بازدید 26432
۶

محمد مایلی کهن: برای کیمیا علیزاده اشک ریختم

واکنش‌ها نسبت به مبارزه کیمیا علیزاده با پرچم پناهندگان در المپیک همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 29 July 2021

به گزارش  تابناک به نقل از فرارو، مبارزه کیمیا علیزاده، ملی پوش سابق ایران، که با پرچم پناهندگان در المپیک حضور پیدا کرده، با ناهید کیانی، تکواندوکای وزن منهای ۵۷ کیلوگرم کشورمان در المپیک واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در این بازی که با برتری کیمیا علیزاده و نهایتا حذف نماینده ایران همراه شد، عده‌ای از کیمیا علیزاده به شدت انتقاد کرده و عده‌ای هم به برای او پیام‌های دلگرم کننده فرستادند؛ به ویژه آنکه دو برنامه تلویزیونی به دشت به علیزاده و تصمیمش مبنی بر رقابت کردن با نماینده ایران، تاختند.

در روز‌های اخیر چهر‌های مختلفی نسبت به این مبارزه کیمیا علیزاده صحبت کرده یا در فضای مجازی پست گذاشته اند. در تازه‌ترین اقدام، محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی ایران هم نسبت به این موضوع واکنش داشته است. او در بخشی از صحبت هایش که «ایلنا» آن را پوشش داده اشاره‌ای هم به وضعیت کیمیا علیزاده کرده و گفته است: «کیمیا علیزاده یکی از دختران خوب کشورمان به عنوان یک ورزشکار بدون وطن و بدون پرچم در این مسابقات شرکت کرد که این برای من غم‌انگیز و ناراحت‌کننده بود. هر چند به ایشان بعد از کسب مدال برنز المپیک ریو از نظر اقتصادی کم توجهی نشده بود و طبعا انگیزه‌های دیگری برای رفتن داشتند که برای خودش قابل احترام است، اما من به عنوان ایرانی واقعا دلم شکست و از اینکه دیدم او برابر پرچم ایران قرار گرفته دلم شکست و اشک ریختم. مطمئنا، اما اینکه ورزشکاران ما چنین شرایطی را دنبال می‌کنند باید به دنبال مقصر نباشیم و خودمان دلیل آن هستیم و باید قبول کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۶
چرا یکطرفه به قاضی می روید جناب مایلی کهن؟! مثلاً کشور باید برای امثال علیزاده چکار باید می کرد که ترک وطن نمی کرد؟! لیست جوایزی که بعد از مدال برنز گرفت را یادتان هست؟
ایشان انگیزه دیگری داشت و کاری هم از دست کسی بر نمی آمد، بهتره شما برای عاقبت خودت گریه کنی والسلام
باید تغییر ایجاد شود
با این اوضاع بد اقتصادی و بیکاری و هزینه‌های بسیار بالای ورزش حرفه‌ای در این کشور مگر می شود ورزش کرد! اگر اوضاع بر همین روال پیش رود، کلیه میادین ورزشی از ورزشکاران مدال آور ایرانی خالی خواهد شد و بسیاری از ورزشکاران ایرانی را زیر پرچم دیگر کشورها خواهیم دید!
ولش کنید بابا چقدر خبر میزنید
از مشکلات مملکت خودمان خبر بزنید تا بلکه به آن توجه کنند
این ور باشه با اسرائیل نمی تونه مسابقه بده اونور باشه با ایران نباید مسابقه بده بنده خدا حیران مونده
درود بر کیمیا دوست داشت رفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار