بازدید 5073

وزیر بهداشت وارد لارستان فارس شد

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه بیست ودوم مهرماه ۱۴۰۰ همزمان با هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری کشورمان، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی شهر لار مرکز شهرستان لارستان در جنوب فارس شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 14 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان پنجشنبه گفت: حضور وزیر بهداشت در شهرستان های چهارگانه لارستان، خنج، گراش و اوز به عنوان نماینده دولت سیزدهم و در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان صورت گرفته است.

جلیل حسنی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: حضور در گلزار شهدای لار و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، بازدید خودرویی از بافت فرسوده و برخی محله های شهر قدیم لار، بازدید از پردیس دانشکده علوم پزشکی و برخی طرح های عمرانی و همچنین در حوزه بهداشت و درمان و بررسی وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف از جمله برنامه های این وزیر کابینه سیزدهم درلارستان است.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت همچنین پنجشنبه به شهرستان گراش سفر خواهد کرد و پس از بازدید از چند طرح عمرانی بویژه در حوزه بهداشت و درمان بلافاصه وارد شهرستان اوز می شود.

او گفت: بازدید از چند طرح عمرانی از جمله در حوزه راه، بهداشت و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در حال ساخت راهپیما اوز از برنامه های مهم و پیش بینی شده وزیر بهداشت در این شهرستان است.

بیمارستان راهپیما شهرستان اوز هم اینک بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون نیز رقمی حدود هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

برای تکمیل این بیمارستان نیز اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال نیاز است.

حسنی گفت: وزیر بهداشت سپس به شهرستان خنج می رود و پس از بازدید از طرح های عمرانی و حوزه بهداشت و درمان در نشستی با حضور فرمانداران چهار شهرستان جنوبی فارس به بررسی مهمترین خواسته ها و مطالبات مردم این مناطق و همچنین نتایج و جمع بندی سفر خود خواهد پرداخت.

عین الهی قرار است پس از این جلسه عازم شهرستان های لامرد و مُهر از دیگر مناطق جنوبی استان فارس شود و در برنامه های پیش بینی شده برای وی در این دو شهرستان نیز حضور یابد و سپس لامرد را به مقصد شیراز ترک می کند.

بر اساس برنامه پیش بینی شده وزرایی که به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان ها و مناطق مختلف سفر کرده اند گزارش و نتایج سفرشان را نیز در نشست پایانی و شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری مطرح خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر