بازدید 6984
۹

قیمت هر شانه تخم مرغ از ۵۵ هزار تومان گذشت

حدود دو هفته پیش قیمت هر شانه تخم مرغ ۵۰ تا ۵۵ هزارتومان و بیش از یک ماه پیش نیز قیمت آن در بازار حدود ۴۵ هزارتومان بود.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 29 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی در خرده فروشی‌های تهران ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی به وزن دو کیلوگرم متفاوت و در بازه قیمتی ۵۵ تا ۶۰ هزارتومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

گفتنی است حدود دو هفته پیش قیمت این کالای پرمصرف ۵۰ تا ۵۵ هزارتومان و بیش از یک ماه پیش نیز قیمت آن در بازار حدود ۴۵ هزارتومان بود.

به عبارتی می‌توان گفت تخم مرغ از اواخر شهریور تاکنون ۵۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است.

افزایش قیمتی که فعالان صنعت طیور علت آن را افزایش هزینه‌های تولید از جمله نهاده‌های دامی، واکسن، دارو، کارتن و شانه، آب، برق و گاز، دستمزد کارگر، کرایه حمل و نقل و همچنین کاهش جوجه ریزی، تاخیر در تامین و ارسال نهاده‌ها و حذف ۱۴ میلیون قطعه مرغ تخم گذار از ابتدای سال به دلیل دستوری بودن قیمت‌ها و ضررو زیان تولیدکنندگان می‌دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۹
رییسی مچکریم:)
یادش بخیر 8 سال پیش به طور واقعی میگفتن روحانی مچکریم
روحانی که اونجوری شروع کرد آخرش این شد
رییسی که از اول اینجوریه آخرشو خدا بخیر کنه
گرانی دورغ است .همه گرانی ها مربوط به دولت روحانی است.
این هم عملکرد این آقای سیادت نژاد که اینقدر فحش و بد و بیراه به وزیر قبلی جهاد می گفت. حداقل زمان روحانی شانه تخ مرغ 35 هزار تومان بود. الان که 20 هزار تومان رفت روش. فقط روحانی بد بود که باید می رفت.
قیمت دلار هم از 28000 تومان بالا رفت امیدوارم با به سرکار آمدن رئیسی تخم مرغ شانه ای 100 هزار تومان بشود خدا را شکر که من به ایشان رای ندادم
جناب رییسی بفرمایید
ما شا الله به دولت
شروع بکار دولت جدید تخم مرغ ازاد 37 هزار تومان و دولتی 24 هزار و 500 تومان بود شکر بعد از دولت جدید 100 درصد، پنیر 50 درصد، برنج 50 درصد و خیلی زا اقلام دیگر تا 50 درصد گران شده فقط وعده های توخالی برای گرفتن رای.
اینم از دولت آقای رییسی
کم کم داره زمزمه میشه ........... صد رحمت به دولت روحانی !!!
تحریم اثرندارد 90درصد مشکلات مردم ومعیشت مدیریت هست خخخخ الان خودشون جوابی دارند؟اقای رئیسی اقای قالیباف کجائید دقیقا سفراستانی عوام فریبی؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی