بازدید 4902
۶

وزارت بهداشت: نگران موج بعدی کرونا هستیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: هموطنان اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، با پیک جدید کرونا مواجه خواهیم شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 07 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کمال حیدری افزود: مسافرت هموطنان در تعطیلات پیش رو برای ما بسیار نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با دریافت یک دوز واکسن به سایر نقاط کشور سفر کردند، بیان کرد: واکسن به تنهایی همه مشکلات را برطرف نمی‌کند و افرادی که به مسافرت رفته اند، موضوع دورهمی‌های خانوادگی و فاصله اجتماعی را حتماً رعایت کنند تا شاهد اتفاق‌های ناخوشایندی در خانواده‌ها نباشیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه به تدریج شاهد کاهش آمار موج پنجم هستیم، اما این آمار شکننده و با بی احتیاطی هموطنان دوباره به اوج برسیم و با یک موج جدیدی از بیماری کرونا روبرو شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
این سخنان بی ارزشند وقتی که وزارت بهداشت درباره راهپیمایی اربعین سکوت می کند مگر ویروس کرونا حرمت راهپیمایی اربعین را نگه می دارد اما مسافرت شمال را خیر؟
خود کرده را تدبیر نیست. وقتی بی حساب و کتاب آدم می فرستید عتبات و همین جوری بدون قرنطینه و آزمایش مردم آلوده رو ول می کنید که بقیه رو آلوده کنن دیگه نگرانی نداره که. فاجعه اومده شما نگران نباش فقط منتظر باش.
اینکه چرا دیگران تونستن ما نتوانستیم فقط یه دلیل داره. اونا با عقل و منطق و علم کار می کنن ما نقطه مقابل دنیا وایستادیم
مردم با ماشین شخصی مبتلا نمی شوند در مراسمگروهی اربعین و بیست و هشت و نه و سی صفر مبتلا می شوند فرافکنی نکنید.
]خی
ببخشید که ما مردم با مدیریت اشتباه و دروغگویی ها مکرر مون باعث نگرانی شما ناز نازی ها میشیم.بمیرم براتون که اینقدر ناراحتید !!!
مگه همه رو واکسینه نکردید. مدرسه هام که از آبان باز میشه حالا از رعایت نکردن کدوم شیوه نامه نگرانید. یعنی خیال میکنید یه سری ماسک میزنن شیوه نامه هست ماسک جلو ویروس رو میگیره؟ اگه موجی بخواهد بیاد میاد. کاری از دست ما برنمیاد برید زیر میزیاتون رو بگبرید.
باید هم نگران باشید.زائرین اربعین بدون انجام تست و قرنطینه وارد کشور شدند و این تعطیلی چند روزه هم که جاده ها را باز گذاشتین.اصولا این وضعیت برای مسئولین درامدزا هست که به همین روش ادامه میدهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی