بازدید 4109
۷
امیرعبداللهیان:

ایران آماده ارائه هر گونه کمک به لبنان است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران با وجود شرایط اقتصادی دشواری که با آن روبروست، آماده ارائه هر گونه کمکی به لبنان است.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱ 10 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر تداوم حمایت تهران از لبنان تأکید کرد.

امیرعبداللهیان در مصاحبه با شبکه خبری المنار گفت که ایران با وجود شرایط اقتصادی دشواری که با آن روبروست، آماده ارائه هر گونه کمکی به لبنان است.

وی در عین حال گفت که برای این مسئله، دولت لبنان باید از ایران درخواست کند و تهران نیز در این زمینه، به صورت کامل به حاکمیت لبنان احترام خواهد گذاشت.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی تأکید کرد که دیدارش با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، «مفید و سازنده» بوده است و ایران نیز در مسائل منطقه از نظرات نصرالله استفاده می‌کند.

وی سید حسن نصرالله را بزرگترین رجل ملی در داخل لبنان دانست و گفت که وی بزرگترین رجل و رهبر سیاسی در سطح منطقه است.

امیر عبداللهیان گفت که سید حسن نصرالله از جمهوری اسلامی تشکر کرده است؛ چرا که تهران در این شرایط سخت، به لبنان سوخت داد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان تأکید کرد که مسئولان ایران با سید حسن نصرالله همیشه دیدار دارند و از نگاه‌های عمیق وی به مسائل منطقه و تأکید بر اهمیت گفتگو‌های منطقه و پیشرفت منطقه استفاده می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
آقای وزیر ،ما در مشکلات خودمون ماندیم شما رفتید سرمایه های مملکت را به لبنان میبخشی،هیچ ملتی محتاج تر از خود مانیست،
آقای وزیر لطفا از جیب شخصی بذل و بخشش کن. رئیس جمهوری که حداکثر 10 درصد رای آورده و وزیر امور خارجه ای که در این ده درصد هم حداکثر 50 درصد مقبولیت داشته باشه یعنی نماینده حداکثر 5 درصد مردم است.
شما اگر بیل زنی باغچه‌ی خودتو بزن از یک طرف آذربایجان و ترکیه براتون خط و نشان می کشند، اسرائيل از یک طرف چپ و راست داره داخل بیرون میزنه ،خبر ندارید بدنتون گرم هنوز چه خبر اطرافتون و چه قرار بشه
وزیر خارجه در امور لبنان
امیر جون ، توکه اینهمه آقایی یه فکری هم به حال تورم و کاهش قدرت خرید مردم بکن
کاربلد به این میگن ظریف از این شیرین کاریها بلد نبود
فقط یادت باشه برای برگشت بنزین هواپیما بهت بدن!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل