بازدید 5888

مرگ ۲ کارگر بر اثر سقوط کابین‌فلزی در پروژه ساختمانی

ملکی گفت: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیده بودند، دو کارگر مذکور (مرد ۳۰ ساله ایرانی و مرد ۲۸ ساله افغانستانی) در کابین متلاشی شده، محبوس بودند که آسیب‌های بسیار زیاد و شدیدی دیده بودند.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 06 August 2021

به گزارش تابناک، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ دو کارگر جوان بر اثر سقوط یک کابین فلزی در یک پروژه ساختمانی در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با تسنیم؛ با اعلام خبر سقوط مرگبار کابین در یک پروژه ساختمانی در غرب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۹:۴۳ صبح امروز (۱۴ مرداد) یک مورد حادثه سقوط، در یک پروژه ساختمانی در میدان دریاچه، خیابان جوزانی شرقی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه یک پروژه ساختمانی در حال ساخت ۲۰ طبقه بود؛ یک کابین فلزی درحالیکه دو کارگر در آن حضور داشتند، توسط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در هوا معلق نگه داشته شده تا کارگران روی نمای ساختمان مشغول کار شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل نامشخصی به یک‌باره این کابین فلزی رها شده و به پایین سقوط کرده بود، کابین فلزی به کف تراس بسیار بزرگ که در طبقه اول وجود داشت، برخورد کرده و بر اثر شدت برخورد، کف تراس متلاشی شده بود.

ملکی تصریح کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیده بودند، دو کارگر مذکور (مرد ۳۰ ساله ایرانی و مرد ۲۸ ساله افغانستانی) در کابین متلاشی شده، محبوس بودند که آسیب‌های بسیار زیاد و شدیدی دیده بودند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: هر دو نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد هر دو به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

وی عنوان کرد: در نهایت محل تحویل عوامل انتظامی و مسئولان پروژه شد و در ساعت ۱۱:۱۱ عملیات به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل