بازدید 11327
۴

مسئول امنیتی طالبان: از خوشحالی مردم خوشحالیم!

قاری صلاح الدین گفت: مردم از سرنگونی دولت قبلی، بازگشت مجاهدان و برقراری امنیت خوشحالند در نتیجه ما نیز از خوشحالی مردم بسیار خوشحالیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 16 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ گروه خبری شبکه تلویزیونی الجزیره قطر که هیئت عالی رتبه طالبان را در ورود به کاخ ریاست جمهوری همراهی می‌کرد در یکی از بخش‌های کاخ با قاری صلاح الدین ایوبی که خود را مسئول حلقه مرکزی کمیسیون نظامی امارت اسلامی افغانستان (طالبان) معرفی می‌کند به گفتگو نشست.

خبرنگار در ابتدا گفت: خودتان را معرفی کنید؟
صلاح الدین گفت: قاری صلاح الدین ایوبی هستم مسئول حلقه مرکزی کمیسیون نظامی امارت اسلامی افغانستان (طالبان)

خبرنگار پرسید: شما پس از بیست سال به اینجا برگشتید، احساستان چیست؟
صلاح الدین گفت: الحمدلله، احساس بسیار خوبی داریم، هر فردی را که می‌بینیم خوشحال است و از اینکه از دولت قبلی خلاص شد، مجاهدان برگشتند و امنیت بازگشت، خدا را شکر می‌کند. در هر حال مردم خوشحالند و ما هم از خوشحالی مردم بسیار خرسندیم، از اینکه ملت ما خوشحال است ما هم خوشحالیم.

خبرنگار الجزیره گفت: برنامه شما چیست؟ آیا دیگران را در قدرت شریک می‌کنید؟
این مسئول امنیتی طالبان گفت: برنامه ما این است که کمیسیون سیاسی امارت اسلامی (طالبان) به همراه کمیسیون‌های دیگر سلسله نشست‌هایی برگزار خواهند کرد تا انشاء الله در آینده حکومتی فراگیر در افغانستان داشته باشیم.

خبرنگار پرسید: بزرگان طالبان، مثل عبدالغنی برادر، شیخ هبت الله آخوندزاده، شیخ عبدالحکیم و ... دیگران چه برنامه‌ای دارند، آیا به کابل می‌آیند؟

صلاح الدین گفت: ملا برادر عضو کمیسیون سیاسی امارت اسلامی (طالبان) است که در قطر حضور دارد، شاید به زودی به افغانستان بیاید، اما زمان آمدن ایشان را نمی‌دانیم. شیخ هبه الله آخوند زاده نیز به همراه دو معاون محترمش در افغانستان حضور دارند، به محض اینکه کمی امنیت برقرار شود به کابل می‌آیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
مردم خوشحالند که دارن اینجوری فرار میکنند
پدر سوخته مردم با ديدن قيافه شما واقعا ميتوانند خوشحال باشند؟
بهتره بمیری شپشو
عجب تیتر مسخره ای
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست