بازدید 8057
۸
گزارش

شعار VAR داخلی تاج پوچ بود، فدراسیون دنبال خرید از خارج

برخلاف ادعاها و شعارهایی که در دوره مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد تامین سیستم داور ویدئویی فوتبال ایران از شرکت های داخلی سر داده شد، حالا مشخص شده که همه هزینه های انجام شده فرمالیته و رونمایی بوده است و اکنون روسای فدراسیون در پی خرید این سامانه از کشورهای خارجی هستند.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 03 August 2021

نشست کارگروه VAR یا همان سیستم کمک داور ویدئویی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با نزدیک شدن به آغاز دور نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا، فوتبال ایران برای حفظ میزبانی خود در این رقابت ها ناچار است سیستم داور ویدئویی را خریداری و نصب نماید.

برخلاف ادعاها و شعارهایی که در دوره مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد تامین سیستم داور ویدئویی فوتبال ایران از شرکت های داخلی سر داده شد، حالا مشخص شده که همه هزینه های انجام شده برای آزمایش و تست آن نمونه های داخلی، فرمالیته و نمایش بوده است و اکنون روسای فدراسیون در پی خرید این سامانه از کشورهای خارجی هستند.

شعار VAR داخلی تاج پوچ بود، فدراسیون دنبال خرید از خارج

نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) با حضور مشاور فناوری اطلاعات، روسای دپارتمان‌های بین الملل، روابط عمومی، حقوقی، مالی، سرپرست کمیته مسابقات، دبیر کمیسیون معاملات، مسئول آموزش داوران، نماینده دپارتمان بازاریابی و کارشناس فنی این تکنولوژی برگزار شد تا مشخص شود فدراسیون در پی خرید این سیستم از شرکت های خارجی است.

در این نشست جدول معیار‌های مقایسه تکنولوژی‌های مختلف VAR ارائه و برای بررسی بیشتر در اختیار اعضا قرار داده شد. تعداد تقریبی داوران، ورزشگاه‌ها و بازی‌های تحت پوشش VAR در فصل اول استفاده از آن توسط دپارتمان داوری و کمیته مسابقات ارائه شد. وظایف نقش‌های مختلف در تیم پروژه براساس الزامات فیفا به اعضا ابلاغ شد. یک بازه دو هفته‌ای برای مکاتبه با شرکت‌های مورد تایید فیفا جهت ارائه VAR و جمع آوری اطلاعات مرتبط تعیین شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
جمع کنین بابا. هرچی اسم داخلی رووش گذاشتین فقط یه پول هنگفتی گرفتین و هیچی تحویل ندادین یا یه جنس داغون بی کیفیت ناکارامد تحویل دادین. نمونش خودرو، لوازم خانگی، آخریش هم واکسن. این همه واکسن رنگ و وارنگ معرفی کردین کو؟ واردات رو ممنوع کردین که آی ما خودمون تولید کننده ایم به همه جهان واکسن صادر میکنیم. کو؟ مردم دارن میمیرن شماها دست از شعار و قمپز الکی برنمیدارین
این گلکاری های جناب تاج و تیم اصفهانی همراه کی تمام میشود؟ چرا هیچکس هیچ اقدام قضایی یا حقوقی بر علیه ایشان نمیدهد؟
یکی بخر چند تا خودت کپی کن کاری داره
فرمالیته دیگه چیه ؟ پول رو خوردن کار هم نکردن دیگه !
نگران نباش ، واکسن کرونا رو برای 80 میلیون آدم همین کار رو کردن ، دیگه VAR تو فوتبال به کل بخور بچاپ ما چیزی نیست که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
خیلی داری می سوزی از واکسنی که ساختیم و دارد تزریق می شود؟
هر کسی اجازه ندارد در چرخه اقتصادی صنعت فوتبال وارد شود. مگر می گذارند ایران از محصول وطنی استفاده نماید. فدارسیون ایران نیز نمی تواند مستقل فکر کند. بهتر محصول داخلی را هم بیاورید، مطمئن باشید تایید نخواهند کرد
چرا خارج بدهند صیانت نویسان داخلی درست کنند
نه بابا
شما که همه چیتون ملیه، VAR ملی هم بسازید دیگه مثل مستعان ۱۱۰
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر