بازدید 6152
باهدف تامین کیف و نوشت افزار چهار هزار کودک محروم برای نهمین سال متوالی

تشکیل ستاد مهر وهمدلی در خیریه زنده یادان رضایی

کد خبر: ۱۰۶۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ 29 July 2021
برای نهمین سال متوالی سال مهر وهمدلی در موسسه خیریه زنده یادان احمدومریم رضایی با هدف تامین کیف و نوشت افزار چهار هزار کودک محروم تحت پوشش این خیریه درمناطق شهری؛ روستایی وعشایری تشکیل گردید.

مدیر موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی با اعلام این خبر گفت:طبق روال سال‌های گذشته این خیریه درسال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در نظر دارد نسبت به تامین کیف؛ نوشت افزار؛ کتاب و وسایل کمک آموزشی تعداد چهار هزار نفر از کودکان مستعد؛ اما نیازمند در مقاطع مختلف نحصیلی با حمایت خیرین اقدام نماید.

وی با اشاره. به پوشش حمایتی از کودکان یتیم و نیازمند در مناطق محروم شهری تا نقاط دورافتاده و صعب العبور عشایری از عزبزان خیر و نیکوکار جهت کمک به اجرای این طرح خداپسندانه بصورت کمک نقدی یا اهدای اقلام پیش گفته، به هر میزان دعوت به همکاری نمود.

لازم بذکر است شماره کارت موسسه خیریه مذکور نزد بانک رفاه به شماره۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۰۹۷۸۴ می‌باشد.
گفتنی است موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی ضمن ایجاد تسهیلات مشاوره تحصیلی تربیتی برای دانش آموزان یتیم زیر نظراساتید رشته مشاوره بصورت انلاین و حضوری سالانه ضمن تامین کتاب‌های کمک آموزشی بابرگزاری نمایشگاه‌های آموزشی اقدام به حامی یابی برای ایتام با هدف تامین کمک هزینه‌های تحصیلی نموده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار