بازدید 7942
۵

بیمارستان‌های توکیو مملو از بیماران کرونایی شده است

شبکه تلویزیونی ان اچی کی ژاپن گزارش داد، بیمارستان‌های توکیو مملو از بیماران کرونایی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 11 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی ان اچی کی ژاپن، بیمارستان‌های توکیو مملو از بیماران کرونایی شده است.

مجری این شبکه تلویزیونی گفت: مقامات در توکیو همچنان با موج شدید ابتلا به کرونا در این شهر مقابله می‌کنند. در روز سه شنبه آن‌ها با بیشترین تعداد بیماران کرونایی با شرایط حاد مواجه شدند. این تنها ۱۷۶ نفر از تعداد بیماران روز دوشنبه بیشتر بود. این بیشترین تعداد از زمان آغاز همه گیری است. ۷۰ درصد بیماران ۵۰ ساله و یا جوان‌تر هستند. موارد ابتلا در سنین ۴۰ یا ۵۰ سال بیش از دیگر مقاطع سنی است.

در ادامه تاکدا شینهرو رئیس بیمارستان کاواگوچی توکیو گفت: ما هم اکنون بیشترین تعداد مبتلایان در سن ۴۰ سال و یا جوانتر را در مقایسه با امواج پیشین شیوع کرونا تجربه می‌کنیم.

در ادامه مجری گفت: شمار مبتلایان به کرونا در خارج از توکیو هم در حال افزایش است. در روز سه شنبه شمار موارد ابتلا به کرونا در ژاپن به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید. ۱۹ نفر هم جان باختند.

در ادامه یوکوبوری شوجی پزشک بیمارستان نیپون توکیو گفت: ما شاهد مراجعه شمار زیادی از افراد به بیمارستان هستیم. ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ممکن است که شانس بسیاری از افراد برای زنده ماندن از دست برود.

مجری افزود: تا روز دوشنبه ۱۷۰۰ نفر در توکیو که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است در خانه‌های خود قرنطینه شده اند. این یازده برابر بیشتر از یک ماه گذشته است.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
الان توکیو چیه ، اصلا کل دنیا داره نابود میشه ، دست بردارین از این سیاست کهنه و متعفن که بقیه دنیا داغونن و ما مشکلی نداریم دو تا عکس از تو بیمارستان های توکیو بذار مطلب چرت و پرت بیشتر نمک به زخم پاشیدنه
همه بدند ما خوبیم...
شما فکر خودتون باشید لطفا کاری به دنیا نداشته باشید
مردن و مردن، ۱۹ نفر مردن! اینجا روزی ۶۰۰ ۷۰۰ تا میمیرن اینقدر شلوغ نمیکنن چقدر سوسولن اینا!
بله درسته بیمارستانهاشون مملو از بیماران کرونایی ولی مرگ ومیرهاشون انگشت شمار نه مثل شما فله ای.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل