بازدید 7803

مقایسه کلاس آنلاین و حضوری زبان انگلیسی

در این مطلب می خواهیم به مقایسه کلاس های آنلاین و حضوری زبان انگلیسی بپردازیم و از جنبه های مختلف براساس تجربیاتی که کسب شده این موضوع را بررسی کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 20 July 2021

مقایسه کلاس آنلاین و حضوری زبان انگلیسی

امروزه در مقایسه با چند سال قبل به دلیل بیماری کرونا در تمامی دنیا استفاده از اینترنت برای آموزش و برگزاری سمینارها و جلسات مختلف و حتی برقراری ارتباط بیش از پیش مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

یکی از مواردی که بسیار مهم و حیاتی بوده و به هیچ عنوان قابل اغماض نمی باشد بحث آموزش است که به سرعت با استفاده از تکنولوژی و اینترنت به صورت آنلاین انجام می شود. بحث آموزش آنلاین همانطور که به کمک افراد برای عقب نماند از آموزش بکار گرفته شده است دارای یک سری مشکلات نیز می باشد اما آیا می توان این نوع آموزش را در مقابل آموزش حضوری بی نتیجه خواند و اثرگذاری آن را پایین و بیهوده تصور کرد، مطمئنا خیر. در این خصوص آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز بسیار رواج یافته و بسیاری از کلاس های زبان انگلیسی که امکان برگزاری شان به شکل حضوری مقدور نبوده به صورت آنلاین برگزار می شود و بسیار باعث خرسندی است که درصد بالایی از افراد از این نوع آموزش رضایت داشته و تاثیر آن را در برخی مواقع معادل با آموزش حضوری متصور می شوند.

ویژگی کلاس آنلاین زبان انگلیسی

شاید ویروس کرونا بهانه ای شد تا بستر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و پتانسیل های این نوع آموزش به سرعت و بیش از پیش دیده شود. قبل از این اگر به زبان آموزی این پیشنهاد داده می شد مطمئنا با درصد بالایی راضی به آموزش آنلاین زبان انگلیسی نمی شد و با جدیت بسیار از این کار دوری می کرد اما در حال حاضر این نوع آموزش در میان بسیاری از افراد جامعه مورد توجه بوده و می توان گفت شاید به انتخاب اولشان تبدیل شده است. اما چرا و به چه دلیل؟

یکی از ویژگی های کلاس های آنلاین زبان انگلیسی صرفه جویی در بحث زمان است همین که شما برای رفتن به کلاس درس باید زمانی را صرف رفت و آمد کنید خود مقداری از وقت شما را خواهد گرفت و برای این موضوع نیز هزینه ای را نیز باید پرداخت نمایید.

ویژگی دیگر این نوع آموزش انعطاف پذیری بیشتر زمان کلاس ها و روزهای آن است چرا که می توانید در زمان هایی همچون روز های تعطیل و یا شب ها نیز کلاس خود را داشته باشید که در این حالت هم استاد در منزل خود قرار داشته و مشکلی از این بابت نخواهد داشت و هم زبان آموز، زیرا بسیاری از افراد برای شرکت در کلاس های زبان بعد از غروب آفتاب مخصوصا در فصول پاییز و زمستان دچار مشکل می باشند و این موضوع حس امنیت بیشتری را برای شان خواهد داشت.

حضور در یک محیط آرامش بخش از لحاظ روانی بیشتر به شما می تواند کمک کند تا با اعتماد به نفس بالاتر به یادگیری و انجام تکالیف خود در زمان برگزاری کلاس بپردازید.

شرکت در هر کلاس با هر استادی که تا قبل از آن به دلیل دوری از محل برگزاری کلاس نمی توانستید شرکت کنید و اکنون می توانید براحتی این کار را انجام دهید.

برگزاری کلاس در هر مکان و زمانی حتی زمانی که به مسافرت می روید براحتی می توانید با استفاده از یک اینترنت مناسب و گوشی یا تبلت و یا لپ تاپ خود در کلاس زبان انگلیسی آنلاین شرکت کنید و مشکلی از بابت غیبت و یا عقب افتادن از برنامه درسی خود نداشته باشید.

برای شرکت در این کلاس ها نیازمند به امکانات خیلی پیشرفته نبوده و تنها با داشتن یک اینترنت مناسب و یک دستگاه هوشمند می توانید در کلاس آنلاین در هر کجای دنیا که می باشید شرکت نمایید. در برخی از مواقع نیز هزینه پایین تری را باید برای شرکت در این کلاس ها صرف نمایید.

این موارد تنها بخشی از ویژگی های کلاس های آنلاین زبان انگلیسی می باشند که در اینجا بیان شد.

ویژگی کلاس حضوری زبان انگلیسی

کلاس های حضوری زبان انگلیسی برای شما معقوله ای تازه نمی باشد و همه ما در دوران مدرسه و آموزشگاه های مختلف در این نوع کلاس ها به صورت خصوصی یا گروهی شرکت کرده ایم و از مزیت های آن مطلع هستیم در نتیجه کار اصلی که باید انجام دهیم این است که بیشتر پتانسیل های کلاس های آنلاین زبان انگلیسی را بشناسیم و در مقایسه با کلاس های حضوری آن را بسنجیم.

برای بسیاری از افراد حضور در محیط کلاس خود باعث تمرکز بیشتر شده و ارتباط حضوری با استاد برای شان حس بهتری را ایجاد می کند اما آیا در کلاس های آنلاین نیز این ويژگی وجود ندارد مخصوصا کلاس های زبان انگلیسی آموزشگاه زبان دهخدا که از بهترین پلتفرم آموزشی کشور بهره گرفته است. تمامی اساتید موظف به اشتراک گذاری چهره خود بوده و حتی زبان آموزان در مقاطعی و با میل خود می توانند ارتباط تصویری را در کنار ارتباط صوتی داشته باشند.

کلاس های آنلاین تا حدودی برای بسیاری از افراد بستر آموزشی را فراهم کرده و شاید در آینده بهترین انتخاب برای آموزش زبان های خارجی باشد.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه بیش از یک دهه آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری از جمله پیشگامان آموزش آنلاین زبان می باشد که با داشتن اساتید مجرب و حرفه ای در بحث آموزش آنلاین و حضوری به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی برای تمامی افراد در تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور پرداخته است.

دپارتمان قوی زبان انگلیسی آموزشگاه زبان دهخدا تمامی کلاس های آنلاین و حضوری را به صورت دقیق مورد بررسی و رصد قرار می دهند و با استفاده از فیدبک های دریافتی به برنامه ریزی مدون کلاس ها و متدهای آموزشی نوین برای بالا بردن سطح آموزش کلاس های زبان آنلاین و حضوری می پردازند.

کلاس های آنلاین در بهترین و حرفه ای ترین بستر آموزشی کشور برگزار می شود که تمامی امکانات لازم برای برگزاری یک کلاس آنلاین استاندارد را شامل می شود. همچنین کلاس های حضوری نیز دارای بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری است.

این موسسه با استفاده از منابع آموزشی و نیروی انسانی و پشتیبانی دلسوز و متعهد زیر نظر سوپروایزهای مجرب زبان انگلیسی تحت مدیریتی کارآمد به دنبال ارائه خدمات بهتر و با کیفیت می باشند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم برای شرکت در کلاس های آنلاین و حضوری زبان انگلیسی با کادر موسسه تماس حاصل نمایید و بعد از دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان به آموزش زبان خود بپردازید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار