بازدید 4799

تفتیش زندان‌های اسرائیل در پی فرار اسرای فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی در پی فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» قصد دارد، تفتیش گسترده‌ای را از تمامی زندان‌های این رژیم برای یافتن هرگونه تونل احتمالی انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶ 12 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی «والا» گزارش داد که ارتش این عملیات را با همکاری گروهی از کارشناسان مهندسی و ساختمان از فردا یکشنبه و با اهتمام ویژه به زندان جلبوع که فرار اسرای فلسطینی از آنجا صورت گرفت، آغاز خواهد شد.

بر این اساس، زندان مزبور از زندانی‌ها تخلیه و این افراد موقتا به بازداشتگاه‌های دیگر در مرکز و جنوب اسرائیل منتقل خواهند شد.

مقام‌های اسرائیلی تاکنون توانسته اند از مجموع چهار اسیر فلسطینی که به تازگی از زندان جبلوع گریختند، چهار تن از آنان را دستگیر کنند.

فرار شش زندانی فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی که از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار دارد، شوک بزرگی به دستگاه‌های امنیتی، سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

پنج اسیر متواری فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح می‌باشند که به حبس‌های طولانی مدت محکوم هستند.

این ۶ اسیر فلسطینی توانستند با حفر تونل در سلول خود موفق به فرار از این زندان فوق امنیتی شوند؛ رویداد کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اشغالگر قدس رقم زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل