بازدید 8471

واکسیناسیون خارج از نوبت برخی مسئولان و خبرنگاران

منتظر توضیحات وزارت بهداشت و ‌دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 23 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، بنا به اسنادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعدادی از مسوولان این استان و برخی اعضای خانواده‌های آنان و در یک مورد، خدمتکار همسر یکی از مسوولان را در برابر ویروس کرونا واکسینه کرده است!

شرح عکس: بریده‌ای از لیست واکسیناسیون غیرقانونی

همچنین طبق لیستی که به دست ما رسیده، ۷۶ تن از خبرنگاران رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب نیز خارج از نوبت و در اردیبهشت ۱۴۰۰ واکسن اسپوتنیک روسی و سینوفارم چینی دریافت کرده اند؛ حال آن که نوبت خبرنگاران و سایر گروه های در معرض خطر، هنوز فرا نرسیده است و قرار بود در مرداد واکسینه شوند. که معلوم نیست طبق برنامه واکسن دریافت کنند یا خیر؟ ضمن آن که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرده است در راستای شفافیت، اسامی خبرنگارانی که در موعد قانونی واکسن دریافت می کنند، اعلام عمومی خواهد شد.

از این رو، جا دارد وزارت بهداشت در این باره تحقیق و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برساند.

از دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز انتظار می رود در این باره توضیح دهد و اگر فهرست و اطلاعات موجود، نادرست است اعلام کند و اگر چنین اقدامی مرتکب شده، هم به مراجع قانونی و هم به افکار عمومی توضیح دهد؛ در حالی که روزانه شهروندان این کشور و از جمله اهالی استان فارس به خاطر کرونا فوت می‌کنند، به چه حقی برخی مسوولان و خبرنگاران را خارج از نوبت واکسینه کرده است؟

همچنین اقدام برخی خبرنگاران در پذیرش واکسیناسیون غیرقانونی و پیش از موعد را تقبیح می کنیم و آن را منافی اصول حرفه ای می دانیم.

منتظر توضیحات وزارت بهداشت و ‌دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل