بازدید 21159
۶

پیام واعظی برای معاون اول و مسئول دفتر رئیسی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت دوازدهم در پیام‌هایی جداگانه انتصاب محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان معاون اول و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری دولت سیزدهم را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 09 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن پیام‌های محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت دوازدهم که در حساب کاربری وی در توئیتر منتشر شد، به شرح زیر است:

«‏انتصاب دوست گرامی‌ام جناب آقای دکتر محمد مخبر را به سمت معاون اول رئیس‌جمهور تبریک عرض می‌کنم. سابقه آشنایی و دوستی بنده با ایشان به دهه ابتدایی انقلاب و دورانی که هر دو در مخابرات مسئولیت داشتیم بر می‌گردد؛ برای ایشان که مدیری پرکار، متواضع و توانمند است، آرزوی موفقیت می‌کنم.»

«انتصاب جناب آقای غلامحسین اسماعیلی- که مدیری توانمند و کارآزموده در عرصه‌های مختلف هستند- به سمت ریاست دفتر رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و برای ایشان در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت می‌کنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶
حالا هی هر روز به هم تبریک بگین ! جای این کارا یه برنامه به مردم ارایه بدین که میخواین چیکار کنین ؟! اصلا تاحالا اسم برنامه به گوش هیچ کدومتون خورده ؟
یه مثلث هست یه سرش زمانه یه سر کیفیت یه سر هزینه ، اگر یه خورده با این مفاهیم آشنا بودین ، حتی یه دونه تون چه تو دولت قبل چه در این دولت ، شاید وضع مملکت خیلی متفاوت بود ! ما فقط داریم از این مساله رنج می بریم که هیچ کسی سر کار تخصصی خودش نیست !
یعنی واقعا تولیت حرم امام رضا ، با مدیریت مملکت ایران ، یک مدل هست ؟ و میتونه زیر نظر یه آدم با خصوصیات مشابه ، انجام بشه ؟!؟!
مسولین ما چیزی به اسم بازنشستگی ندارن؟!!!
آقای واعظی در دولت دوازدهم رییس جمهور دوم ایران بود

دخالت ها بی جا و مشورت های مسموم ایشان باعثت بروز خیلی از مشکلات و گرفتاری ها و مصیبت ها هم برای مردم و هم برای کشور شد

ولی آقای روحانی هیچ گاه نخواست ایشان را از خود دور کند چون وام گیرنده ایشان بود

هرچه بود رفتند ولی سالها مردم ایران را گرفتار کردند
ممنون همه فن حریف- کابینه را از خاصیت انداختی. رییس جمهور که ضعیف شد رییس دفتر میشود همه کاره
اقا بیا برو ول کن دیگه .
عجیب است که برای هر انتصابی تبریک گفته میشود! مگه مسئولیت به عهده گرفتن تبریک می خواهد؟ یعنی مقام سابق به مقام جدید تبریک میگوید؟ لابد منافع آن آنقدر جذاب است که تبریک لازم دارد!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان