بازدید 6456
۶
در جلسه شورای اداری شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان

حسینی: قرار است کشور شرایط بهتری داشته باشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 14 October 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان های نی‌ریز، استهبان و بختگان که با حضور مسئولان ادارات دولتی، ائمه جمعه و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شرکت کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات از زبان مسئولان این شهرستان ها، گفت: وجود مشکلات به معنای این نیست که ما تلاش نکنیم، همه ارکان دولت و قوای سه گانه دارند شبانه روز تلاش می کنند که شرایط بهتری بر کشور حاکم شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به کشور صورت گرفت و اکنون باید این موضوع جبران شود و در همین مدت کوتاه هم کارهای بزرگی انجام شده است.

حسینی اظهار داشت: باید در بین مردم بود و مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس کرد و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: نگاه ما باید به کل کشور باشد و برای همین رئیس جمهور و مسئولان هر هفته به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند. در گذشته برخی حتی حاضر نبودند تا مجلس بروند و بودجه را تقدیم کنند اما امروز می‌بینیم که آقای رئیسی حتی به روستاهای مختلف هم سفر می کنند و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو می نشیند.

وی افزود: امروز فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده و هر کس در هر جایی که می تواند باید به مردم خدمت کند و کار کند و برای آبادی کشور تلاش کند.

حسینی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گسترده مردم در دولت سیزدهم گفت: قبلا گفته می‌شد برای تهیه واکسن باید FATF را بپذیریم یا تحریم‌ها برداشته شود و اینکه شاید واکسیناسیون سال‌ها طول بکشد ولی در دولت سیزدهم دیدیم در ظرف یک ماه ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد و تزریق شد، این نشان می‌دهد که اگر حرکت و تلاش کنیم، راه ها باز خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با اشاره به بحث تعارض منافع گفت: متاسفانه عده ای یک باندهای مافیایی در جاهای مختلف تشکیل داده بودند و اجازه نمی‌دادند بخش خصوصی وارد شود و نیازهای کشور را تامین کند.

وی افزود: الان یک دولت انقلابی شکل گرفته و سرمایه های مختلف کشور و جوانان دور هم جمع شده اند و یک تیم بسیار خوب برای خدمت ایجاد شده است. انرژی، انگیزه، خلاقیت، توان و ابتکار جوانان و مهارت، تجربه و دانشی که در پیشکسوتان است دست به دست هم داده اند و قرار است تا کشور شرایط بهتری داشته باشد.

وی گفت: قطعا وقتی ما با عزت و توانمندی حرکت کنیم دنیا هم ناچار خواهد شد در مقابل ما تمکین کند و همراه خواهد شد، ولی اگر از موضع ضعف و استیصال و ناتوانی برخورد کنیم آنها هم دائم امتیاز می‌خواهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
جوک نگو. این همه تا حالا مسوولیت داشتی چکار کردی؟الان چه اتفاقی قراره بیفته که اوضاع متفاوت باشه؟ هنوز شماها مسوولیت دارین پس اوضاع تغییر نمیکنه
تا وقتی از خواب توهم بیدار نشید این کشور به جایی نمیریه!!
قرارمون یادت نره دیر نکنی منتظرم.
همش حرف بسه دیگه .
40 ساله قرار است ...
امیدوارم دولت انقلابی فکری به حال دانش آموزان کنکوری ۱۴۰۲ به بعد نیز بکند که با طرح سنجش و‌پذیرش دانشجو، قطعا قطعا فاجعه ای برای چند میلیون نوجوان ۱۶ ۱۷ ساله رقم خواهد خورد.
#نه_ به_ تاثیر_ قطعی_معدل
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر