بازدید 6336

نفتالی بنت مانع دیدار بنی گانتس با محمود عباس شد

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که "نفتالی بنت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع نشست "بنی گانتس" وزیر جنگ این رژیم با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 14 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، گانتس پس از رد درخواست دیدارش با محمود عباس از سوی نفتالی بنت اعلام کرد که «من از بلندپایه‌ترین و مناسبت‌ترین مقام‌های اسرائیلی برای انجام این دیدار هستم».

بنا به این گزارش، گانتس هم ضمن مخالفت گفت وگوی بنت با رئیس تشکیلات خودگران تأکید کرد که بیشتر اعضای دولت اسرائیل از جناح راست هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین درباره نشست "یائیر لاپید" وزیر خارجه اسرائیل با محمود عباس هشدار داد: این دیدار پیامد‌های سیاسی ملموسی را به دنبال خواهد داشت که اسرائیل در حال حاضر نمی‌خواهد با آن روبرو شود.

این شبکه اسرائیلی به دلیل مخالفت بنت با درخواست گانتس و یا مخالت وزیر جنگ با دیدار لاپید با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره‌ای نکرده است.

بنی گانتس ماه گذشته با محمود عباس تماس تلفنی برقرار کرد و این در حالی است که بنت نه تنها هیچ تماسی با رئیس تشکیلات برقرار نکرده، بلکه با ازسرگیری مذاکرات با طرف فلسطینی درباره حل و فصل مشکلات طرفین مخالفت می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل