بازدید 4742

حمله شدید منصوریان به وتوی مدیر کارخانه آلومینیوم

با باشگاه آلومینیوم اراک ۲ سال قرارداد دارم و کارمند مدیرعامل کارخانه و سهامدار نیستم. آقایان می‌توانند هر نظری در موردم بدهند و من هم می‌توانم هر حرفی در موردشان بزنم
کد خبر: ۱۰۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 24 August 2021

شب گذشته خبر تمدید قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه آلومینیوم اراک توسط رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد، اما امروز مساله بی خبری برخی از اعضای هیات مدیره آلومینیوم باعث شد اخباری در خصوص برکناری منصوریان با حکم مدیرعامل شرکت آلومینیوم مطرح شود.

علیرضا منصوریان در واکنش به شایعات برکناری از هدایت آلومینیوم اراک گفت: من هم مثل شما اخباری در خصوص برکناری‌ام توسط رییس کارخانه آلومینیوم را شنیده‌ام. اما وقتی پنج ماه قبل به اراک رفتم، نه با رئیس کارخانه قرارداد منعقد کردم و نه با سهامدار. بنده با مدیرعامل به نمایندگی از باشگاه قرارداد بستم. دیشب هم وقتی به اراک رفتم پس از تایید کمیته فنی قرارداد دو ساله با مدیرعامل باشگاه منعقد کردم.


او تصریح کرد: بنده در حال حاضر با باشگاه آلومینیوم اراک ۲ سال قرارداد دارم و کارمند مدیرعامل کارخانه و سهامدار نیستم. آقایان می‌توانند هر نظری در موردم بدهند و من هم می‌توانم هر حرفی در موردشان بزنم. اما این را بدانید من از همان روز اول با باشگاه قرارداد داشتم و حالا هم دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی