بازدید 7174
۴

رئیس جمهور وارد شیراز شد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 14 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه وارد شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شد.

رئیس جمهور در هفتمین سفر استانی هیأت دولت به استان فارس سفر کرده و تا ساعاتی دیگر دیدارها و بازدیدهای خود را آغاز می‌کند.

دیدار با نخبگان، علما، حضور در جلسه شورای اداری استان فارس از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شیراز است.

از شب گذشته نیز برخی از وزرای دولت وارد استان فارس شدند و هرکدام به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌ها حاضر هستند.

رئیس‌جمهوری: رفع مشکلات بیکاری و خشکسالی فارس در دستور کار دولت است

رئیس جمهوری اسلامی ایران در آغاز سفر استانی خود به فارس تاکید کرد که رفع مشکلات ناشی از خشکسالی و بیکاری در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و این دولت در فعال‌سازی ظرفیت‌های استان جدیت دارد.

حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رییسی پنجشنبه پس از استقبال رسمی توسط مسئولان استانی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران با ابلاغ سلام خود به مردم استان فارس گفت:‌ سفرهای استانی دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی قبلی برای رفع مشکلات استان‌ها و باز شدن گره‌هایی که مردم عزیز ما را رنج می‌دهد،‌ صورت می‌گیرد.

رئیس جمهوری گفت: قبل از سفر دولت به استان فارس، هیاتی به منظور بررسی مشکلات استان اعزام شد و مشکلات بررسی شد و پس از آن در جلسه ای در تهران،‌ پیشنهادهایی از جمله قریب 100 طرح برای مسائل استان فارس مطرح شد.

مشکلات و مسائل شهرستان‌های استان فارس در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
چقدر میاد مسافرت
در دفتر خودتان تهران بنشینید و بجای این سفرها استاندارا ن و مدیرانی لایق و خبره انتخاب کنید و گزارش صحیح از انها دریافت کنید
ما توی شیراز نمیخوایم رییس جمهور بیاد شیراز، بشین تهران کارتو انجام بده، 5 ماه گذاشت کو اوون وعده وعید ها؟ حرف خوب روحانی هم خوب حرف میزد هر روز قیمت ها گرونتر از روز قبل میشه یکی نیست بگه خرت به چند
اینهنه رئیس جمهورها سفر استانی داشتن چه مشگلی حل شد؟؟ اگر قوانین درست و منطقی باشن و مسئولین سالم باشن----- همه جا درست اجرا میشه و نیازی به اینهمه هزینه سفرها ی بیهوده نیست--- کدام کشور رییس جمهورش این همه راه میفته و وقت میذارن

پس اینهمه استاندار و شهردار و بخشدار و مدیر که انتخاب میکنید بر ای چی هستن؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار