بینید که اگر این سرمایه و مبلغ برق مصرفی را در کار دیگر بیندازید بصرفه تر هستند
و یا در موضوع خودرو اگر خودروسازها به جای کمیت تعداد خودرو و تنوع خودرو به کیفیت و طراحی اهمیت دهند و بیشتر هزینه کنند بیشتر کسب سود می کنند و حتی با کاهش مصرف بنزین و قراردادی که با مرکز پالایش نفت می توانند ببندند می توانند بیشتر سود کنند و اساساً کمک های دولت به صنایع باید بر اساس شرط و شروط کیفیت باشد که هم دولت سود ببرد و هم صنایع سود ببرند
و یا در سیستم های اداری شناور کردن حضور و یا دورکاری ممکن است حتی باعث کاهش هزینه ها شود که در این زمینه بطور قطعی اثبات شده است که دورکاری باعث کاهش مصرف بنزین و هزینه های ناشی از ترافیک و آلودگی هوا و حتی کاهش مصرف برق است
کسانی که قوانین را وضع می کنند و یا مشغول هدف گذاری و استراتژی هستند باید گشتاوری فکر کنند و مهندسین مکانیک مفهوم گشتاور را خوب درک می کنند و می فهمند که در حالت گشتاور با حداقل بنزین بیشترین نیرو گرفته می شود و اینکه چه عاملی باعث این کار می شود را باید اهل علم مکانیک برای پیاده سازی در امور جامعه تبین کنند
و یا در الکترونیک ما موضوع رزونانس را داریم یعنی یک هم فرکانسی در قالب یک فرمول باعث می شود که نیروی الکترومغناطیس حامل داده و اطلاعات در هزاران کیلومتر آنطرف تر پرتاب شود که این موضوع می تواند در اقتصاد و تجارت جهانی بکار رود و وقتی فرکانس اقتصادی ما با فرکانس اقتصادهای مطرح دنیا هماهنگ نباشد ما نمی توانیم به قدرت اقتصادی تبدیل شویم و از تجارت با دیگر کشورها سود کسب کنیم و متاسفانه در این سه سال اخیر فرکانس اقتصادی ما با فرکانس اقتصاد جهان بسیار فاصله معنادار دارد
واکنش پلیس به ویدیوی رفتار نامناسب با یک خانم: با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد
در کانادا اگر بک پلیس این برخورد را با یک انسان انجام دهد سال‌های سال در زندان خواهد بود
متاسفانه امریکا هنوز داره طلبکارانه با ایران صحبت میکنه و هنوز یاد نگرفته که باید با احترام صحبت کنه ، ، در ضمن با صحبت های ظریف مشخص شد که در برجام اصلا بحث لغو تحریم مطرح نبوده و هر چه بوده تعلیق بود ،یعنی انریکا هر وقت حال کرد میتونه تحریم ها رو برگردونه و کار ترامپ کاملا قانونی بوده این چنین برجامی اصلا ارزش توافق داره ؟؟
من تا حالا نمی‌دانستم که کوروش ظالم بوده و همچنین نمی‌دانستم افرادی که ظلم نمی‌کنند نمی‌میرند....
این حرف آقای رئیسی بالاترین دلیل است که ابشون اصلا میدان را نمیشناسن.چه لزومی داره فرمانده لشکر کشی کنه وبه تمام سنگرها سربزنه؟!
اگه واقعا برجام بحث تعلیق تحریم ها بجای لغو مطرح است، این برجام جز خسارت چیزی نداره و ارزش چانه زنی بدون گرفتن خسارت نداره؟ آن ۱۰ میلیادرد هم دردی از ملت دوا نمیکنه باید فکر اساسی هم ب ای قدرت سیاسی و قدرت اقتصادی کرد. چرا ۶ دوزه مذاکرات اخیر در اختیار ملت قرار نمیگره مگه ملت نامحرم هستند.
الان تو جاده مخصوص اکثر شرکتهای قدیمی تعطیل شدن و فقط سوله هاشون رو کرایه میدن که چراغشون روشن بمونه اینه وضع مملکت بعد سالها شعار و عدم کفایت مدیران
سهم کشور ما از اقتصاد جهانی نسبت به ۴۰ سال قبل نصف شده و جمعیت هم دوبرابر ، پس سهم ما بیست و پنج در صد شده
پلیس امنیت اخلاقی یه نهاد بی فایده وسرگردان ومایه سرافکندگی نیرری انتظامی
آیا عکس های محمد صلاح را با مدل ها برای تبلیغات دیده اند؟؟ توصیه میکنم
آیا میتوان از مامور متخلف شکایت کرد؟؟
حالا اگه خالکوبی نداشته باشن راحت قهرمان میشن؟؟؟ البته با خالکوبی هم قهرمان نمیشن اما کاش به جای این همه توجه به ظاهر ورزشکاران یه کم هم به امکانات ورزشی و زیرساختی توجه می کردن
یک ایران فقیر و گرفتار شد

تا اورانیوم غنی گردد !!!!!؟؟؟؟؟؟
واقعا ما نفهمدیم غرض رئیس جمهور از بیان اینکه (بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست) چیست؟ لطفا شفاف سازی کنید.
تخت جمشید نماد عدالت
"محمد صلاح بازیکن مصری تیم لیورپول انگلستان وقتی گل می‌زند به سجده می‌رود". باوری قلبی و اختیاری
اقای ریسی اگر قرار است برای بازگشایی هر کارخانه حضور خودتان لازم باشد پس اینهمه فرماندار و استاندار و مدیرکل و .. برای چی منصوب کرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشوری مثل عربستان که مهد تمدن اسلامی است خود ا با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا یک طوری هماهنگ کرده که سد راه تکنولوژی نباشد زیرا هیچ سدی یارای مقابله با سیر تحول تکنولوژی نیست فقط مدتی وقت مسئولان و ملت را تلف می کند
ان کاربری که گفته ده سال فشل را نمیشود ریئسی درست کند در دو ماه/ رئیسی قبل ریاست جنهوری رئیس قوه قضاییه بوده و میتوانست حسن روحانی به دادگاه بکشه و اما نکرد! در ضمن بعضی کارها ربطی به فشلی اقتصاد و تحریم ندارد مثل جلوگیری از فساد اقتصادی و تضییع حق الناس، مثلا اجازه به واردات تهاتری کالا از خودرو تا مایحتاج ارزاق ملت، رفع تحریم با حل و فصل هسته ای و ایجاد روابط حسنه با همه دنیا
متاسفانه دررتخت جمشید آقای رئیسی طوری حرف زد برای سوتفاهم پیش امد که او تاریخ باستان و هخامنشی تحقیر کرده! مثل این میماند نخست وزیر ژاپن برود هیروشیما و جنایت امریکا را در بمباران اتمی این شهر را نشانه حقانیت امریکا در جنایتش اعلام کند!
منظور جناب پژمانفر اینه که کلا درس را تعطیل کنند و روخوانی قران انجام دهند ؟
ایشون مستحضر هستند که صرفا روخوانی تغییر خاصی در روحیات افراد ایجاد نمی کند ؟؟
دانش اموز بی سواد باشد ولی روخوانی قران بلد باشد جایگاهش در مقایسه با دانش اموزان کل دنیا کجاست؟؟
جناب آقا تهرانی نتیجه 43 سال غرب ستیزی شماها چی بوده ؟؟
یعنی همه شبیه شما فکر کنند و رفتار کنند ایران گلستان می شه ؟
حالا اگه مردم نخواهند شبیه شماها باشند باید چکار کنند ؟
تفکرات شماها جامعه را به کدام سمت برده ؟؟؟
درود بر لاریجانی که با استعفا و کناره گیری از مجری گری قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، پای خود را از این معاهده ننگین کنار کشید و این لکه سیاه را از کارنامه سوابق خویش پاک و حذف نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
دقیقاً
جناب آقا تهرانی شعری گفته ای که در قافیه آن مانده ای
قران رو خیلی خوب و روان بخونی ولی به معنی اون عمل نکنی و متوجه معانی قران نباشی چه فایده ؟
آقای ریسی پیام تخت جمشیدبه دنیااین است که ایران بزرگترین تمدن بشری است
آقای رئیسی عزیز این کارخانه ها را که شما راه می اندازید قبلا توسط قوه قضاییه تعطیل شده است و شما باید جوابگو باشید که چرا تعطیل کردید
تولیت حضرت معصومه(ع)هرچی گفته لطفا بدون اسم حضرت بیاوریدبه افرادتقدس ندهیددرضمن حرف بیخودی زده!
دولت سایه تصمیهای کلان را میگیرد و دولت اقای رئیسی رو درگیر کارهای خرد استانها می کنن
جناب اقای رئیسی تخت جمشید نماد عظمت و تمدن ایران است که دیگر فقط حسرتش رو میخوریم که چیزی از تمدن و فرهنگی ایرانی باقی نمانده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی