بازدید 7124
۳

مرگ عابر پیاده در برخورد خودرو با دیواره ستون پل

رئیس سازمان آتش نشانی کرج از برخورد خودرو سواری با عابر پیاده و انحراف خودرو به سمت دیواره ستون پل که منجر به مرگ عابر پیاده و محبوس شدن راننده خودرو مذکور شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 22 August 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، عباس وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز برابر تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف پژو ۲۰۶ با دیواره ستون پل در محدوده خروجی اتوبان تهران، بعد از زیرگذر خلج آباد بلافاصله نیروهای نجات از دو ایستگاه عملیاتی به محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر عدم کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده صورت گرفته که راننده پژو با توجه به سرعت زیاد، در ابتدای امر با فرد مونث ۷۰ ساله عابر پیاده برخورد و نتوانست خودرو خود را کنترل کند؛ بنابراین از مسیر راه خارج شده و به شدت با دیواره ستون پل برخورد می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این حادثه یک نفر فوتی مونث ۷۰ ساله داشت و راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری محبوس شده بود با حضور عوامل آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با بیان اینکه رانندگان در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف داشته متذکر شد: از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و مقرره حرکت کنند تا از بروز حوادث این چنینی خودداری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
فرد مونث!
این چه نوع ادبیات گفتاری ست ؟؟؟؟مونث 70 ساله؟؟؟مگر کاربرد وکاکرد واژه ها عوض شده که بجای واژه های آشنای خانم وآقا از مونث ومذکر استفاده میکنید؟
اگر سرعتش زیاد بوده باید مجازات بشه و به دیه اکتفا نشه، مجازات هم زندان و محرومیت 10 ساله از رانندگی .... من باشم اینجوری قانون می نویسم تا با جان مردم بازی نشه... حوادث رانندگی در ایران کم از کرونا نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست