بازدید 4510

وزیر دفاع عراق با رئیس جمهور مصر دیدار کرد

«جمعه عناد سعدون» وزیر دفاع عراق با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار و درباره همکاری‌های مشترک امنیتی و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 07 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «الیوم السابع»، «جمعه عناد سعدون» وزیر دفاع عراق که به قاهره سفر کرده است امروز (شنبه) با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار و نامه «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق را تسلیم وی کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر در این باره اظهار داشت که وزیر دفاع عراق پیام کتبی «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر این کشور را تسلیم «السیسی» کرد.

«بسام راضی» افزود: نخست وزیر عراق در این نامه از تلاش‌های مصر برای حمایت از عراق در همه سطوح قدردانی و تاکید کرد که عراق به دنبال تقویت چارچوب‌های همکاری با مصر و بهره مندی از تجربیات این کشور در زمینه توسعه است.

به گفته وی، مصطفی الکاظمی در نامه خود به «عبدالفتاح السیسی»، نقش مصر در حمایت از عراق که عمق راهبردی برای امت عرب است به ویژه در مواجهه با چالش‌های مشترک که مهمترین آن‌ها مبارزه با تروریسم و ​​دستیابی به امنیت، ثبات و توسعه است را ارزشمند دانست.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر اضافه کرد که در این دیدار، دو طرف درباره همکاری‌های نظامی دوجانبه بین دو کشور از جمله برنامه‌های آموزشی مشترک تبادل تجربیات و افزایش توانایی‌ها و همچنین بررسی تعدادی از مسائل عربی و منطقه‌ای و پرونده‌های مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم