بازدید 20279

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم شهریور/ رکوردشکنی واکسیناسیون با تزریق بیش از ۱.۱ میلیون دوز در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳۱ میلیون و ۴۵۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۲۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۳۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 08 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۲۰ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۳۸ دوز اول و ۱۰ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۵۶ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۳۱ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۹۴ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد که بیشترین (رکورد) واکسیناسیون روزانه در کشورمان است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۷۱۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۷۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۳۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۲ هزار و ۴۳۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۶۵۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۵۳۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۲۹ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۵۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
اگر همان نرخ مرگ ومیر 2.5 درصد را بپذیریم و همچنین تعداد افرادی را که روزانه بستری می‌شوند نرخ مرگ و میر بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام میشود
سلام
بعد از این مدت دیگه حالا می تونید کلمه "به مراتب" را از جمله "همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان...." حذف کنید. نزدیک شدیم کم کم
خدا را شکر
با سلام بیایید به خاطر خدا جلوی تجمع و کشتار جمعی را بگیرید . نمایشگاه تهران قصد دارد چندین نمایشگاه را همزمان یرگزار کند بیایدد نکذارید فاجعه شود
با اینهمه تزریف چرا پس اینقدر کشته داریم
بسیار عالی شده تزریق واکسن را به 2 میلیون دوز برسانتید که سریعا تمام بشه
نمیدانیم سازنده و منتشر کننده ملعون ویروس کرونا الان چه احساسی داره ؟

چهار میلیون نفر را به قتل رسانده
فقط یک چینی می تونه اینقدر بی احساس باشه
چرا آمار کشته ها را آخر متن میگی
در تیتر خبر باید آمار کشته ها باشه ولی نیست
کسانی که شرایط واکسن زدن را دارندو از زدن ان خودداری میکنند چی میشوند
چرا در تیتر امار فوتی ها رو نمیزنید
تبریک به وزارت بهداشت، انشاالله بیش از یک میلیون واکسن در شبانه روز تثبیت گردد
لطف کنید بررسی کنید...
سایت whoآمارها رو میگه. نرخ مرگ در دنیا به زیر ۵ هزارم رسیده و ایران ۲ و نیم درصده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار