بازدید 26678

یزدانی پاداش معادل مدال طلا گرفت

کمیته ملی المپیک در راستای احترام به افکار عمومی و تجلیل ملت از رشادت و تلاشهای حسن یزدانی در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پاداش پای سکوی وی را ۱۰۰۰۰ یورو و معادل پاداش مدال طلا پرداخت کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 06 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ پاداش آزادکار با اخلاق ایران ظهر امروز با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، سجادی سرپرست کاروان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، پیمان فخری معاون کاروان، محسن رضوانی عضو هیات اجرایی، بهداد سلیمی، فرید فتاحیان، حمید سلامی و دیگر اعضای کادر سرپرستی در محل دهکده بازیها به این قهرمان شایسته پرداخت شد.

طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو پاداش نقدی بعنوان پاداش پای سکو در همان محل دهکده بازیها به مدال آوران اهدا خواهد شد که کمیته المپیک پاداش معادل مدال طلا یعنی ۱۰ هزار یورو را به یزدانی پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، پاداش اعطایی کمیته، نقدی و در محل بازیها پرداخت می شود و بدیهی است که بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان پاداشی جداگانه از سوی دولت به مدال آوران این دوره از بازیهای المپیک نیز پس از بازگشت به کشور و با حضور رئیس جمهور اهدا خواهد شد.

بر اساس تصمیم وزارت ورزش و جوانان، به مدال آوران طلای بازیهای المپیک توکیو ۲ میلیارد تومان، برای مدال آوران نقره یک میلیارد و دویست میلیون تومان و برای مدال آوران برنز ۸۰۰ میلیون تومان از سوی دولت پرداخت خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
به نظر من کار درستی نبود
واقعا عجیبه رفتار زشت یزدانی پس از باخت در فینال، حسابی صدا کرد و احتمالا جریمه هم خواهد شد حالا تابناک می نویسه "آزادکار با اخلاق"!! بفرمایید منظورتون کدوم اخلاقه؟!
ایشان باعث افتخار ایران است.
اما قانون قانون است. همین برخوردهای احساسی هست که کشور را به اینجا رسانده
بسیار کار شایسته ای بود
چه تجلیلی لازم نکرده به ایشون کادوی بیشتر بدید با ابروریزی انجام داد جلوی چشم جهانیان باعث شد همه فکر کنند ایرانی ها تعادل روحی ندارند
کار اشتباهی کردن.قانون رو نباید بهم زد و دور زد.
پاداش نقره میدادن بهش و طوری دیگه میتونستن جبران کنن اما نباید تحت هیچ شرایطی قانون رو بهم زد
چرا؟؟؟؟؟؟؟
لابد چون حریفش آمریکایی بود؟!
ضمن خسته نباشید به اقای یزدان عزیز و همه ورزشکاران المپیکی
چرا باید اینقدر تبعیض باشه بین ورزشکارها مگه کل کاروان ما چند تا مدال اورده که به بقیه معادلش رو ندادند چرا نباید به شمشیر بازانمون که حقشون رو علنی خوردندو خودشون هم اعتراف کردن معادلش جایزه ندادند من به شخصه اصلا از شمشیر بازی سز در نمیاوردم ولی این تیم و مربیش کاری کردند که با بردهاشون شاد میشدم و اسم ایران توزبونها افتاد تو این رشته و حتی وزنه بردار جوون ما و..........
باید مدال آوران ده میلیارد پرداخت گردد واقعا این همه تلاش ارزش یک فوتبالیست داخلی را ندارد
به این میگن بی عدالتی
شاید هم داره پاداش رفتار پهلوانی بعد مسابقه میگیره!!!
این پاداش ها واقعا ناچیز هستند! 10 هزار یورو می شود 300 ملیون تومن! در شهر تهران با 300 ملیون تومن خونه هم نمیشه رهن کرد! واقعا طلای المپیک برای یک مملکت اینقدر ناچیز ارزش دارد؟؟؟
چه ریخت و پاشی .
چرا؟عدالت راپای سکو قربانی کردید!!!
با اخلاق و صندلی لگد زن
چرا به وزنه بردار دلاور ایران ( علی داودی ) که مدال نقره را با رشادت و همت مردانه برای ایران به ارمغان آورد 10 هزار یورو جایزه ندادند؟ چرا بین ورزشکاران تبعیض قائل می شوند؟
امروز که مسابقه کشتی بین آمریکا و گرجستان در وزن 125 کیلو را دیدم و ملاحظه شد که درست یک ثانیه به پایان مسابقه کشتی گیر امریکایی موفق شد امتیاز بگیره و برنده بشه..اونهم فقط در یک ثانیه پایانی!....واقعا سوختن داره. که بازی برده را در یک ثانیه پایانی ببری. اما تیزهوشی کشتی گیر آمریکایی باعث شد طلا از چنگ گرجستانیه فرار کنه بچسبه به دست کشتی گیر آمریکایی.
خب خیلی حسرت آوره. دیگه بدتر از این نمیشه...منتظر واکنش کشتی گیر گرجستان بودم که چه رفتاری از خودش نشون میده.
رفتارش را بر خلاف رفتار کشتی گیر خودمون بعد از باخت در 18 ثانیه پایانی دیدم... به نظرم رفتار کشتی گیر ایرانی ما با همه دوست داشتنش اما اصلا مناسب نبود. بهتر بود یک کم خود دار بود.
عجب پس لگد به صندلی و غیره جایزه هم داره
افکار عمومی با دادن پول مفت به کسی موافق نیست.
پاداش رفتارش بعد از باخته ؟
کدام افکار همه مردم عدالت را قبول دارند و اگر قرار به انجام چنین کاری است همه ورزشکاران را با یک رده بالاتر پاداشت دهید پاداش نقره به برنز و پاداش برنز به چهارمیها
اگه دروغ نباشه،کارخوبی کردن
حلالت پهلوون. وقتی بعد نقره ای که با قدرت گرفتی و شانسی از طلا محروم شدی، بغض کردی و گفتی شرمنده مردم هستم. ارزشت از طلا هم برای ما بالاتر رفت. مملکت 4 تا مثل شما داشت کارش راه می‌افتاد.
باید مسئولان درس بگیرند از این پهلوون. حاجی، سید، دکتر، مهندس... مسئول یاد بگیر از این جوون. با حد نهایی توانش جنگیده، موفق هم بوده اما بابت اون گام آخر که دیگه بخت یارش نبوده، داره از مردم عذرخواهی میکنه. از مردم عذرخواهی کنید و طلب بخشش، حتی اگر به حق شماها را نبخشند.
توی این شرایط وانفسای اقتصادی بازبذل وبخشش شروع شد
باز هم تبعیض باز هم حق کشی باز هم نپذیرفتن حقیقت باز هم فرار از بی مسئولیتی باز هم نبود دموکراسی باز هم...
چرا ؟ مگر حریف یزدانی ، بدون دلیل بُرد؟ یزدانی نیز مزد رحمتش را گرفت . مدال نقره هم ارزش دارد . چرا توقع افراد را بیش از توانشان بالا میبرید؟ این تشکر نیست بلکه توهین است ...
من جای آقای یزدانی بودم می گفتم مطابق انچه کسب کرده ام پاداش دهید چون همه ورزشکاران با غیرت تلاش کردند و من هم مانند انها هستم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست