بازدید 9160

واژگون شدن کامیون در میدان هفت تیر تهران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار به علت عدم توانایی راننده در میدان هفت تیر واژگون شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 28 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز در محدوده میدان هفت تیر یک دستگاه کامیون حامل بار واژگون شد.

او افزود: این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با جداول به پهلوی چپ واژگون شد.

رنجبر گفت: خودروهای عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد، خودروی خود را متوقف کنند و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آن‌ها نیز متوقف شوند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه رییس و تیم‌های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود: با تلاش‌های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ کامیون را به گوشه راه منتقل کرد.

رنجبر از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراه‌ها، از سبقت و سرعت جدا خودداری کنند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند تا شاهد وقوع این حوادث در سطح شهر نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست