بازدید 40562
دو هزار و پانصد و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه سعید جلیلی به جوانان انقلابی / واکنش یک نماینده به زیر گرفتن دو زن به دلیل بد حجابی / آقاتهرانی: با طرح صیانت، می‌خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: علت رأی ندادن نایب رئیس مجلس به لغو بررسی اصل ۸۵ طرح صیانت از فضای مجازی / تلاش جلالی برای تاسیس شبکه روس زبان در صدا و سیما / ابطحی به حسین شریعتمداری: من لال نبودم، اما دوستی شما دوستی خاله خرسه است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 10 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وکیل خانواده روح الامینی: حکم تبرئه سعید مرتضوی احتمالاً صحت دارد

میرمجید طاهری، وکیل خانواده روح الامینی در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود و انتشار اخباری مبنی بر برائت سعید مرتضوی، اظهار کرد: هنوز دادنامه‌ای به ما ابلاغ نشده است. ما از سال گذشته پیگیر این پرونده بودیم به این دلیل که یک مرتبه آقای مرتضوی در اسفند ماه سال ۹۸ تقاضای اعاده دادرسی کرده بودند و در همان اسفند ماه با درخواست ایشان در شعبه اول دیوان عالی کشور موافقت شد. بعد از نقض پرونده به شعبه ۸ کیفری یک ارسال شد و ۸ کیفری یک رأی دیوان را نپذیرفتند و حکم قبلی را تأیید کردند.وکیل خانواده روح‌الامینی تأکید کرد: پرونده‌های این چنینی در حالت عادی بسیار زمان بر است. پرونده ایشان سریع رسیدگی شده و احتمال دارد که این خبر صحت داشته باشد اما هیچ گونه دادنامه‌ای به دست من و موکلینم نرسیده است که به صورت قطعی این خبر را تأیید کنم. طاهری اضافه کرد: با توجه به سابقه رسیدگی در شعبه اول دیوان عالی کشور و نقضی که در گذشته توسط آقای مرتضوی مقدم رییس محترم دیوان عالی  صورت گرفت، ممکن است قسمت دیگر از اتهامات نیز مجدداً‌ در همان شعبه نقض شده باشد.

واکنش یک نماینده به زیر گرفتن دو زن به دلیل بد حجابی: پاسخ محکم به رفتارهای طالبانی می دهیم تا درس عبرت شود

نماینده مرند و جلفا در مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه واکنش نشان داد. معصومه پاشایی بهرام در توئیتی نوشت: «‌در مورد زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه، باید بگویم بعضی ها نمی فهمند در کشور متمدنی به نام ایران زندگی می کنند و اینجا پاسخ قضایی محکم به رفتارهای طالبانی می دهیم تا درس عبرتی برای آنان شود که می خواهند امنیت اجتماعی زنان را خدشه دار کنند.»

عدم تعطیلی دو هفته‌ای کشور در ستاد کرونا بدون حتی یک رای مخالف تصویب شد

روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور درخصوص علت عدم تعطیلی کشور نوشت: کما فی السابق؛ هرگونه تصمیمی در ستاد ملی کرونا به اتفاق آرا تصویب می شود و نظرات فردی و بخشی ملاک تصمیم جمعی نیست. پیشنهاد تعطیلی نیز ابتدا درقرارگاه مورد بحث قرار گرفت و سپس در ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور محترم، باتوجه به شرایط فعلی بدون هیچ مخالفتی، عدم تعطیلی تصویب شد. سعید نمکی وزیر بهداشت پیشتر در نامه‌ای به رهبری از ایشان خواسته بود که دستور تعطیلی دو هفته‌ای کشور را بدهند؛ مقام معظم رهبری نیز برای بررسی تخصصی این موضوع، آن را منوط به تصمیم‌گیری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا کرده بودند.

آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره طرح صیانت گفت: ما در تلاش هستیم که از کاربران فضای مجازی حمایت مالی صورت بگیرد چرا که کاربران برای استفاده از فضای اپلیکیشن‌هایی که از خارج مدیریت می‌شوند همچون تلگرام باید هزینه‌ای برای فیلترشکن بپردازد، ضمن اینکه هزینه‌ای که مردم برای داخل می‌پردازند با هزینه اینترنت خارجی برابری دارد که در تلاش هستیم این هزینه برای کاربران به یک سوم کاهش پیدا کند و شرایطی را فراهم کنیم که از نظر اقتصادی برای مردم مقرون به صرفه باشد.

واکنش چمران به نامه سازمان بازرسی در مخالفت با انتخاب زاکانی: در این نامه اسمی از شخصی نیامده

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با نامه ارسال شده از سوی سازمان بازرسی به شورای شهر تهران و همچنین شوراهای استان تهران واکنش نشان داد. مهدی چمران در حاشیه برگزاری سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی اظهار کرد: این نامه محرمانه است و نباید درباره آن توضیح دهم. در این نامه به شرایط کسانی که می‌خواهند شهردار شوند، اشاره شده و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده را یادآوری و توصیه کرده‌اند که آنها رعایت شود. وی در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: این گونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است. همچنین در این نامه اسمی از شخصی نیامده است. چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران با سران سه قوه دیداری را انجام خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلا برنامه‌ای نداریم.

نامه بسیج دانشجویی به زاکانی: انتظار داریم در صورت نداشتن جوابی مستدل و قانونی، استعفا دهید

این نامه خطاب به زاکانی آمده است: به نظر می‌رسد شما طبق قوانین، صلاحیت قانونی لازم جهت تصدی شهرداری تهران را دارا نیستید، زیرا طبق بند ب ماده‌ی یک «بخشنامه‌ی تعیین مدارک و رشته‌های تحصیلی موضوع تبصره ۱ ماده ۲ آیین‌نامه‌ی اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۱۳۹۷/۹/۲۵ هیات وزیران»، رشته‌ی تحصیلی شما یعنی پزشکی هسته‌ای، جزو رشته‌های مرتبط اشاره‌شده در گروه علوم تجربی نمی‌باشد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با نمایندگان مجلس فرمودند: «یکی از آسیب‌های مجلس شورای اسلامی این است که نماینده از اولی که وارد مجلس می‌شود، نقشه‌ی رسیدن به فلان پست اجرایی را در سر خود بپروراند.» با توجه به تأکید ایشان مبنی بر پرهیز از تلاش برای رسیدن به پست‌ها و مناصب بیرونی و ادامه‌ی مسئولیت در مجلس و همینطور تصریح خود شما بر رها نکردن مرکز پژوهش‌ها، چه توجیهی برای نیمه‌کاره رها نمودن مسئولیت نمایندگی‌تان در مجلس دارید؟ در همین راستا بسیج دانشجویی، از جناب‌عالی که خود زمانی در این شجره‌ی طیبه فعالیت داشته و جلودار بوده‌اید، انتظار دارد که در اسرع وقت در جلسه‌ای پاسخ ایرادات وارده را اعلام نموده و در صورت نداشتن جوابی مستدل و قانونی، از قبول سمت شهرداری تهران خودداری کرده و استعفای خود را از این مسئولیت اعلام فرمایید.

ابطحی به حسین شریعتمداری: من لال نبودم اما دوستی شما دوستی خاله خرسه است

عضو مجمع روحانیون مبارز در توئیتی به یادداشت حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان واکنش نشان داد.محمدعلی ابطحی در توئیتی نوشت: من نوشتم تحلیف تمام شد به فکر کرونایی ها باشید، کیهان بهش برخورده که نکند این تضعیف دولت رئیسی تلقی شود و در حس خود طنازپنداری نوشته رئیسی لال شفا داده. من که هر روز می نوشتم. لال نبودم اما این دقیق ترین روش دوستی خاله خرسه است. حداقل ۵۸۸ نفر جان دادند.

توصیه سعید جلیلی به جوانان انقلابی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاسخ اغوا، اقناع است و استفاده از هنر برای بیان بهتر مطالب در بسترهایی نظیر فضای مجازی، یک ضرورت است.سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: نباید از مواجهه با سوالات و شبهات نگران شد، چرا که حق، قابل دفاع است.وی تاکید کرد: پاسخ اغوا، اقناع است و استفاده از هنر برای بیان بهتر مطالب در بسترهایی نظیر فضای مجازی، یک ضرورت است.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان مطلب خود آورده است: اگر جوان آگاه و انقلابی موضوعی را درست و حق می‌داند باید با اعتماد به نفس در برابر شبهات از آن دفاع کند.

لبیک مجلس اصولگرا به درخواست رئیسی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به درخواست رئیس جمهور از دستور کار مجلس خارج و قرار شد سال آینده مطرح شود.محمدرضا رضایی‌کوچی درباره طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: روز یکشنبه گزارش کمیسیون عمران در خصوص کلیات طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در صحن مجلس قرائت شد و قرار بود امروز موافقان و مخالفان نظرات خود را ارائه کرده و این طرح بررسی شود اما این طرح از دستور کار مجلس خارج شد.وی درباره علت مسکوت شدن این طرح، گفت: رئیسی طی نامه‌ای خواست که این طرح فعلاً مسکوت مانده و سال آینده مطرح شود. با توجه به اینکه یکی از شعارهای رئیس جمهور ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بود، اگر وزارت مسکن ایجاد نشود، این کار به سادگی انجام نخواهد شد.نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی اکنون بسیار عریض و طویل است و باید تفکیک وزارت راه و شهرسازی عملیاتی شود.

تلاش جلالی برای تاسیس شبکه روس زبان در صدا و سیما

نماینده جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک یک شبکه روسی زبان در ایران ایجاد شود.طبق گزارشی که خبرگزاری تاس روسیه روز سه شنبه (امروز) منتشر کرد، سفیر و نماینده تهران در مسکو درباره احتمال ایجاد شبکه تلویزیونی روس زبان در ایران صحبت کرد.طبق این گزارش، کاظم جلالی در سخنرانی برای «بنیاد عمومی دیپلماسی گورچاکوف» گفت: «شبکه‌های زیادی به زبان‌های مختلف (در ایران) وجود دارد اما هنوز هیچ شبکه به زبان روسی نیست».سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ادامه داد: «ما در حال حاضر در حال صحبت با رهبران (مسئولان) مرتبط برای ایجاد یک شبکه روس زبان هستیم».وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایجاد این شبکه روس زبان در «آینده نزدیک» محقق شود.

اولین پیام سفیر جدید انگلیس در ایران

سفیر جدید انگلیس در تهران با انتشار ویدئویی از از خود نخستین روز کاری در ایران، بر همکاری در روابط تهران و لندن تاکید کرد.سایمون شرکلیف با انتشار ویدئویی از خود گفت: سلام، من سایمون شرکلیف هستم، سفیر جدید انگلیس در ایران. این اولین روز ماموریتم در تهران است.وی ادامه داد: خیلی وقت پیش از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ به عنوان یک دیپلمات جوان در تهران بودم و آنقدر خاطرات خوبی داشتم که واقعاً برای این روز، خیلی منتظر بودم. امروز از دیدن دوستان و همکاران قدیمی در سفارت انگلستان خیلی خوشحال بودم و ان‌شاءلله به زودی دوستان بیشتری در تهران هم قدیم و هم جدید می‌بینم.شرکلیف با اشاره به فرصت‌ها و چالش‌ها در روابط دوجانبه انگلیس و ایران وجود دارد، اظهار داشت: با این تاریخ طولانی و پیچیده که هم بالا و هم پایین داریم، ولی می‌خواهیم با مسئولان ایرانی با این فرصت‌ها و چالش‌ها با هم به نفع هر دو کشور کار کنیم.

علت رأی ندادن نایب رئیس مجلس به لغو بررسی اصل ۸۵ طرح صیانت از فضای مجازی

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس درباره علت رأی ندادن به طرح «لغو بررسی طرح صیانت طبق اصل ۸۵» به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: این اتفاقی معمول است، ممکن است کسی تلفن ضروری داشته باشد و رای ندهد، برخی در مجلس هستند و رای نمی دهند.سیستم رای دهی برای هر نماینده یک جا را تعریف کرده است؛ آنجا که می نشیند، من هم پشت میز و صندلی خودم می توانم رای دهم اما وقتی برای اداره مجلس به جایگاه هیات رئیسه می روم، سیستم برای رئیس مجلس تعریف شده که بخش فناوری باید آن را جابجا کند و تا زمان رای دادن معلوم نمی کند سیستم من به صندلی من وصل است یا در جایگاه هیات رئیسه. با این حال از کجا معلوم که من مخالف یا موافق این طرح بودم؟ شاید رای من به سبد موافقین می افزود.

رای شورای شهر تهران به زاکانی، باطل است

پیمان حاج‌محمود عطار، وکیل دادگستری در گفت‌وگو با «شرق» توضیح داد: با توجه به مقررات جاری کشور، کسی که می‌خواهد پست دولتی داشته باشد، برابر قانون منع دوشغله‌ها نمی‌تواند هم‌زمان شغل دیگری در سازمان، نهاد یا ارگان دولتی و حتی غیردولتی داشته باشد. در ماجرای انتخاب علیرضا زاکانی نماینده مجلس به‌عنوان شهردار پایتخت ایران باید این سؤال پاسخ داده شود که آیا او در زمان نامزدی برای کسب این پست استعفا داده و استعفا از سوی هیات‌رئیسه مجلس پذیرفته شده یا خیر؟ اگر مراحل قانونی استعفای این نماینده مجلس در زمان انتخابش به‌عنوان شهردار طی نشده باشد و آقای زاکانی بدون قطع این رابطه استخدامی نامزد این پست بوده باشد، از هم‌اکنون این انتخاب با شکایت به دیوان عدالت اداری قابل ابطال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۹
موضوع اینه که همه این اعضای ستاد کرونا و‌خانواده های آنها واکسن فایزرز را زده اند و‌خیالشان از بابت کرونا راحته. جان مردم هم که اصلا مهم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
مدرک داری؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بله. اون موقع که تازه واکسن فایزر آمده بود، تمام مسئولین رعایت پروتکل ها و ماسک زدن رو نصفه نیمه انجام دادند و دیدارهایشان شروع شد. دقیقا ژانویه 2021 رفتن قالیباف به مسکو، دیدارهای لاریجانی و دیدارهای پرجمعیت دیگر که قبل از آن خبری نبود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
مدرک فساد عالم گیر تو این مملکته تو باید مدرک بیاری
تبرئه قاضی سعید مرتضوی ضربه بزرگی بود به اعتماد مردم

این اشتباه گران تمام خواهد شد
کسانیکه سعید مرتضوی را تبرئه کردند بدانند چیزی از منفور بودن این فرد کم نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
احتمالا قراره پست و مقامی هم نصیب ایشا ن شود
وقتی که جبهه پایداری ها، قصد صد در صد کردند که سنگر شهرداری را هم با زاکانی تسخیر کنند

حالا اسمان به زمین بیاد هم الان جلو دار اینها نیست

فقط ببینید که مهدی چمران چطور حرفی که پشت میکروفن زده را با موضع الانش چطور ۱۸۰ درجه تفاوت دارد ؟؟

جناب جلیلی واقعا چرا طوری حرف میزنید که حتی خودتان هم سخت متوجه میشوید ؟

ایا واقعا فکر می کنید پیچیده و فلسفی و عربی صحبت کنید ، ایا کلاس تان بالا می رود ،؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
وقتی آدم حرف حسابی نداشته باشه باید اینطور
حرف بزنه دیگه
روز بخیر ، به جناب آقای تهرانی بفرمائید که لطفا ، خواهشن غم هزینه ما مردم ساده بخصوص دانشجو و بازنشسته را نخورند ، ما توان خرید vpn را نداریم که بخواهیم وارد تلگرام بشویم
چقدر زود داره دوران احمدی نژاد تکرار میشه ، قداست سازی حسین شریعتمداری برای رئیسی خیلی زود شروع شده . بنده خدا ابطحی گفته بابا روزی 600 نفر دارن جانشان را از دست میدن زود باشین یه فکری بکنین آقای شریعتمتداری فکر کرده به قداست رئیسی برخورده و فورا گارد گرفته اونم با توهین افترا.!!! v
آقا اگر ما نخواهیم امثال آقا تهرانی از ما حمایت کنند، باید کیو ببینیم؟
اصول گرا یا وصول گرا اقای زاکانی
شما می خواهید برای روس ها سخنرانی مذهبی پخش کنید؟ یا شاید هم می خواهید خواهران روس را امر به معروف بفرمایید حجابشان را رعایت کنند. یعنی به هر ترفندی باید برای فک و فامیل شغل جور کنید؟ این روس ها از صبح تا شب مشغول عیش و نوش هستند ها از ما گفتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
شاید هم روسها می خواهند برای ما برنامه های مذهبی پخش کنند!!!!!!!!111
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم
کل اینترنت را قطع کنید که هزینه آن به صفر برسد.
مردم متوجه نیستند که قطعی آب و برق هم بخاطر کاهش هزینه آنهاست .
اگر نفس کشیدن مردم را هم قطع کنید کل هزینه های مردم را به صفر خواهید رساند.
اگر تفکیک وزارت "طرح" بوده یعنی نمایندگان مجلس پیشنهاد داده اند چرا با درخواست رئیسی عقب نشینی کرده اند؟
اون ور اب اشنا نداری برام گرین کارت جور کنه؟
بعضی از نماینده ها حتما از این راننده دیوانه تقدیر خواهند کرد
هر چه زودتر جلوی این برخورد های شخصی با بد حجابی رو بگیرید. اکر خدای نکرده این کار رسم بشه عواقب وحشتناکی داره. مردم رو به جون هم نندازین. از فردا هرجا چادری گیر بیارن معلوم نیست باهاش چکار کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
امروز اگر لطف خداوند شامل حال مسلمین نمیشود و مشکلات کشور نه تنها حل نمیگردد بلکه هر روز اوج میکیرد به خاطر ریختن قبح گناه توسط عده ای در داخل جامعه است باید با پاک کردن منابع گناه از جامعه زمینه رفع مشکلات جامعه اسلامی را فراهم نماییم
ناشناس
| France |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
چشمتان را بر همه گناهان خودتان که از شماره بیرون است بسته و تنها بد حجابی را که هیچ معنی و تعریف مشخصی ندارد گناه می دانید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
13:20 شما تشریف ببر افغانستان .الان همفکرانت در حال پاکسازی جامعه هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
گفتید:
"امروز اگر لطف خداوند شامل حال مسلمین نمیشود و مشکلات کشور نه تنها حل نمیگردد بلکه هر روز اوج میکیرد به خاطر ریختن قبح گناه توسط عده ای در داخل جامعه است باید با پاک کردن منابع گناه از جامعه زمینه رفع مشکلات جامعه اسلامی را فراهم نماییم"

احسنت،لطفا جهت انجام این مهم لطفا از تولید مثل پرهیز کنید و به نزدیک ترین تیمازستان جهت معالجه مراجعه کنید.
این دسته از افکار نشان دهنده اسکیزوفرنی حاد می باشد که پیشرونده بوده و هر روز باعث ایجاد مشکل بیشتر امثال شما برای مردم خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰.قبح گناه را آنانی شکستند که به دزدی و کلاهبرداری و اختلاس دست زدند و بعدش توی خیابان دنبال یک تار موی زنان وآستین کوتاه مردان بودند... .مسلمین؟مسلمی مانده؟
سفیر ایران در روسیه به فکر گسترش فرهنگ ایرانی در روسیه است یا برعکس نفر روس ها شده؟؟؟
کیهان هست و جز تصییع بیتالمال و تهمت به این و آن ازش انتظاری نیست.
لطفاً یکی پاسخ بده که اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تا الان چی را به مصلحت دانستند که به این حال و روز دچار شدیم
صبح تا شب دشمن دشمن میگن و در نهایت یک تبعه امریکا سر از مجلس انقلابی در میاره !!!!
اقای تهرانی اگر طرح صیانت اجرا واینترنت خارجی قطع شود مردم به اینترنت ماهوارهای خارجی روی میاورند و شرکتهای اینترنت داخلی خصوصی ودولتی که در امد سرشاری برای دولت دارند با این تعصب بیجا وطرحهای ابکی وبی مطالعه ورشکست خواهند شد بنابراین ای چه حمایت مالی است .
جلیلی حتی نمیداند که با جوانان خودمان ، چطور و با چه ادبیاتی حرف بزند !!!!

بعد انتظار داشتیم ، با دیپلماتهای ۵+۱ بتواند مذاکره کند !؟
جالبه...آقای جلیلی عضو فعال مجمع تشخیص با تبلت آمریکایی مایکروسافت و با برنامه آمریکایی توییتر پیام انقلابی در خصوص فضای مجازی به جوانان می دهند...آخر شما مسئولین چه وقت میخواهید از خواب بیدار شوید ...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
خودشان کاملا بیدارند. لالایی می خوانند که مردم را خواب کنند
در مورد مخالفت کمیته ملی کرونا با تعطیلی دو هفته ای نوشته اند که بدون حتی یک مخالف رد شد. یعنی خود وزیر بهداشت که پیشنهاد داده هم با پیشنهاد خودش مخالفت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
!از این وزیر بانمک هیچ چیز بعید نیست
مردم حمایت از شما نخواهند به کجا باید پناه ببرند
جناب وکیل زاکانی تا زمانیکه حکم رسمی از وزیر کشور نگیره شاغل شهرداری حساب نمیشه. خوب تا اون موقع استعفا هم میده. این طوری رئیسی هم یک ماه دوشغله بود
آقای جلیلی حق قطعا شما نیستید میتونی به شبهات من جواب بدین
کاش جناب جلیلی ملاک‌های جوان انقلابی رو اعلام کنن تا مشخص بشه طرف صحبت ا ون کیه، اگه امثال همینان که بدون پیراهن، زیر یک سقف_ بدون رعایت دستورالعمل ها برای حفظ جان خودشون و سایرین _ مشغول بالا و پاییدن پریدن و سینه زدنن که تو فیلمای امروز دیدیم هیچ سوال و شبهه ای رو نمیتونن جواب بدن که بماند با این روش عزاداری شون کلی شبهه برا امثال من هم ایجاد کردن، نمیدونم فهم این جماعت از دین و مناسک و شعائر دینی چی هست؟ شایدم متدین نیستم و درک این کارا برام سخته. البته اگه کار اینا درسته من دچار نقصان در اعتقاداتم هستم
آقا تهرانی هدف اصلی از طرح صیانت کاربران فقط حمایت مالی است به دنبال اهداف دیگری نیستید، صداقت از شرایط لازم یک مسلمان و مومن است.
حاجی ! ما یه پولی میدیم شما از ما صیانت نکن!
مرسی!
اقای تهرانی چرا بی راهه میروید شما برای مردم دلسوزی نکنید لطفا شما اگربفکرکردم هستید فقط فیلترنکنید همین شما نمایندگان هرجا خواستید کاری برای مردم کنید بیچاره کردید مردم را معلوم نیست پشت این طرح په رانت بزرگی وجود دارد خدا به مردم کمک کند ازشراین طرح صیانت
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم

آقا اگه ما نخواهیم شما از ما حمایت مالی بکتید به کی باید بگیم؟؟؟؟!!!!
آش رو بیشتر از این شور نکنید. وقتی قراره زاکانی شهردار بشه، از آسمون سنگ‌هم بباره، بازم میشه.
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم
موضوعات مالی باید دغدغه کمیسیون اقتصادی باشد وقتی این مسائل از زیان رئیس کمیسیون فرهنگی زده می شود آیا مردم حق ندارند شک کنند و تعجب کنند. تو را به خدا با مردم روراست باشید
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی .البته امسال آقای چمران آنقدر غره شده اند که اصلا بفکر ثاثیر تصمیماتشان در جامعه نیستند.خدایا مراببخش چه اشتباهی کردم دوباره به این گروه رای دادم .خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار.
پاسخ ها
ماندانا
| United States of America |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
خدا رو شکر که همین اول کار از رأی خودت پشیمون شدی. اون زمان ما گلو پاره کردیم که رأی ندین برای همین موقع بود. حالا صبر کنین ببینین این جماعت انقلابی و مردمی چه بلاهایی سر ما مردم بیارن!
نماینده مرند وجلفا کاملا درست میگویند ...باید همان بلایی بر سر این راننده آورد که بر سر اسید پاشهای اصفهان.آوردند.
رفتارهای طالبانی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هر کسی که تیتر این خبر رو میشنوه باید بشینه و ساعت ها و روزها به دلایل وقوع این گونه رفتار ها در جامعه فکر کنه

چی شد که اینجوری شد؟
از این مجلس خیری ندیدیم اما یک نماینده برای اولین بار حرف مردم پسند زد .
اول محکوم کردن راننده پژو
و دوم یاد آوری اینکه طالبان چیست و چه میکند .
اگر کاربران فضای مجازی نخواهند از انها حمایت کنید که را ببینند.....مردم را از گرانی و دزدی و اختلاس حمایت کنید
برای هر دقیقه جلسات مجلس کلی هزینه میشود . تلفن های ضروریتان را در خانه انجام دهید .
کسی که انسانی را زیر میگیرد ایرانی نیست و صددرصد از نوادگان داعش میباشد که به ایران نفوذ پیدا کرده است.
خودتان فیلتر میکنید و خودتان هم نگران هزینه مردم برای فیلترشکن هستید؟؟؟ خب فیلترینگ را بردارید مشکلات حل میشود . شما دنبال چیز دیگری هستید
شما تلگرام و توییتر را رفع فیلتر کنید، مردم پول فیلتر شکن نمی دهند!
در پاسخ به نماینده مرند وجلفا باید بگویم سرکار خانم شما زیر گرفت دو زن را بخاطر بی حجابی در کشور متمدنی چون ایران طالبانی قلمداد میکنید درست است اما ایا بی حجابی دو زن را در کشور اسلامی ایران چگونه تعبیر میکنی ؟ نکند شما ها همچون خیابانهای یک طرفه راهنمایی هستید فقط محکوم میکنید کاری به تخلف نداری منهم موافق عمل زیر گرفتن نیستم ولی شما ها بگید کسی که حکم الهی را نقض می کند چه باید کرد فردای قیامت خداوند تبارک وتعالی از شما بپرسد خانم نماینده در مقام نمایندگی برای اجرای احکام الهی چکار کردید چه پاسخی خواهید داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
در هیچ جای قران حجاب اجباری نشده
در هیچ جای قران برای بی حجابی مجازاتی نیست
پیامبر و ائمه حتی یک بار هم در خصوص حجاب اجباری صحبتی نکرده اند
در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست حتی عربستان
پس شما نگران اون دنیای نماینده نباش
خدا اگه می خواست حجاب اجباری باشه صراحتا در قران می گفت و برای بی حجابی مجازات تعیین می کرد
جمع کنید بساط حرف گذاشتن دهان خدا را !
ناشناس
| France |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
شما چرا دربین همه احکام الهی فقط نگران حجاب هستید؟ تا حالا به کدام اختلاس کننده بیت المال مسلمین از گل نازک تر گفتید؟ با کدام رانت و فساد مبارزه کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
کجای حجاب اجباری ربط داره به حکم الهی

دروغگو
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
اولا لا اکراه فی الدین در مسائل دین اجبار نیست (قران کریم سوره بقره) دوما توصیه می کنم کتاب مسئله حجاب نوشته شهید ایت الله مطهری را بخوانید سوما اگر این روشها پاسخ می داد امروز شاهد این فضا نبودیم در دوران پیش از انقلاب نسبت خانم های با حجاب کامل به بقیه خیلی بیشتر از الان بود در اون زمان نه گشت
ارشاد بود نه خبری از این اتش به
اختیارها قدری تفکر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
نمیدونم این خدای عزو جل چرا فقط برای ما ایرانی ها حکم الهی صادر کرده ولی در قرانش چنین حکمی وجود نداره و گفته زنان پیامبر حجاب را رعایت کنند نه مردم.
داور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
امید،حرف مفت زدن مجازات ندارد؟از همانهایی هستی که سرخود هرچی دلت میخواد عمل میکنی.
عجب مملکتی داریما،دکترنمکی که خودش عضوستادملی مبارزه باکروناست،پیشنهادتعطیلی میده،خودشم بهش رای مخالف میده..خخخخخخخخخخ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
ترسیده متوجه شوند مخالف بوده مجازاتش کنند.
آقای آقا تهرانی ممنون که به فکر ما هستید ، من که قانع شدم واقعا ، اگه جمع بشه قول میدید هیچ سیاست مداری تو ایران حساب توییتر نداشته باشه ؟
زیر گرفته چون مسئول ناکارامد نتونسته این زنارو توجیه کنه که مثل ادم عادی باشید و تحریک امیز نپوشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
امیدجان قرص ساعت 8 رو نخورده و ساعت 8:49 این کامنت رو گذاشته
ناشناس
| France |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
دولت باید یک فکری هم برای معالجه این جماعت دائم التحریک بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
در کل کشورهای جهان و تمام کشورهای مسلمان که حجاب اجباری نیست مردها صبح تا شب دارن به زنها حمله می کنند یا آنها را با ماشین زیر می کنند ؟؟
چرا فکر می کنید با کل عالم فرق دارید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
تو وامثال تو که بیمار هستید نباید بیرون باشید وجاتون در تیمارستانه ...
داور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
از مدارس طالبان فارغ شدی...؟
من به عنوان یک شهروند که کاربر فضای مجازی ام نه میخوام کسی از حقم صیانت کنه و نه اینکه کسی کمک مالی بهم کنه
شما به عنوان نماینده مردم بهتره به فکر کمبود داروی کرونا باشید و نه با این طرح های مسخره مردم رو زده کنید
موضوع زاكاني بهترين محك براي قانونمندي و يا پاسخگو نبودن اصولگرايان هست
اقا مگه قحط الرجاله كه حتما بايد زاكاني رو شهردار كنيد؟؟؟؟؟؟
ما را به خیر شما امید نیست شر نرسان. لازم نیست از ما حمایت مالی کنید
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم

جان مادرتون بی خیال بشید
ما هزینه وی پی ان رو با کمال میل میدیم(هرچند همه میدونند پولش کجا میره)
هزینه برابر اینترنت داخلی و خارجی رو هم اشتباه کردید ظاهرا بابت نت پول نمیدید که نمیدونید!!!!!
مصرف نت خارجی همین حالا هم دو برابر داخلی است هر 1 گیگ خارجی معادل 2 گیگ داخلی است!!!!
یعنی خود وزیر بهداشت که نامه نوشته و درخواست تعطیلی رو داده خودشم هم مخالف تعطیلی بوده؟ مگه ایشان در ستاد حضور ندارد؟
دقیقا مسئولین کاری که مخالف با نظر مردم باشه رو انجام میدن
مثل طرح فضای مجازی
مثل شهردار شدن زاکانی
و....
کسی فهمید که جلیلی چی گفته ؟؟؟!!!!!

همین طوری پیچیده !!؟؟ حرف زده که ۷ تا قطعنامه تحریمی واسه ما گرفت

و بیچاره مون کرد
جنجالها،هجمه ها و هیاهو هاعلیه زاکانی از ترس مبارزه با مفسدین و فساد است
آقا تهرانی بزرگوار ما هیچی از شما نمی خواهیم ،ارزان کردن اینترنت هم ارزونی خوتون ما رو به خیر شما امیدی نیست لطفا شر مرسانید.
یک درصد فکر کنید آقا تهرانی به فکر جیب کاربران ایرانی باشد! واقعا ما رو چی فرض می کنند؟
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم
لطفا" جنابعالی حمایت نفرمایید . از شما به ما خیلی رسیده است . ممنون تان هستیم .
اقا تهرانی اگر ما لطف جنابعالی و تیم شما را نخواهیم کی را باید ببینیم؟؟
خانم نماینده اگر پاسخی به اسید پاشهای اصفهان داده شد به این فرد خاطی هم داده خواهد شد
۵ در صد جوانان از دید آقایان انقلابی هستند و باید همه امکانات و مزایا داشته باشند بقیه هیچی
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم.
-
نمیخواهیم!
نمیخواهیم!
نمیخواهیم!
-
ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان.
باطرح صیانت میخواهند برای دولت جیب دوخته شود و اینترنت محدود شود
خودشون فیلتر کردن حالا میخوان از هزینه های فیلتر شکن بکاهن
درموردتائیدیاعدم تائید سرکارخانم پاشائی نماینده محترم مجلس که فرمودند اینجاکشورمتمدنی است ومسلماًدارای
قوانین متمدنانه درموردزیرگرفتن دوخانم بدلیل به اصطلاح بدحجابی وفرمودندبامجرم برخورد شدیدمیشود بایدصبرکرد
دیدچه برخوردی میشودوچرااصلاًچنین جرمی صورت گرفته
ودرکدام‌آیه کلام الله مجیدچنین مجوزی به یگ راننده خطاکار
داده شده وآنوقت رای دادگاه رافهمیدودرانصورت به متمدن بودن
مهین عزیزمان واقف‌شد انشاالله
بابا راضی به زحمت نیستم به خدا ... از اونطرف تلگرام رو فیلتر میکنین، از این طرف طرح صیانت رو میشه، بعد تازه به فکر وضعیت مالی ما هم هستین؟؟
اصلا مگه استفاده از اینهمه وی پی ن رایگان برای کسی هزینه داره؟
شما اگه به فکر وضعیت مالی کاربران هستی، خب پاتو از روی فیلتر بردار
جای اقای دکتر جلیلی بعنوان فردی مطلع ، هوشمند و برنامه ریز و بسیار سالم و متعهد در مجموعه مدیریتی آقای جلیلی بسیار خالی و جای تعجب دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
تابناک حداقل این نظر را برای روشن شدن امثال ناصر منتشر کن که اینقدر برای جلیلی متاسف نباشند و بدانند که او یکی از مهمترین مشاغل یعنی دبیری دولت در سابه را داراست.
نیاز به حمایت مالی نیست!
جدا آدم لذت می بره از گفتار مسئولان این کشور آن یکی که بر مسند یک جریده حدود 20 -30 سالی است تکیه داده بعنوان خبرنگار چنین ادبیات پر محتوایی از خودشان ارائه می فرمایند که در جواب یک معترض در کمال بی ادبی ایشان را لال خطاب می کند و شهردار جدید هم بخاطر بات بازی های خاص خودش در مناظرات منصوب چست به این مهمی می شود فارغ از اینکه سوادش را دارد یا نه آن وقت همه هم دم می زنند ما برای خدمتگزاری به مردم هستیم
به نظر من بهترین خدمت به مردم گذاشتن کنار چنین آدم هایی و استفاده از انسانهای با دانش و کار بلد است که فعلا شدنی نیست تا ما با مرگ و میر بیش از حد بخاطر بی خردی وزیر بهداشتش به مردم تحمیل شده و ..... خیلی زیاده
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم
مثل اینکه بگوییم از تردد مردم در سطح شهر برای اجتناب از تصادفات جلوگیری کنیم و جان آنها را حفظ کنیم. شاید کلا منع تردد باعث شود در روز یا ماه چند کشته کمتر شود اما زندگی مردم تماما مختل می‌شود. یا عابر بانک‌ها را کلا جمع کنیم تا سو استفاده صورت نگیرد. طرح صیانت هم شاید جلو چند سود استفاده مالی را بگیرد اما نظام چرخ اطلاعات بین مردم و نیز کسب و کار آنها را مختل می‌کند. منافع طرح اگر 5 درصد باشد مضراتش 95 درصد است.
اقای اقا تهرانی به فکر جیب مردم افتاده و طوری صحبت میکند که انگار مردم ایران یک فرد امی ، بیسواد هستند و ایشان میخواهد هزینه ای که برای وی - پی - ان میدن را ندهند در صورتیکه وی پی ان بدون هزینه در سیستم های مردم نصب است و نیازی به پرداخت هزینه نیست.
تلگرام رو از فیلتر بودن خارج کنین تا ما هم برای استفاده از آن از فیلتر شکن استفاده نکنیم و هزینه نکنیم
اقدام سازمان بازرسی در این خصوص عجیب و قابل تامل است خصوصا اینکه یکی از معاونان مربوطه آن سازمان رقیب دکترزاکانی در قم بود و شکست خورد.
چرا بازرسی برای شهرداران قبلی نامه نزد؟
اقا دوباره داره روزی ۴ ساعت برق میره این چه وضعیه. مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدین با این کار هاتون.
آقای اقا تهرانی که هر موقع هر کس ایشان را بخواهد مورد خطاب قرار دهد لاجرم دو بار “ اقا “ را بکار میبرد حداقل اینقدر یعنی براندازه یک “ اقا “ آقایی دارد که یکبار دیگر متن منتسب به خودشان را دو مرتبه بخوانند و ببینند واقعاً نیت از این طرفه همین است که ایشان میگویند. مخاطبان را در این حد بی اطلاع دانستن قطعاً بی اطلاعی خودشان را نشان میدهد. ایده این طرح از سال‌های فبل هم در برنامه کاری جبهه ای که ایشان به آن تعلق دارند مطرح بوده است و حالا که مجلس را در اختیار دارند انرا به صورت طرح آورده اند در صحن و چون حتی نام ان با محتوای آن همخوانی ندارد و نیت هم محدود کردن اینترنت و بخصوص چندین سایت از جمله واتس اپ و اینستاگرام و تلگرام و فیس بوک و امثالهم بوده است که مورد اقبال آحاد مردم‌ و جوانان و امروزه که کرونا ضربه های شدید اقتصادی به کسب و کار مردم زده است انرا با مصوبه ای و با استفاده از بندی قانونی تصویب انرا به کمیسیونی محول کردن تا استدلال‌ها و گفتگوهای این طرح از مردم و حتی نمایندگان هم پنهان باشد .این طرح در صورت تصویب و اجرا ضربه تمام کننده ای به معیشت تعداد بسیاری از هم وطنان میزند بوده و میباشد. لذا توجیهات ایشان قطعاً با نظر آحاد مردم منطبق نیست. در این مورد توجیهی وجود دارد گرچه که این توجیه مایهٔ تاسف است و آن اینکه این مجلس که با کمترین میزان شرکت مردم در انتخاب نمایندگان تشکیل شده به نحوی که رییس آن با ۱۲٪ ارا به مجلس وارد شده بطریق اولی منعکس کننده نظر مردم نمیتواند باشد. ولی بالاخره توجیهی هرچند تأسف اور دارد. اما نکته مهم تر از آن این است که بک نماینده و یا فعال سیاسی حداقل باید از درجه ای از بصیرت و تدبیر و منطق و بطور کل انجه “ عقل “ نامیده میشود برخوردار باشد که در درجه اول با حتی طرح این موضوع در مجلس مخالفت کند و یا اگر بنا به ملاحظات جناحی رعایت نظر مردم را نمیکنند حداقل جنین توجیهاتی بی پشتوانه خرد نکنند.
الان گرین کارت آمریکایی که در جیب داری برای صیانت از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما را بخدا یکی به این شریعتمداری بفهاماند که کمی در خود تامل کند . ایشان نمی فهمد نباید هر کسی در امور دخالت کند. مملکت رئیس جمهور ، دولت، مجلس دارد آقای شریعت نداری و شما در جایگاهی نیستی که در امور و سیاست مملکت دخالت کنی ، اگر دین دارید به سخنان پیامبر که گفته یک رهبر و یا مسئول برای خود تعین کنید و بر حرف ایشان تمکین کنید. اگر ذره ای متوجه شوید که دخالت بیجا در سیاست چه برسر این ملت مظلوم ایران آورده است ، بخدا خودت را نمی بخشی .
مثل همان پاسخ محکمی که به اسیدپاشهای اصفهان دادید؟؟؟؟؟!!!!!!!
جوان انقلابی باید سعی کنه از فضای مجازی دوری کنه چون ممکنه یه کار اشتباهی رو ناخواسته انجام بده بعد بهش تهمت بزنن از درون ناراحت بشه و دلش بشکنه. هرکسی باید کار خودش رو بکنه همین.
آقای عالیجناب پروفسور جلیلی وجدانا خودت حالی میشی معنی این افاضات رو؟.!!!من که خندم گرفت از خوندن این چیزاا
با همین حرفا مذاکرات رو پیش میبردی؟بدبخت کاترین اشتون چی کشیده از دست تو
روز به روز داره نفرتم از شما انقلابی ها بیشتر میشه
اقایی اقا تهرانی منتظر خشم مردم باش
کلیشه و کلمه متمدن دیگه . . . ! ! ! ببینید فرهنگ و آداب اجتماعی مردم در جامعه و خیابان چقدر تنزل کرده ؟ همه به ظاهر خوب و روشنفکر اما از درون تهی و خالی ! بی ادبی و گستاخی و الفاظ زشت میان مردم عادی شده . بی خودی باد نکنیم . مراقب اخلاق و رفتار خودمان باشیم . در برنامه چراغ شبکه پنج خانم کارشناس مروج دفاع از خاطیان و ارازل و اوباش در حمله و تعرض به یک خانم بد حجاب بود . برنامه چراغ شب 19 مرداد . صدا و سیما به افکار عمومی پاسخ دهد.تابناک هم سانسور نکند . و پاسخ آن را خبر رسانی کند .
آقاتهرانی: با طرح صیانت، می خواهیم از کاربران حمایت مالی کنیم

خوب فیلترینگ را بردارید تا مردم هزینه فیلتر شکن ندهند. این چیز ساده، فهمیدنش اینقدر سخته.
ضمنا روزی 1000 بار دارید جیب مردم رو می زنید. یکبار کمتر بزنید، هزینه فیلتر شکن جبران میشه.

جناب آقا تهرانی ، مردم بهره هوشی شان مثل شما منفی نیست که این حرفها را قبول کنند. حرف مفت هم می زنید، لطفا فکر کنید و دهن باز کنید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل